Здравейте! Имам Пасат В4 от 5 години. От около месец при свободен ход оборотите са доста високи и волана се "тресе". Ще Ви бъда благодарен за всякакви идеи.
Прав сте и се извинявам. Колата е само на бензин. Двигателят е 1,8 ADZ.
Обороти В4 1,8 ADZ
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Обороти В4
Колега Кръстев, надявам се за тия 5 години сте разбрали какъв е кода на мотора Ви.
А ние как да го разберем?!
Освен това не/наличието на газова уредба (и каква точно) е от съществено значение.
Не, че не мога да погледна в кристалното кълбо, ама тока скъп!
... и кафето го изпих...
Моля, редактирайте първия си постинг, добавяйки нужните данни.
А ние как да го разберем?!
Освен това не/наличието на газова уредба (и каква точно) е от съществено значение.
Не, че не мога да погледна в кристалното кълбо, ама тока скъп!


Моля, редактирайте първия си постинг, добавяйки нужните данни.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Обороти В4 1,8 ADZ
Доста високи обороти е относително казано. Като най-чести проблеми, виж следните неща:
1. Датчик на охладителната течност. Когато още не се е прогрял двигетеля, оборотите са към 1000-1100. Ако не е наред, от него са по-високите обороти (1000-1100)
2. Ако оборотите ти са към 2000 - виж стъпковото моторче, което регулира оборотите на празния ход
1. Датчик на охладителната течност. Когато още не се е прогрял двигетеля, оборотите са към 1000-1100. Ако не е наред, от него са по-високите обороти (1000-1100)
2. Ако оборотите ти са към 2000 - виж стъпковото моторче, което регулира оборотите на празния ход
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Обороти В4 1,8 ADZ
Има ли оборотомер? Ако да - колко са оборотите?
Странно, защото повечето оплаквания при тресене са при прекалено ниски обороти
Опитвах се да превеждам една статия от руски: viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A
Дано даде някаква идея. Хубаво е да се погледне датчика (микроключето) за празен ход (затворен дросел).
Преди това, обаче, да се провери температурния датчик чрез проследяване как загрява - от студена до загряла кола - с VAG-COM, както и дали не се е скъсал тампона под моното. Последното е най-лесно - хваща се моното и силно се разклаща. Ако е скъсан тампона - засмуква въздух и почва да мени оборотите
Странно, защото повечето оплаквания при тресене са при прекалено ниски обороти

Опитвах се да превеждам една статия от руски: viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A
Дано даде някаква идея. Хубаво е да се погледне датчика (микроключето) за празен ход (затворен дросел).
Преди това, обаче, да се провери температурния датчик чрез проследяване как загрява - от студена до загряла кола - с VAG-COM, както и дали не се е скъсал тампона под моното. Последното е най-лесно - хваща се моното и силно се разклаща. Ако е скъсан тампона - засмуква въздух и почва да мени оборотите

Re: Обороти В4 1,8 ADZ
Колеги, благодаря Ви! Ще се съобразя със съветите и след като се оправи ще споделя от какво е било.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта