

automan написа:ако трябва да сменя изпарителя непременно л трябва да е Л овато, или може например Волтран
zfa159 написа:Изпарителят си е отделен компонент, може да го замениш с какъвто искаш така или иначе (важно е само да кажеш за колко мощен двигател го искаш,защото са до не помня точно ама 100 и няколко коня и над 100 и няколко коня.Ако си с голям двигател,малкия ще му идва малък,ако си с малък двигател,големия не може да се настрои толкова прецизно и подава повече газ, от колкото трябва).Преди да го сменяш,не е лошо да отидеш на газаджия и да погледне какво може да се направи за твоя изпарител,който иначе си работи.Моят е Ловато, първите две години можеше да се разглобява от където трябва,после спря да може да се разглобява там и следващите 2 години го разглобявам от задния му край (въпросното болтче) и си го ремонтирам от там и няма проблеми.Сменя се една гумичка,която не е скъпа (не навсякъде я продават отделно,защото принципно върви комплект с всичките мембрани,но и така да е,той е не повече от 30лв за италиански и около 10-15лв за български и мембраните можеш да си ги запазиш,за когато ти потрябват или да се обслужи целия изпарител наведнъж).Ще ти излезе много по-евтино от това да си смениш целия изпарител и да отидеш да ти го настроят после.
Аз турски не бих си сложил,защото имат някои недостатъци (все пак са по-евтино копие на Ловато и съответно не толкова изпипано) а и известно време карах с такъв и разхода беше по-висок с около литър и половина спрямо 'талянския.
Ето една картинка по въпроса :
http://prikachi.com/files/145324G.jpg
Тук обсъждаме гумичката 16 .Тя улътява под натиска на пружината 18.За да се стигне до нея,трябва да се развие болта с номер 17,да се извади пружината с номер 18 и да се извади цилиндъра (котвата) с номер 14.Когато бобината сработи,тя издърпва котвата,като сплесква пружината и така гумичката се мърда и отваря клапана.Случват се две неща - гумичката се втвърдява и спира да уплътнява добре или пружината омеква и спира да я натиска добре.И двете са поправими ,стига да се развие болта 17.Принципно се сваля и тялото с номер 12,но то почти никога не може да се развие.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта