Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Нед 25 дек 2011 14:06


Колата е Голф 2 1,6 бензин,газ.Сменил съм радиаторчето за парното,водната помпа,клапите са облепени,термостата е нов,двата маркуча към радиаторчето за парното са горещи и пак няма топло.Ако оставя колата да работи на обороти на място загрява до средното деление на скалата (90*) и като включа парното топло има но много бързо градусите падат (около 75-80) и започва да духла хладко,ако съм в движение никога не може да загрее до 90,а стои между 2-то и 3-то деление и духа постоянно хладко.В задръстване или ако изкачвам някой проход достига до 90 градуса и на 1 степен парното си работи добре,но на 2 или 3 степен пак е хладко.Според мен в термостата е проблема,но до сега смених 2 и не знам какъв да си взимам вече.Ако някой ми помогне и ме насочи къде да тъся проблеми и какъв термостатда взимам ако е там проблема ще съм му благодарен.Благодаря предварително и Весели празници на всички.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с парното

Мнениеот bobocamaro » Нед 25 дек 2011 14:20


ivaylito написа: като включа парното топло има но много бързо градусите падат (около 75-80) и започва да духла хладко,.

за водна помпа си мисля :?


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: Проблем с парното

Мнениеот Persin » Нед 25 дек 2011 14:25


kолега купи си ка4ествен термостат,мисля 4ее от термостата проблема ти


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем с парното

Мнениеот stefarata » Нед 25 дек 2011 14:42


Изчакай на място да достигне 90 градуса и тръгни .в момента в който падне на 70 градуса,спри и пипни долния маркуч към радиатора-ако е студен не е термостат,ако е горещ-незатварящ термостат


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 14:49


Щом понякога се появява на първа степен а на две и три пак изтива значи нямаш добър дебит през радиаторчето.Може някъде да имаш запушване и да циркулира мн малко вода или просто водната помпа не работи добре,но тогава би трябвало да ти прегрява двигателя.Термостата не мисля че е обвързан с парното,през парното върти винаги.В смисъл такъв термостата може да пречи дотолкова доколкото двигателя няма да загрява зимата,но особенно на място не би трябвало да ти чезне парното когато веднъж загрее защото не се движиш и радиатора на двигателя не се обдухва от самото движение така че веднъж загрял двигателя на място термостата изобщо не би трябвало да те бърка за парното.
Поради една или друга причина явно имаш малък дебит през парното и затова изтива бързо.


Потребителски аватар
qncho
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем с парното

Мнениеот qncho » Нед 25 дек 2011 15:26


на 2та маркуча на парното ако имаш термостатни клапанчета свързани сас едно маркуче ги махни и парното щее 6


golf_8450
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Проблем с парното

Мнениеот golf_8450 » Нед 25 дек 2011 15:34


или колега провери дали се затваря плътно клапата за топъл-студен въздух. Защото дори и на 70 градуса пак трябва да духа горещо независимо от степента на перката. дано да съм ти бил полезен :beer весели празници


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Нед 25 дек 2011 16:24


stefarata написа:Изчакай на място да достигне 90 градуса и тръгни .в момента в който падне на 70 градуса,спри и пипни долния маркуч към радиатора-ако е студен не е термостат,ако е горещ-незатварящ термостат


Тъкмо преди малко пробвах това което каза и термостата си работи както трябва,но пак същото даже и когато се включи перката за радиотора и е най-заглярала колата на 1 степен работи идеално парното,но включа ли 2 или 3 степен работи добре 5-10 секунди после пак става хладно.Сега ще разгледам и клапите да видя дали затварят добре.А как мога да проверя дали не е проблема във водната помпа,макар че я сменях много скоро "уж" с хубава?


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с парното

Мнениеот orlin4ooo » Нед 25 дек 2011 16:27


казваш че си сменил моторчето ново ли е или второ употреба ?


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 16:31


Явно не ти е достатъчен дебита през радиаторчето.На загрял двигател както си духа топло ако изгасиш и върнеш на контакт да върти вентилатора пак спира да духа горещо след 10-15 секунди,защото не се върти водата.Я пробвай в момент в който духа топло на 1 и казваш че изтива на 2 или 3 да държиш високи обороти примерно 4000 задръж и виж дали ще почне след малко да духа по-топло.
Иначе за помпата откачи малкия маркуч от казанчето за антифриз и вземи една бутилка 2 литра слагаш маркуча в нея и държиш около 3000оборота.Бутилката трябва да се напълни за 3-4 минути най-много.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парното

Мнениеот batVenci » Нед 25 дек 2011 17:20


Според мен проблема е в радиаторчето на парното, както и в термостата. Аз имам същия проблем и го решавам с картон пред радиатора, особено сега в студената зима. На пролет като се стопли времето махам картона, то тогава мощно парно не е необходимо. С картона в топло време ДВГ загрява опасно, но в тези студове сега при мен няма проблеми.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 17:50


batVenci с картона не решаваш проблема.Ако така се решаваше ,от завода щяха да ти подаряват по един картон.И при тебе проблема е друг като ти седи термостата отворен просто парното идва по-бавно,но като дойде си го има.Както колегата описва нещата не е от термостата,защото ако е от него веднъж като загрее рано или късно парно ще има,а той казчва че чезне на по-висока степен на вентилатора.Тоест не му върти вода през радиатора на парното като хората.Термостата няма нищо общо с радиатора на парното.


ivaylito
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с парното

Мнениеот ivaylito » Нед 25 дек 2011 18:21


agent_kowalski написа:Явно не ти е достатъчен дебита през радиаторчето.На загрял двигател както си духа топло ако изгасиш и върнеш на контакт да върти вентилатора пак спира да духа горещо след 10-15 секунди,защото не се върти водата.Я пробвай в момент в който духа топло на 1 и казваш че изтива на 2 или 3 да държиш високи обороти примерно 4000 задръж и виж дали ще почне след малко да духа по-топло.
Иначе за помпата откачи малкия маркуч от казанчето за антифриз и вземи една бутилка 2 литра слагаш маркуча в нея и държиш около 3000оборота.Бутилката трябва да се напълни за 3-4 минути най-много.


Направих това което ми каза и наистина като мина на 4000 оборота става малко по-топло,но не кой знае колко-минимална е разликата.Гледах си и клапите наред са и затварят добре.Утре ще проверя така както ми каза с бутилката,че сега вече стана тъмно и освен и да си прегледам и да няма нещо запушено и да почистя,защото то друго вече не остана.Иначе и аз съм пробвал с картон и наистина има ефект,но не мисля че това е решението.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 18:41


:да: Бавно ти върти антифриза през радиатора на парното.Вече причината каква е трябва човек да порови по колата за да разбере.
Успех :beer


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното

Мнениеот red.devilll » Пон 26 дек 2011 1:54


А случайно да са ти хвърчали парчета от дунапрен през духалките до сега ?Защото и това е опция за да нямаш парно и все пак колата не е първа младост и е напълно нормално и на доста по-нови коли им прегаря и изхвърча и сле дтова няма парно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: G&G, silqnisaev и 90 госта