фарове
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
пак ли със H4 крушки ...двусекционните фарове нали къси и дълги са на отделно
- georgi0804
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
- Автомобил: GTD
- Двигател: 1900
- Местоположение: aytos
Re: фарове
Двусекционите са с Н1,на къси и дълги,да по оделно са
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
еми точно тва имам предвит де
аз в момента съм с H4 и е една букса и отделно габарита и тва нали трябва да се раздели на 2 букси една за късо и една за дълго.... аз ли нещо се бъркам зверски или е така ...

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: фарове
Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.
1.Взимаш фаровете
2.Сваляш решетката както ти казах
3.Ръгаш новите фарове и ще видиш ще буксите са 1:1
4.Намираш си едно оригинално "мостче" или си правиш импровизирано такова и го бухаш долу при бушоните
5.Сглобяш и се вайкаш колко лесно е било
1.Взимаш фаровете
2.Сваляш решетката както ти казах
3.Ръгаш новите фарове и ще видиш ще буксите са 1:1
4.Намираш си едно оригинално "мостче" или си правиш импровизирано такова и го бухаш долу при бушоните
5.Сглобяш и се вайкаш колко лесно е било

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
щом казвате че е така добре може и да се гъзара със двусекционни
мерси за търпението сигорно ви е писнало от такива като мен




- georgi0804
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
- Автомобил: GTD
- Двигател: 1900
- Местоположение: aytos
Re: фарове
IvailoOo написа:Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.
1.Взимаш фаровете
2.Сваляш решетката както ти казах
3.Ръгаш новите фарове и ще видиш ще буксите са 1:1
4.Намираш си едно оригинално "мостче" или си правиш импровизирано такова и го бухаш долу при бушоните
5.Сглобяш и се вайкаш колко лесно е било
Точно и правилно казано


- monty
- Мнения: 87
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
- Автомобил: Hyundai i20
- Двигател: 998cc TGDI
- Местоположение: София
Re: фарове
IvailoOo написа:Извинявай,ама вече говориш наизуст! Нищо не се раздвоява.Както ти каза колегата по-напред в темата...прави се само едно мостче.Буксите са абсолютно еднакви.Правил съм тази процедура на няколко такива голфа. Вътре инсталацията във фара ,хората са си я направили както трябва,за да няма такива преправяния.
Не е точно така. Има два вида букси в зависимост от годините. Едната е овална, а другата е плоска и тогава трябва преходник или малко преправяне на инсталацията. На моята кола бяха двусекционни с овална букса, а сегашните са с плоска и си направих преходник за да не режа оригиналната инсталация.
- G-HELL
- Мнения: 527
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
- Автомобил: Golf MKIII
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България
Re: фарове
моят голф е с една секция фарове, ако не се лъжа с плуска букса предполагам до 94-95 са с плоска, а нагоре са с овална или нещо от сорта
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: фарове
Тук вече ме хвърлихте в тъч. Честно казано преди време разглобях една тройка 93-та година и беше със овалната букса.Също така със фаровете ми в комплекта на ФК имаше всевъзможни преходници,но не и правоъгълни. Както и да е. Признавсм си..явно тук съм сгрешил 

- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: фарове
А аз да поясна и малко за американските варианти... Тук едносекционния фар е с една букса, докато двусекционните са с две съвсем различни
Крушките са H1 ама са малко различни, както и самите букси. На късите буксата и крушката имат един вид чопче, докато дългите са с друг вид чопче.

Крушките са H1 ама са малко различни, както и самите букси. На късите буксата и крушката имат един вид чопче, докато дългите са с друг вид чопче.

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
golf_1 написа:А аз да поясна и малко за американските варианти... Тук едносекционния фар е с една букса, докато двусекционните са с две съвсем различни![]()
Крушките са H1 ама са малко различни, както и самите букси. На късите буксата и крушката имат един вид чопче, докато дългите са с друг вид чопче.
Е ся вече си дойдохме на думата моя голф е от мексико(трябваше да го спомена по рано)как ще станат при мен нещата сега с някъв преходник ли
- monty
- Мнения: 87
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
- Автомобил: Hyundai i20
- Двигател: 998cc TGDI
- Местоположение: София
Re: фарове
IvailoOo написа:Тук вече ме хвърлихте в тъч. Честно казано преди време разглобях една тройка 93-та година и беше със овалната букса.Също така със фаровете ми в комплекта на ФК имаше всевъзможни преходници,но не и правоъгълни. Както и да е. Признавсм си..явно тук съм сгрешил
Преходника може да е бил тип: букса към кабелни обувки ->

Но има и такива във вида: букса към букса ->

И аз не знам на какъв принцип се решава с кой вид букса да е колата, моята е края на 94-та и е с овална.
А колегата с мексиканеца, провери с коя букса си. Ако е като на снимките по-горе, може и да си намериш фарове с правилната букса или с преходник. Ако е друг тип тогава вече трябва да се мисли.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
ще ги снимам,и буксата и самия фар,снимки ще кача в събота
- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: фарове






Начините на захващане и видовете на буксите на американските голфове са това!

Двусекционния има още една крушка, същата на вид, но къси и дълги не са взаймозаменяеми. На едната буксата е с едно пинче/водач, на другата е с две.
п.п. Колегата ми прати снимка на колата.. Достаа странна е.. Американско купе с европейски мотор. Фаровете му са европейски също

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: фарове
с колегата golf_1 си поговорихме и стигнах до извода че моя голф е някъв американо-германо побългаряван
американско купе,европеиски двигател.... баран от българи е тва е цялата работа.колегата ми каза че фаровете са ми европейски и можело да стане,но предполагам ще ми трява и преходник



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта