Мнение за дифузьор на смесител
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
с голф 2 съм 1.6 72 магарета
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Колега как при празна бутилка си сложил 10лв(7л и нещо) и си минал 105км?При положение,че казваш относно разхода - 12
А относно мириса на газ..едва ли е от там,защото моята генерация е много зле в момента и от доста места издиша,но никога на газ не мирише в купето!
А относно мириса на газ..едва ли е от там,защото моята генерация е много зле в момента и от доста места издиша,но никога на газ не мирише в купето!
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
При мен всичко е ново само тоя тампон не е и от няколко месеца почна да дрънчи и на вентилатор намирисва на това,на което се кара в момента.Ако се кара на бензин ,на бензин и тн.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
mupk0 написа:Колега как при празна бутилка си сложил 10лв(7л и нещо) и си минал 105км?При положение,че казваш относно разхода - 12
А относно мириса на газ..едва ли е от там,защото моята генерация е много зле в момента и от доста места издиша,но никога на газ не мирише в купето!
Явно не четеш добре...12-са километрите градско вчера в Ст.З. А литрите са 8,29 на цена 1.21лв.
супер разход вчера - пустият му тройник!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Просто си нацелил новия тройник, материала и ипълнението няма нищо общо. Не е необходимо да затваря напълно, това е регулатор, не стопор.
Вместо винт, същият ефект може да се получи с една скоба на маркуча, просто винта е по-удобен.
Вместо винт, същият ефект може да се получи с една скоба на маркуча, просто винта е по-удобен.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Значи ли това, че алуминиевият тройник е бил до момента проблема? Само ако знаете, колко хора са я гледали и пробвали тази уредба да я коригират А този старият тройник- така си дойде колата с него от Белгия... супер грозна пластмасария, че и криво формувана... махнах го преди година- от тогава с алуминиевия/купих го от магазинче за автогазови уредби за 4лв./ - жесток разход - 20/100...Пластмасовия го гледах вътре - не затваря и ми задържаше оборотите на 2000 след като съм карал на 5-та предавка с тези или по-високи обороти...бях го набедил за мириса на газ в купето зимата, през вентилатора вкарва миризмата ... не е от теч по системата, явно богата смес при празен ход и при рязко подаване на газ се удавя в началото...но пък вчера при този тормоз дето й хвърлих си върви доста добре...Сега пак ми мирише на газ при потегляне от място на 1-ва, дали не е от точно този пластмасовия тройник. Маркуча от изпарителя до тройника е дълъг 12см и е здрав. Здрави са и другите два - от тройника към плочката...
Какво ще ме посъветвате?
Какво ще ме посъветвате?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
muns61 написа:Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.
Благодаря ти колега! Ще пробвам така!
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
muns61 написа:Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.
Слушай този човек, дума ти верни неща. При мен разликата също идва от настройката, а не от това, че е бронзов тройникът Просто на готов настроен тройник не исках да му бъзикам отворите и реших да сложа този, за да експериментирам с него.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
стефан4о понеже спомена петрол ще споделиш ли малко повече наблюденията си за тяхната газ?Все се каня като свърши напълно някой път да капна 5-10лв при тях,ама все нещо не ми се случва да ми свърши газта до тяхна бензиностанция и така си оставам с идеята само Хубава ли им е газта и заслужава ли си двете стотинки отгоре.Там блуфорс ли какъв форс беше.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Аз зареждам предимно от Петрол и по-рядко от ЕКО. Ами впечатления от петролската - не виждам разлика с тая на ЕКО, нищо, че е по-скъпа. Просто ми е по-близо бензиностанцията. Разходът съм го споменал какъв е - винаги е бил толкоз около 8 извън и около 12 градско, съвсем груби цифри плюс-минус литър. Вече е много модерно някои бензиностанции да са франчайз на голяма верига, затова препоръчвам ако искаш да тестваш петролска газ зареди на някоя такава бензиностанция, а не техен франчайз, който от незнайно къде си зарежда газта (имаме колега от форума и съм питал него, ако му е вярно инфото де, той работи във франчайз на Петрол). Та така. Моята преценка за газта е, че почти навсякъде откъдето съм заредил е все едно.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Ясно.Тоест нищо велико.То на наще коли и с бензина е същата работа и да сложиш скъп бензин много не можеш да го усетиш,единствено като карах преди на бензин веднъж се бях излъгал на почти празен резервоар да сипя малко vpower на шел и наистина двигателя стана много тих на празен ходи и едно ллеко вибриране от –+50 оборота на презен ход които си се менят изчезна,ама за газ никъде не съм усещал разлика.Сега зимата вече наистина е малко по-мудна и сякаш дава мааалко по-висок разход на извънградско,но не мога да преценя дали е от студа.По-скоро не,ами от повечето настъпване,но няма и половин литър разлика не е болка.
Друго за петролската ми е чудно като сменяш филтъра как е?Аз моя го смених на 20хиляди просто така без проблеми и беше чист.В смисъл беше си кафяв ,но нямаше каквито и да е твърди частици в клапана.Зареждал съм през тоя период 80 на 20% еко и шел,и две единични зареждания по 5лв на лукойл и едно по 10 на ромпетрол.Сега карам основно на шел и където няма омв,че тия от еко ме издразниха.
Друго за петролската ми е чудно като сменяш филтъра как е?Аз моя го смених на 20хиляди просто така без проблеми и беше чист.В смисъл беше си кафяв ,но нямаше каквито и да е твърди частици в клапана.Зареждал съм през тоя период 80 на 20% еко и шел,и две единични зареждания по 5лв на лукойл и едно по 10 на ромпетрол.Сега карам основно на шел и където няма омв,че тия от еко ме издразниха.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Филтърът го смених, ама не помня кога беше. Или началото на тая година или миналата. Не беше много мръсен. Сегашния не го знам на какво дередже е. Щом върви и няма дерт колата не мисля да го пипам засега По принцип си зареждам само от 2 газстанции, писах кои, изключително рядко зареджам от другаде. Като ходя до Търново си пълня бутилката от Стара Загора и отивам и се връщам без проблеми, даже остава
- snagles
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Здравейте,
Понеже се бъхтам от исзвесно време с подобен проблем и четох внимателно, сега предстои и теста разбира се.
Може би по късно когато съм готов и съм произвел нещото, разбира се и ако остана доволен ще споделя какво съм направил. За съжаление карам Рено но това не би трябвало да е отзначение. Реших да пиша, защото видях двигател на кола, която съм карал, без значение че на капака пишеше ИФА.
За този двигател си монтирах газта сам. А този разход който е написан 12/100 е безумен.
Моя дизайн който направих беше с директно разпробиване на карбуратора точно между двете дроселни клапи на смукача и бензина, под някакъв наклон от порядъка на 15 градуса.
Щуцера който използвах беше с отрязан косо накраиник който стои вътре в камерата разбира се обърнат на долу ако не се лъжа 10 мм вътрешен отвор.
На входа на филтърната кутия, там където е пласмасовия чарк, който върти топъл/студен въздух ограничих някъде към 70% въздушния отвор.
По този начин се избягва проблема с дифузора и смесването става директно в карбуратора.
Ефекта беше: 6.5/100 нормално при дълго каране средно 130 км/ч и около 7.5 до 8 /100 в града. Като динамиката на колата не се различаваше газ/бензин въобще. А вярвайте юркана е здраво
Изпарителя който ползвах беше 80 КВ или някъде там Ланди.
Понеже се бъхтам от исзвесно време с подобен проблем и четох внимателно, сега предстои и теста разбира се.
Може би по късно когато съм готов и съм произвел нещото, разбира се и ако остана доволен ще споделя какво съм направил. За съжаление карам Рено но това не би трябвало да е отзначение. Реших да пиша, защото видях двигател на кола, която съм карал, без значение че на капака пишеше ИФА.
За този двигател си монтирах газта сам. А този разход който е написан 12/100 е безумен.
Моя дизайн който направих беше с директно разпробиване на карбуратора точно между двете дроселни клапи на смукача и бензина, под някакъв наклон от порядъка на 15 градуса.
Щуцера който използвах беше с отрязан косо накраиник който стои вътре в камерата разбира се обърнат на долу ако не се лъжа 10 мм вътрешен отвор.
На входа на филтърната кутия, там където е пласмасовия чарк, който върти топъл/студен въздух ограничих някъде към 70% въздушния отвор.
По този начин се избягва проблема с дифузора и смесването става директно в карбуратора.
Ефекта беше: 6.5/100 нормално при дълго каране средно 130 км/ч и около 7.5 до 8 /100 в града. Като динамиката на колата не се различаваше газ/бензин въобще. А вярвайте юркана е здраво
Изпарителя който ползвах беше 80 КВ или някъде там Ланди.
- snagles
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Направихме с колега дизайн на въпросния смесител. Също така пуснахме и симулация за да видим как биха изглеждали наляганията преди и след дифузора.
Все пак ако има някой компетентен нека изрази мнение дали би работило в този си вид, защото според модела нещата изглеждат страхотно.
В смисъл диаграмата на изкривяването преди дросела е обърната на вътре. По този начин се елиминира завихряне на смес към филтърната кутия.
Все пак ако има някой компетентен нека изрази мнение дали би работило в този си вид, защото според модела нещата изглеждат страхотно.
В смисъл диаграмата на изкривяването преди дросела е обърната на вътре. По този начин се елиминира завихряне на смес към филтърната кутия.
- Прикачени файлове
-
- anim.avi.tar.bz2
- Симулация на наляганията при смесване на въздух/пропан-бутан
Фаила е архив tar.bz2 повечето безплатни инструменти за архижиране/разархижиране го поддържат като: 7zip, IzARC .... - (245.62 KиБ) Свален 171 пъти
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта