фарове

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Сря 21 дек 2011 8:38


пак ли със H4 крушки ...двусекционните фарове нали къси и дълги са на отделно




Потребителски аватар
georgi0804
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
Автомобил: GTD
Двигател: 1900
Местоположение: aytos

Re: фарове

Мнениеот georgi0804 » Сря 21 дек 2011 8:55


Двусекционите са с Н1,на къси и дълги,да по оделно са


Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Сря 21 дек 2011 11:42


еми точно тва имам предвит де :D аз в момента съм с H4 и е една букса и отделно габарита и тва нали трябва да се раздели на 2 букси една за късо и една за дълго.... аз ли нещо се бъркам зверски или е така ...


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: фарове

Мнениеот IvailoOo » Сря 21 дек 2011 11:46


Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.

1.Взимаш фаровете
2.Сваляш решетката както ти казах
3.Ръгаш новите фарове и ще видиш ще буксите са 1:1
4.Намираш си едно оригинално "мостче" или си правиш импровизирано такова и го бухаш долу при бушоните
5.Сглобяш и се вайкаш колко лесно е било :lol:


Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Сря 21 дек 2011 11:50


щом казвате че е така добре може и да се гъзара със двусекционни :D мерси за търпението сигорно ви е писнало от такива като мен :D :beer


Потребителски аватар
georgi0804
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
Автомобил: GTD
Двигател: 1900
Местоположение: aytos

Re: фарове

Мнениеот georgi0804 » Сря 21 дек 2011 11:55


IvailoOo написа:Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.

1.Взимаш фаровете
2.Сваляш решетката както ти казах
3.Ръгаш новите фарове и ще видиш ще буксите са 1:1
4.Намираш си едно оригинално "мостче" или си правиш импровизирано такова и го бухаш долу при бушоните
5.Сглобяш и се вайкаш колко лесно е било :lol:

Точно и правилно казано :да: :да:


Потребителски аватар
monty
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
Автомобил: Hyundai i20
Двигател: 998cc TGDI
Местоположение: София

Re: фарове

Мнениеот monty » Сря 21 дек 2011 12:32


IvailoOo написа:Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.


Не е точно така. Има два вида букси в зависимост от годините. Едната е овална, а другата е плоска и тогава трябва преходник или малко преправяне на инсталацията. На моята кола бяха двусекционни с овална букса, а сегашните са с плоска и си направих преходник за да не режа оригиналната инсталация.


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: фарове

Мнениеот G-HELL » Чет 22 дек 2011 0:23


моят голф е с една секция фарове, ако не се лъжа с плуска букса предполагам до 94-95 са с плоска, а нагоре са с овална или нещо от сорта


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: фарове

Мнениеот IvailoOo » Чет 22 дек 2011 0:56


Тук вече ме хвърлихте в тъч. Честно казано преди време разглобях една тройка 93-та година и беше със овалната букса.Също така със фаровете ми в комплекта на ФК имаше всевъзможни преходници,но не и правоъгълни. Както и да е. Признавсм си..явно тук съм сгрешил :oops:


Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 967
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi Q7
Двигател: CJWE
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: фарове

Мнениеот golf_1 » Чет 22 дек 2011 1:20


А аз да поясна и малко за американските варианти... Тук едносекционния фар е с една букса, докато двусекционните са с две съвсем различни :lol:
Крушките са H1 ама са малко различни, както и самите букси. На късите буксата и крушката имат един вид чопче, докато дългите са с друг вид чопче. :wink:


Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Чет 22 дек 2011 9:39


golf_1 написа:А аз да поясна и малко за американските варианти... Тук едносекционния фар е с една букса, докато двусекционните са с две съвсем различни :lol:
Крушките са H1 ама са малко различни, както и самите букси. На късите буксата и крушката имат един вид чопче, докато дългите са с друг вид чопче. :wink:


Е ся вече си дойдохме на думата моя голф е от мексико(трябваше да го спомена по рано)как ще станат при мен нещата сега с някъв преходник ли


Потребителски аватар
monty
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
Автомобил: Hyundai i20
Двигател: 998cc TGDI
Местоположение: София

Re: фарове

Мнениеот monty » Чет 22 дек 2011 9:47


IvailoOo написа:Тук вече ме хвърлихте в тъч. Честно казано преди време разглобях една тройка 93-та година и беше със овалната букса.Също така със фаровете ми в комплекта на ФК имаше всевъзможни преходници,но не и правоъгълни. Както и да е. Признавсм си..явно тук съм сгрешил :oops:


Преходника може да е бил тип: букса към кабелни обувки ->
Изображение

Но има и такива във вида: букса към букса ->
Изображение

И аз не знам на какъв принцип се решава с кой вид букса да е колата, моята е края на 94-та и е с овална.

А колегата с мексиканеца, провери с коя букса си. Ако е като на снимките по-горе, може и да си намериш фарове с правилната букса или с преходник. Ако е друг тип тогава вече трябва да се мисли.


Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Чет 22 дек 2011 10:00


ще ги снимам,и буксата и самия фар,снимки ще кача в събота


Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 967
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi Q7
Двигател: CJWE
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: фарове

Мнениеот golf_1 » Чет 22 дек 2011 10:12


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Начините на захващане и видовете на буксите на американските голфове са това! :wink:

Двусекционния има още една крушка, същата на вид, но къси и дълги не са взаймозаменяеми. На едната буксата е с едно пинче/водач, на другата е с две.



п.п. Колегата ми прати снимка на колата.. Достаа странна е.. Американско купе с европейски мотор. Фаровете му са европейски също :wink:


Иван Златев
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: фарове

Мнениеот Иван Златев » Чет 22 дек 2011 10:21


с колегата golf_1 си поговорихме и стигнах до извода че моя голф е някъв американо-германо побългаряван :063: :063: :063: американско купе,европеиски двигател.... баран от българи е тва е цялата работа.колегата ми каза че фаровете са ми европейски и можело да стане,но предполагам ще ми трява и преходник



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта