PASSAT VS.VECTRA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот bnick » Нед 18 дек 2011 21:55


agent_kowalski написа:@bnick да ,после видях подписа ти каква е колата.еми сега разход по бордови и то за десетина километра немя как да няма в него едно 20% грешка в неблагоприятната посока.да е нещо за 200-300км засичане пак ще има грешка,но по-малка и нещата ще са по-точни.сега ти е показвало 7 ,значи реално е било 8.дизел и то пасат за градско не си е работа.по-добре по-малка бензинка.освен ако не ти трябва да возиш боклуци с пасата,ако се возиш сам всичко е безсмислено.на бензинката можеш и газ да и сложиш или метан и да се возиш в града.къде ти е 10 газ къде 8 нафта.ако караш много де.ако караш събота и неделя по 10км в града не е проблем пасата.пасата дизела е да го набухаш с багаж и хора и на магисралата на 140 да ти харчи 5,ама то и това не винаги става,а нещата отиват към 6 дори малко отгоре.


Борда съм го засичал. Даде разлика от 0,2 за 1200км, което се получава и от зареждането. Продължаваш с това 10газ в града на Пасат. Казвам ти, че направо е абсурдно. Голфа ми навремето трудно закрепвах на 10-ка, имал съм случаи и до 15, да стига. Карал съм 1,6 Б4 и на бензин под 11-12 не съм го свалял и то лятото. В момента имам колега с Венто 1,8 90кс от 1994г. Гори му към 14-15




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 дек 2011 21:56


хах да по 3-3.5 горят и голфа и пасата взети заедно... и аз съм правил 5.5 газ с 70 на пета и празна кола и равно...
@bnick
говоря за пасат 3, не за 5.петица на газ не съм карал и не знам колко гори.карал съм 5 1.8т и гори 12-13 бензин.
за твоя колега и оня колега зависи от двигател от настройка от състояние на двигател от това как кара от това къде кара от много неща.10 е възможно,ако имаш проблеми по двигателя И/ИЛИ караш неефективно и на къси разстояния нещата са други.аз не съм казал че пасата харчи 10 като го паля и гася през 3 километра.харчи 10 като обикалям цял ден по града и разнасям боклуци с него и не изтива напълно.толкова ми е харчел и не виждам това защо да не е така.сега карам голф 1.6,който е 900кг и харчи 8.5.пасата с един човек тежи колкото голфа с четирима ,защо да харчи повече от 1.5литра отгоре?да не е suv с v10.
ианче за твоя пасат ти вярвам,ти си го караш ти си му знаеш бордовия.като се замисля говори мза пасат 5,а ти караш по-нов с други компютри,пак 1.9 ама двигателя е друг,купето е друго,всичко е друго.не съм карал такъв така че ти имаш реални наблюдения и в крайна сметка съм склонен да ти вярвам,само че с уговорката че пасата все пак не можем да твърдим че е икономичен в града било то и дизел. :да: :beer


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот pepi_iliev » Нед 18 дек 2011 23:16


Момчето иска съвети и обяснения, а не да спорите на кой колата колко харчи. Научете се да пишете по темата, а не да си ги мерите... :screwy


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Нед 18 дек 2011 23:45


agent_kowalski написа:хах да по 3-3.5 горят и голфа и пасата взети заедно... и аз съм правил 5.5 газ с 70 на пета и празна кола и равно...
@bnick
говоря за пасат 3, не за 5.петица на газ не съм карал и не знам колко гори.карал съм 5 1.8т и гори 12-13 бензин.
за твоя колега и оня колега зависи от двигател от настройка от състояние на двигател от това как кара от това къде кара от много неща.10 е възможно,ако имаш проблеми по двигателя И/ИЛИ караш неефективно и на къси разстояния нещата са други.аз не съм казал че пасата харчи 10 като го паля и гася през 3 километра.харчи 10 като обикалям цял ден по града и разнасям боклуци с него и не изтива напълно.толкова ми е харчел и не виждам това защо да не е така.сега карам голф 1.6,който е 900кг и харчи 8.5.пасата с един човек тежи колкото голфа с четирима ,защо да харчи повече от 1.5литра отгоре?да не е suv с v10.
ианче за твоя пасат ти вярвам,ти си го караш ти си му знаеш бордовия.като се замисля говори мза пасат 5,а ти караш по-нов с други компютри,пак 1.9 ама двигателя е друг,купето е друго,всичко е друго.не съм карал такъв така че ти имаш реални наблюдения и в крайна сметка съм склонен да ти вярвам,само че с уговорката че пасата все пак не можем да твърдим че е икономичен в града било то и дизел. :да: :beer

Колегата пита за съвсем друг клас автомобил от този за който спорите за разхода.А човек като има да даде 15-20 000лв за кола дали го притеснява колко гори?Освем ако не са му били последните пари.Ако искате икономии купувате по един смарт и му слагате на дясната седалка една метанова бутилка и карате за без пари.Всеки има право да кара каквото си реши бензин или дизел.Кеф цена няма.Никой бензинов мотор няма как да те задоволи от дизел със същите параметри


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот stefan4o » Нед 18 дек 2011 23:51


red.devilll написа:
agent_kowalski написа:хах да по 3-3.5 горят и голфа и пасата взети заедно... и аз съм правил 5.5 газ с 70 на пета и празна кола и равно...
@bnick
говоря за пасат 3, не за 5.петица на газ не съм карал и не знам колко гори.карал съм 5 1.8т и гори 12-13 бензин.
за твоя колега и оня колега зависи от двигател от настройка от състояние на двигател от това как кара от това къде кара от много неща.10 е възможно,ако имаш проблеми по двигателя И/ИЛИ караш неефективно и на къси разстояния нещата са други.аз не съм казал че пасата харчи 10 като го паля и гася през 3 километра.харчи 10 като обикалям цял ден по града и разнасям боклуци с него и не изтива напълно.толкова ми е харчел и не виждам това защо да не е така.сега карам голф 1.6,който е 900кг и харчи 8.5.пасата с един човек тежи колкото голфа с четирима ,защо да харчи повече от 1.5литра отгоре?да не е suv с v10.
ианче за твоя пасат ти вярвам,ти си го караш ти си му знаеш бордовия.като се замисля говори мза пасат 5,а ти караш по-нов с други компютри,пак 1.9 ама двигателя е друг,купето е друго,всичко е друго.не съм карал такъв така че ти имаш реални наблюдения и в крайна сметка съм склонен да ти вярвам,само че с уговорката че пасата все пак не можем да твърдим че е икономичен в града било то и дизел. :да: :beer

Колегата пита за съвсем друг клас автомобил от този за който спорите за разхода.А човек като има да даде 15-20 000лв за кола дали го притеснява колко гори?Освем ако не са му били последните пари.Ако искате икономии купувате по един смарт и му слагате на дясната седалка една метанова бутилка и карате за без пари.Всеки има право да кара каквото си реши бензин или дизел.Кеф цена няма.Никой бензинов мотор няма как да те задоволи от дизел със същите параметри

Ти мислиш ли преди да напишеш нещо или така си драскаш? Тия дето дават по 50 000лв. за чистак нова кола ДИЗЕЛ викаш го вземат щото сигурно ги кефи да им трака под капака на мотора? mhihi Мога да се обзаложа с теб, че всеки, който сипва гориво, което го плаща го боли малко или много колко му гори колата, недей така отсича генерално, че тия дето имат някой лев едва ли не харчат е така през пръсти :screwy


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Пон 19 дек 2011 9:46


Малко се отклонихме да.Но всеки кто мисли за нова кола първото което го вълнува е колко харчи,защото сега дали ще даде 2000 или 3000 ще ги даде,ама после хиляди километри ще плаща толкова,колкото харчи.Малко се отклонихме,но сме говорили за всичко за цена,за части,за здравина за разход.Колегата с по-новия пасат се включи в разговора хубаво.Все пак кара 1.9.


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Пон 19 дек 2011 16:07


Колеги наистина се поотклонихте малко от темата,но не е станало кой знае кво в спора се ражда истината.Така да пообощя до сега това което ми направи впечетление:от разходите които споменахте и за който колегата даде допалнителна тема да прочета ми направи впечетление че по новичките vw passat 4i golf 4 горчт малко повечко от предшествениците си passat 3 i golf 3(ако съм в грешка поравяте ме).А другото което не разбрах за opel te sa im malko po razliqni motorite imat 1.7 i 2.0 a ne kato vw 1.9 и opel са различни модификации на моторите DTL,DTI и незнам още има ли,та обчснете за тчх повечко какво толкова им се троши евентуално колко струва за ремонт и колко често ще ми се троши това.Защото като се разровиш из форумите и на опел и тука проблеми колкото щеш и за двете марки.поздрави :talk:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Пон 19 дек 2011 22:17


a2k написа:Колеги наистина се поотклонихте малко от темата,но не е станало кой знае кво в спора се ражда истината.Така да пообощя до сега това което ми направи впечетление:от разходите които споменахте и за който колегата даде допалнителна тема да прочета ми направи впечетление че по новичките vw passat 4i golf 4 горчт малко повечко от предшествениците си passat 3 i golf 3(ако съм в грешка поравяте ме).А другото което не разбрах за opel te sa im malko po razliqni motorite imat 1.7 i 2.0 a ne kato vw 1.9 и opel са различни модификации на моторите DTL,DTI и незнам още има ли,та обчснете за тчх повечко какво толкова им се троши евентуално колко струва за ремонт и колко често ще ми се троши това.Защото като се разровиш из форумите и на опел и тука проблеми колкото щеш и за двете марки.поздрави :talk:

:да: КОлега опела страда от скорости-дизела,но това зависи много кои как е карал колата.Предните биалети и тампоните на задните носачи ще сменяш на около 40-50 000км,зависи какви си сложилТоав е инфо от приятел,който кара опел 2000DTH това е 100к.с мотор вече горе долу 1 000 000км :Mr Green Fun .Електрониката на ГНП-то се ебава електрониката,но не е болка за умиране ремонта и е 150 лв,на пасата електрониката също се разваля,но разликата между окачване и пемонти е в пъти по високо за сметка на пасата.Возията също е по-добра на пасата отколкото на вектрата.Не си взимай само бензинов мотор на вектра ,защото от тях не съм чул някой да се похвали,а имам дост апознати с такива мотори от 1,6 до 2000 кубика.Новите са ги направили не екотек,ами еко брикет.1,7 моторите повечето са исизо и по-малко опелови моториИсузото се монтира и на вектра А,но не еза препоръчване заяото се оплакват че пукали много глави,а знаеш че като едно нещо се търси цената му е в пъти по-висока и не се намира лесно.Това е от мен дано съм помогнал


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот muns61 » Пон 19 дек 2011 23:23


Цените на Пасат и Вектра много точно отразяват качествата на колите.
Вектра - та е по-трудна на следваща продажба.
Като мотори - на Пасат ми харесват дизелите, на Вектра - бензиновите, без 1,6.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот stefan4o » Вто 20 дек 2011 18:10


То имаше един лаф, мисля английски "Получаваш точно толкоз, за колкото плащаш" :Mr Green Fun


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Вто 20 дек 2011 18:41


red.devilll написа:
a2k написа:Колеги наистина се поотклонихте малко от темата,но не е станало кой знае кво в спора се ражда истината.Така да пообощя до сега това което ми направи впечетление:от разходите които споменахте и за който колегата даде допалнителна тема да прочета ми направи впечетление че по новичките vw passat 4i golf 4 горчт малко повечко от предшествениците си passat 3 i golf 3(ако съм в грешка поравяте ме).А другото което не разбрах за opel te sa im malko po razliqni motorite imat 1.7 i 2.0 a ne kato vw 1.9 и opel са различни модификации на моторите DTL,DTI и незнам още има ли,та обчснете за тчх повечко какво толкова им се троши евентуално колко струва за ремонт и колко често ще ми се троши това.Защото като се разровиш из форумите и на опел и тука проблеми колкото щеш и за двете марки.поздрави :talk:

:да: КОлега опела страда от скорости-дизела,но това зависи много кои как е карал колата.Предните биалети и тампоните на задните носачи ще сменяш на около 40-50 000км,зависи какви си сложилТоав е инфо от приятел,който кара опел 2000DTH това е 100к.с мотор вече горе долу 1 000 000км :Mr Green Fun .Електрониката на ГНП-то се ебава електрониката,но не е болка за умиране ремонта и е 150 лв,на пасата електрониката също се разваля,но разликата между окачване и пемонти е в пъти по високо за сметка на пасата.Возията също е по-добра на пасата отколкото на вектрата.Не си взимай само бензинов мотор на вектра ,защото от тях не съм чул някой да се похвали,а имам дост апознати с такива мотори от 1,6 до 2000 кубика.Новите са ги направили не екотек,ами еко брикет.1,7 моторите повечето са исизо и по-малко опелови моториИсузото се монтира и на вектра А,но не еза препоръчване заяото се оплакват че пукали много глави,а знаеш че като едно нещо се търси цената му е в пъти по-висока и не се намира лесно.Това е от мен дано съм помогнал

Мерси много колега за инфото :applause: ако може да питаш твоя човек какъв разход му дава(зиме-лято/гадско-извандрадско, и попринцип колкото повече инфо толкова по добре.Ако може малко повече инфо за този мотор DTH и DTL и евентуални проблеми.мерси предварително :да:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Вто 20 дек 2011 23:51


DTH-колега има кулер,а DTL-няма дефакто разлика от 101 коня за първия и 82 за втория,това са заводски,но за тези хилпди които са им навъртяни не се знае колко са останали :Mr Green Fun .
Разхода му е около 7-8 литра ,но това зависи как го караш .Ако караш на много къси разстояния може и повече да качи.ИЗвънградско гори около 5 и това е до 110-120 км максимум от там нагоре се покачва.
За поддръжка е по-евтин от Пасат 5 или 5,5,като разход е същия даже може да се каже че и малко под пасатовия(с извинение на колегите ,които им горът паатите азвънградско по 3,8-4литра и градско по 5-5,5литра на сто :Mr Green Fun ),Като цена за покупка може да си вземеш за даден бюджет от 4000лв можеш да си вземеш вектра в пъти по-запазана от пасат за същата сума.Минусите са ,че пасата е по-широк и вози по-добре.
На пасата имаш около 800-1000лв първоначално обслужване ,а на вектрата имаш едно масло(5,5литра около 1 литър повече от пасата)за около 100-120 лв заедно с въздушен ,маслен и филтър на купето и след това нафта и караш.


Потребителски аватар
sergoivan
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: U.K

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот sergoivan » Съб 24 дек 2011 1:49


Аз лично колега съм напълно съгласен с колегата от предният пост,но според мен нищо,че пасата иска повече пари при бъдеща евентуална покупка според мен, лично мнение после е по продаваем,а пък имам приятел с 1.7 дтл на опел астра и не знам сега неговата прокълната ли беше или не ама такъв не сполучлив мотор според него нямало имаше големи проблеми с двигателя ( някакви течове на масло,високи разходи )и едвам го продаде.Най вероятно е попаднал на лош екземпляр.За бюджет от 4000 лв. не мисля,че ще намериш много читав пасат,но пък ще вземеш определено добра вектра е естествено всичко с късмет може пък да попаднеш и на пасат( но за тия пари не знам ). Колкото до скъпото окачване по пасат това са някакви митове много зависи от стила на шофиране,а пък и вече ги има доста евтини комплекти може да не са оригинални,но за цена от 300лв. и 10-15К да издържат пак ще е добре.И въпреки пристрастията ми към пасат за тези пари ---Вектра ( се пак пасат малко или много иска повече първоначални пари за обслужване и след това пак повече пари за последваща поддръжка най вече по ходова част,защото 1.9 тди-то е здрав доста безпроблемен мотор),а вектрата дори да има някакви проблеми частите по ходовата са и символични цени,а колкото до двигателиа според мен + е за пасата както казах и по горе. mhihi Успех !!! :да:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Съб 24 дек 2011 17:30


зависи колко кара колегата.ако минава по 30-40 000км на година не мисля,че тези носачи от 300лв са опция за икономия.дво комплекта на година+ два пъти монтажи и т.н и мисля че се обезмисля икиномията.
А доколкото до опеловия мотор 1,7 или Исузото 1,7 тди не са много за прадпочитане.Създават повече проблеми и се усещат като вървеж все едно си си купил пасат 5 1,6 кубика :Mr Green Fun


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот luboveliki » Съб 24 дек 2011 19:42


пред подобна дилема съм и аз - ОПЕЛ или ФАУВЕ...5 години карах Вектра А(бензин-газ) и 5 години(и сега в момента)Голф 3(бензин-газ)....преди мислех че, опел са боклуци заради ръждата(смених една малка веждичка за 25 лв) и го продадох с кев за да мина на Голфа(смених двата предни калника за 200 лв)....и на двете коли отварях двигателите ,на опела за един счупен сегмент на голфа заради един клапан(абе нямам късмет)Та от опела съм по доволен(окачването е бетон-нищо не смених за 100 000км) като цяло опела се оказа по корава машина,много исках да го маххна за да мина на по добра марка(точно заради по високата цена мислех 4е е по добра)"Даааа ама не"... голфа се оказа кокъл на всичко(само интериорната пластмаса ме кефи)Сега точно като колегата ще сменям голфа и се оглеждам за коли и да ви кажа не само че не останах фен на фауве но и се заглеждам по италианки(фиат)...та колега аз реших как да го направя(докато се накана да си взема дизел(ТДИ) и то вече няма смисъл май)Гледам приятели с опели и фаувета след 2000 и следя какво сменят и не съм очарован(то са съединители по 1000 лв скоростни кутии,ГНП-та и др.....пълен кошмар,.......абсолютно всички марки коли се чупят(доказано и проверено) ще си взема най запазената и практична кола-демек най голямо оборудване и практичност за най добра цена няма значение марки и модели от народния клас(без бмв и тем подобни прехвалени марки продаващи се заради старите им лаври на качествени автомобили....за което качество си плащаш двойно като нова и втора ръка)Мой приятели гледат коли и взимат най запазената и нищо не правят и карат ли карат ....не робуват на марки .... това е от мен, следя с интерес подобни теми....ааа забравих да спомена че съм много запален по ГОЛФ 4 ТДИ но като гледам какви пари държи(ама много изкуствено)направо не си заслужава и май се поотказвам...взимай най запазената



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта