agent_kowalski написа:Някои да,рано клио 1 не е от тези автомобилиЖиви и здрави,въпроса беше как точно е в закона.Ясно е че не е редно да се кара така,но през деня човек няма как да разбере че му е изгорял фар.Никой не иска да го глобяват,ако може да мине номера може,ако не живи и здрави.Разбира се тука не става въпрос за рушвети и подобни неща,а а да бъде остранена повредата,което е и целта на глобата.
Блгодаря на всички за изказаното мнение
едит:сетих се за един друг интересен казус.да речем сега както и през деня са задължителни фаровете,ако установим все пак че фара е изгорял и продължаваме да караме за където сме търгнали с идеята по пътя да си намерим крушка.как е по-добре да постъпим да караме с един фар, или да спреме фаровете и да рисуваме да ни глобят за каране без фарове.тоест каква е глобата за каране без фарове,в случея моя приятел е олеканл с 30лв.тоест коя глоба е по-малка.нали говорим ако не е тъмно,не е мрачно,мъгливо и тн и не рискуваме нечия безопасност като съвсем караме без фарове.
Като се абстрахираме от това, какви глоби могат да се отнесат за неизправност на мпс и т.н., и нямаме в наличност резервни крушки, от гледна точка на безопасност е по-добре да се кара дори и на един фар. По-добре нещо да мъждука там, отколкото ептен тъмница да е. Макар че и това е спорно, някой да не те обърка за матор от далече
