твоето дизелче е старичко,като моето - така че смяна на термостата и датчика/до него/ е добре дошло нашите дизелчета са икономичните градски превозни средства ... тук в плевен с 5 кила нафта минавам 100 км динамичен градски шофорлък ...само колегите с VW LUPO могат да ни наДелеят
утре по обяд /ако съм изтрезнял/ ще ти пратя едно фото...след смяна с нов темп. датчик може малко да "скочи" показанието на темп. на таблото - с около 5/10 град. целз.
vladko1001 написа:утре по обяд /ако съм изтрезнял/ ще ти пратя едно фото...след смяна с нов темп. датчик може малко да "скочи" показанието на темп. на таблото - с около 5/10 град. целз.
благодаря предварително , а 5-10 градуса и ще е мн добре
ето снимки отблизо http://vladko1001.snimka.bg/super-expen ... 4.25913756 ...първо дърпаш зегерката и вадиш като тапа датчика и "набиваш" новия...който ако е ориг. по каталог трябва да е поне 20лв. парчето...наздраве на всички
P.S фабричната кора,която е под мотора пази не само от попадане на сняг,киша,кал и др. а пази мАтора от бързо изстиване в голям студ с голяма скорост