


проблем при смяна на горивен филтър
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Ейй любимата ми тема.Със смяната на този филтър страдах много ,преди 2 дни го смених пак и бях на предела да се върна ли към стария начин с термо-клапана,хвана ме страх пак да не почнат страданията.Много теми прегледах за тези клапани на филтъра,бях набедил моя ,че е повреден,но се оказа ,че не е и това чуда, много трудно се поврежда ,ядовете при повечето случаи са във филтъра ,при тях се получават проблеми с О-пръстенчето и те не държат вакум и тогава става чудото.Та отново го захвърлих и си взех обикновения филтър на голф 1.6 вече няколко дни карам и се държи супер,пали от раз, няма въздух в тръбичката с гориво.Е проблем е ,че не топли филтъра нафтата а направо в резервоара ,но не може и дущата и онази работа в рая,едното остава на земята.За себе си реших, така ще карам,за да нямам ядове сутрин в най-студеното време.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Ще раздвижа малко тази тема защото имах малък и лесно отстраним проблем тези дни.Та почна едно леко претрисане,усеща се на студен мотор,вдигнах капака и видях прословутите мехурчета в горивопровода.Филтърът е сменян скоро,с подгряващото клапанче е.Веднага съмнението се насочи към него,но причината беше в повредено маркуче на обратката!И е важно само за филтър с клапан!Без да броиме изтеклата нахалост нафта.Може при малък пропуск да е незабележимо,ама прави мехурчета.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Колеги,смених горивния филтър преди седмица ,и от скоро забелязвам че по него все е влажно ,отгоре и е мазно ,на нафта ми прилича.Та колата вдига обороти леко ,когато си исках и ги връща сама ,откъде ли може да е този теч,къде да се насочвам с търсене,или да сменям маркучите и друг филтър ли да сложа.Взе да ми вдига нервите много и може да я предложа на тези подпалвачи в София за оправяне.Дайте съвети ,откъде да почвам търсенето.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Мда,твоята "гори" под 7 (минути),има версия да се отървеш бързо!Я не дърпай дявола за опашката,сега в София,скоро и в други градове;>
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
emo-gar написа:Мда,твоята "гори" под 7 (минути),има версия да се отървеш бързо!Я не дърпай дявола за опашката,сега в София,скоро и в други градове;>
Здр.Емо,пу да не ме чува дявола,чеее то с нея зле ама без нея още по зле.Днес оглеждах външно и нищо не открих,не сълзи по филтъра нищо след като го забърсах.Накупих всички маркучи и мисля да ги сменя за всеки случай и тръгвам постепенно да търся причината ,ако с това не се оправи.И въздушния филтър смених,,аз го сменям на 6 месеца него .Дано си покаже от къде идва тази болест.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта