vasstop написа:В днешните условия на конкуренция личното отношение към клиента е много важно.
Когато клиентът получи не само добро обслужване, но му се обърне внимание и му се обясни внимателно и подробно - неговото позитивно впечатление се увеличава в пъти.
Найден е не само добър в това, което върши, но е добър и в отношението към човека, както и в обяснението ЗАЩО точно трябва да се направи така.
Господин Мутафчийски, обърнете внимание на личното отношение към клиента и само ще спечелите.

Много компетентно бъркаш името ми, вероятно не е от проблеми с паметта.
Но това няма особено значение! Много обичам да чета тук чужди "лекции", как в днешните условия, личното отношение към клиента е важно, и то от хора, които едва ли контактуват с 10% от клиентите, с които контактувам аз.
И понеже живеем в България, между българи, много често "клиентите" пращят от глупост,неразбиране, негативизъм, бедност за пари и неистово желание, да получат нещо безплатно или на аванта.
Найден е добър монтьори го познавам по-добре от теб.
Виждал съм как хвърля демонстративно ауспусите именно на такива "клиенти", за които ти пиша.
Исках да ви "намекна", че фирмата и сервизите ни, за които са писани и за която се пишат и сега, толкова глупави глупости, не е от лошите за страната, а даже обратното. Фирмата и сервизите ни, са по добри ,по уредени, по чисти и по оборотни, от сервизите и магазините на много от моите лични "приятели" и "колеги", в този и много други форуми.
Найден е един от добрите монтьори във фирмата, а тези които не са добри, просто си заминават.
Имаме монтьори, които са при нас вече 18 години, също така усмихнати, добри, шеговити, добронамерени и професионални.
Заради това ви показах и мога да покажа още линкове, на генерации неръждавейки, които са произведения на изкуството и които не са правени от Найден.
Нека не абсолютизираме определени хора, за сметка на други хора.
Найден е определено добър монтьор и ми липсваше, докато беше в болнични и се радвам, че се отърва само с това.... ако не знаете, беше пострадал сериозно от трудова злополука.
Но фирмата и сервиза не спряха заради това.
"Господин Мутафчийски, обърнете внимание на личното отношение към клиента и само ще спечелите."
Драги колега, аз се "напечелих" от българи в България, даже ми дойде в повече.
Работата ми е удоволствие, а не печалба.
Споделям, че когато срещу мен застане глупав глупак, слизам на неговото ниво, включвам 4Х4 и му минавам няколко пъти през пръстите на краката.

Глупавите не трябва да бъдат уважавани, трябва да разберат, че глупостта е нелечим порок.
За какво са му на глупавия пари? Затова, глупавите често нямат пари, нещо повече, те не трябва да имат пари.
Знаеш ли как се взимат парите на този, който няма пари?
Знаеш ли как се взимат парите , на този, който има малко пари и не иска да си ги даде?
Питай ме, аз съм професор в тази област.
Ако не бях "професор", щях да стана монтьор, като Найден!
Моля те колега, не ми пиши за печалби, защото веднага ме обзема печал.
Не съм проститутка, която заради печалбата, да проституира с клиентите ни.
Често в България става именно така, затова тук има толкова недоволни хора/клиенти и проститутки/.
Беден съм се родил, беден ще си умра....., не искам да печеля, ама на, парите тичат след мен и ме притесняват, отвличат ми вниманието, тормозят ме....който ги е измислил, проклет да е!

С уважение!
