Да въпроса е да разбереш къде е проблема после ще го оправяш.За моргите всичко има по принцип,ама радиатори според мен се купуват нови.Това е нещо което се прецаква принципно и няма смисъл да разглобяваш и да протече скоро пак.Още повече има един друг кофти момент с радиаторите.Като е в колата той си седи винаги пълен и антифриза малко или много предпазва от корозия.Като е свален и седи хвърлен в някоя морга има шанс като го сложиш и напълниш да текне.
Иначе за части,които не са оригинални винаги е до късмет колко ще изкарат.Радиатори за тия стари коли масово се продават китайски и за парно и за двигател.Аз преди няколко месеца сменах на двигателя сложих най-евтиния китайски и си работи всичко за сега.Така че си е до късмет.Единственото,което можеш да напрвиш е да не взиамш най-евтиния с надеждата да се окаже по-читав.И говори с тия от магазина да ти гарантират че е читав,че иначе идваш и им го трескаш в главите.Това нали няма да им го казваш ама така да бъдеш настоятелен че ако стоката им не е чиатава да не смеят да те убяждават че няма да имаш проблеми.И аз като купувах моя като гледах какъв е мек алуминия като кашкавал и му викам на момчето сигурен ли си че това няма да се разпадне.Вика да китайско е ама бачка.За сега работи де,дано изкара повечко.
Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Така е колега и аз предпочитам нов и преди няма и година като ми протече старото не съм се правил нали на стиснат да мина метър,предпочитам да дам малко повечко пари ама да е хубав и да не се налага пак да го сменям след кратък период от време,ама май на там отиват нещата и нямам избор,а като го взимах ми казаха че е хубав и нямало да имам проблеми,ама това е нормално да ми го кажат във всеки магазин.Ще видя утре след още 2 проби какво ще стане и ако пак е така положението ще го сменям отново,че без парно не е приятно.
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Доколкото разбрах и сегашното радиаторче ти е ново, и моето беше ново. Аз бих купил от някой колега от този форум, който ми гарантира, че е имал хубаво парно преди да разглоби колата. Оригинално май струва 250лв.
Ако го вземаш лично е лесно да провериш старото дали не тече и дали пише на него Мейд ин Джърмани.
Проблема на фалшивите радиаторчета е че пропускат водата директно от входа към изхода без да я прекарват през тръбичките заради скапани уплътнения и няма как да го разбереш в магазина - пак е доста на късмет и новото, дори продавача да е твой човек няма начин да знае кой точно китаец си е оставил ръцете на новото радиаторче.
Ако го вземаш лично е лесно да провериш старото дали не тече и дали пише на него Мейд ин Джърмани.
Проблема на фалшивите радиаторчета е че пропускат водата директно от входа към изхода без да я прекарват през тръбичките заради скапани уплътнения и няма как да го разбереш в магазина - пак е доста на късмет и новото, дори продавача да е твой човек няма начин да знае кой точно китаец си е оставил ръцете на новото радиаторче.
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
ktamen написа:Доколкото разбрах и сегашното радиаторче ти е ново, и моето беше ново. Аз бих купил от някой колега от този форум, който ми гарантира, че е имал хубаво парно преди да разглоби колата. Оригинално май струва 250лв.
Ако го вземаш лично е лесно да провериш старото дали не тече и дали пише на него Мейд ин Джърмани.
Да ново ми е,ново ново на около година,но просто не мога да кажа коя марка е,защото не помня,казаха че е хубаво и че са нямали оплаквания и го взех,занам че струваше 30 лв.Смених го но времето беше топло и нямаше как да зная как ще работи през зимата,но сега вече разбрах
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
първо може да вържеш изпарителя без тия тройници защото голфа кранче няма и така ти пада дебита през радиаторчето, вържи го последователно но да не забравяме,че ако и тогава не се оправи е радиаторчето особенно ако е китайски примерно топра, ново оригинално е около 90
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Картона ще помогне, ако нямаш термостат. Ти дори да сложиш картон пак ще си мръзнеш. Много VWта нямат парно заради дунапрените по клапите. Веднъж вече си си купил менте и затова недей да вярваш повече на уверенията на продавачите. Каквото и радиаторче да си купиш опитай да запалиш колата и да си пробваш парното преди да си сложил всички пластмаси защото и работата по смяната е много. Ако вземаш старо гледай да си пише, че е немско и го пробвай на чешмата дали минава достатъчно вода през него и не е задръстено.
Ново оригинално май си е над 250лв, но не съм проверявал лично и не мога да споря. Един от форумните майстори беше написал 250лв и съм склонен да му вярвам.
Последователното свързване също ще намали дебита, пробвай първо без изпарител и ако се оправи тогава ще мислиш как да го вържеш.
Ново оригинално май си е над 250лв, но не съм проверявал лично и не мога да споря. Един от форумните майстори беше написал 250лв и съм склонен да му вярвам.
Последователното свързване също ще намали дебита, пробвай първо без изпарител и ако се оправи тогава ще мислиш как да го вържеш.
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
вие луди ли сте бе 250лв тя цялата кола не струва толкова ...
на въпроса колегата ивката ако не се лъжа беше писал и съм сигурен че това е проблема 90%
нарушен ти е дебита към радиаторчето махни единия тройник сложи си изпарителя последователно на изходния маркуч...
ако обаче нестане остава да е проблем с радиаторчето но може и да не е от него преди време пак в този форум бях чел че има значение кой маркуч къде влиза в радиаторчето провери да не са обърнати когато си сменал радиатора т.е входа да е на изход и обратното , логично погледнато не би трябвало да има значение в каква посока върти антифриза в радиаторчето в купето но един колега казваше че при объшането на маркучите парното се влошавало много аз лично не съм го проверявал това
сега по въпроса ти с радиаторчетата ... всичко по магазините е менте но някой са по добри други по лоши ти си взел от китайските само те са по 30лв няма значение каква марка е те са малко по дървено направени на външен вид инече няма никаква разлика с оригиналното на външен вид аз преди два месеца купих но не китайско а датско 50лв малко по добре изглежда на външен вид инече са абсолютно еднакви разликата е само че дадското го продават с дунапренчета които да залепиш отстрани на радиатора на него си пише че е произведено в дания ... и съм доволен от него няма ядове до момента
Сега какво може да са спестили в ментетата радиатори та дори и в това което купих аз , няма как да се разбере трябва да вземеш ново и да го счупиш за да видиш , в оригиналното радиаторче във всяка една от 10-те паралелни тръбички има пластмасова ивица серпентина която е навита във спирала с различна дължина за всяка тръбичка по този начин антифриза не просто преминава през тръбичките а се върти във спирала докато излезе от всяка една тръбичка това допринася за по доброто топлоотдаване както и намаля скороста на преминаване на течността през радиатова от там повече топли , много ме съмнява че в китайските , пък дори и датските са спестили тези серпентинки и от там по малко топли ... АКО НЯКОЙ Е РАЗБИВАЛ НОВО РАДИАТОРЧЕ НАСКОРО НЕКА СПОДЕЛИ по този начин ще знаем дали си заслужава да се дадат 250лв за оригинално
на въпроса колегата ивката ако не се лъжа беше писал и съм сигурен че това е проблема 90%
нарушен ти е дебита към радиаторчето махни единия тройник сложи си изпарителя последователно на изходния маркуч...
ако обаче нестане остава да е проблем с радиаторчето но може и да не е от него преди време пак в този форум бях чел че има значение кой маркуч къде влиза в радиаторчето провери да не са обърнати когато си сменал радиатора т.е входа да е на изход и обратното , логично погледнато не би трябвало да има значение в каква посока върти антифриза в радиаторчето в купето но един колега казваше че при объшането на маркучите парното се влошавало много аз лично не съм го проверявал това
сега по въпроса ти с радиаторчетата ... всичко по магазините е менте но някой са по добри други по лоши ти си взел от китайските само те са по 30лв няма значение каква марка е те са малко по дървено направени на външен вид инече няма никаква разлика с оригиналното на външен вид аз преди два месеца купих но не китайско а датско 50лв малко по добре изглежда на външен вид инече са абсолютно еднакви разликата е само че дадското го продават с дунапренчета които да залепиш отстрани на радиатора на него си пише че е произведено в дания ... и съм доволен от него няма ядове до момента
Сега какво може да са спестили в ментетата радиатори та дори и в това което купих аз , няма как да се разбере трябва да вземеш ново и да го счупиш за да видиш , в оригиналното радиаторче във всяка една от 10-те паралелни тръбички има пластмасова ивица серпентина която е навита във спирала с различна дължина за всяка тръбичка по този начин антифриза не просто преминава през тръбичките а се върти във спирала докато излезе от всяка една тръбичка това допринася за по доброто топлоотдаване както и намаля скороста на преминаване на течността през радиатова от там повече топли , много ме съмнява че в китайските , пък дори и датските са спестили тези серпентинки и от там по малко топли ... АКО НЯКОЙ Е РАЗБИВАЛ НОВО РАДИАТОРЧЕ НАСКОРО НЕКА СПОДЕЛИ по този начин ще знаем дали си заслужава да се дадат 250лв за оригинално
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Веднъж си купих "датски" лагери за задните главини - изкараха около 5000км. Подозирам, че нямат нищо общо с Дания, както и твоето радиаторче.
Аз още не съм изхвърлили моето радиаторче, ако не забравя ще го разглобя и ще го снимам.
Никой не съветва колегата да даде 250лв за радиаторче, а дори да го посъветва дали ще си купи....
Аз още не съм изхвърлили моето радиаторче, ако не забравя ще го разглобя и ще го снимам.
Никой не съветва колегата да даде 250лв за радиаторче, а дори да го посъветва дали ще си купи....
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Моето радиаторче, което е на няколко години (най-вероятно класическо менте) го извадих и напълних с вряла вода. То събира около 250 ml вода (дали не е малко). Навсякъде равномерно е топло, но когато е на колата как се движи антифриза вътре в него е загатка. Нищо чудно, тъй като двата щуцера са много близо, а не от двата края на радиаторчето просто антифриза да си минава "на късо" и питата му да остава без топлообмен. Още по-вече топлото винаги отива нагоре, т.е. около щуцерите, както е монтажа на колата. Най-вероятно парното затова е толкова слабо, тъй като реално имаме топлообмен само най-горе на радиаторчето. Старото радиаторче преди смяната топлеше в пъти по добре. Тогава мой познат ми каза, че и той така със същият проблем, го решил след смяна на радиаторчето с МЕДНО (което било доста скъпо 80-100 лв.). Знаейки възможностите на руските медни радиаторчета на ВАЗ и Москвич му повярвах на думите, че в колата ставало жега.
Тъй като пазара явно е пълен с ментета, а на старо има риск, когато стане много студено слагам просто картон и той до известна степен помага.
Тъй като пазара явно е пълен с ментета, а на старо има риск, когато стане много студено слагам просто картон и той до известна степен помага.
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Накрая ще си купя един трансформатор от 12 на 220 V и ще включа един сешоар вътре да духа топло 
Последна промяна от ivaylito на Сря 28 дек 2011 2:49, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
Продават се духалки за 12В, включват се в запалката, ама топлят само през август. Сешоара и той толкова ще топли.
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
незнам обаче дали може да се вгради в обикновена кола , може би трябва някъде да имаш повечко място
Колега провери това с маркучите , живо ме интересува дали не е заради начина на монтиране на газовата ти уредба , и да не забравиш да споделиш после ...
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
ktamen написа:Продават се духалки за 12В, включват се в запалката, ама топлят само през август. Сешоара и той толкова ще топли.
Шегувам се ама вярно трябва да се измисли някакъв такъв вариант,че много главоболия с това парно
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
i3v3a3n написа::) има по културен вариант по джиповете с повечко екстри го слагат печка на бензин или на нафта , може и на двете да ги има незнам , та това било някакво малко агрегатче което има задачата само да топли купето (печка) харчело 2 литра на час или нещо такова беше , палиш колата и веднага ти прави жега каквато искаш без да чакаш да загрява двигателя
незнам обаче дали може да се вгради в обикновена кола , може би трябва някъде да имаш повечко място
Колега провери това с маркучите , живо ме интересува дали не е заради начина на монтиране на газовата ти уредба , и да не забравиш да споделиш после ...
Няма колега още утре като стана ще направя това и ще напиша какво е положението и резултата,че да знаят и други след мен с този проблем.
-
ivaylito
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1,6 бензин,газ - Проблем с парното
След опита днес резултата е следния:дори и след запушването на двата маркуча към изпарителя и преминаването само на бензин и елиминирането на изпирителя,двата маркуча към радиаторчето са много горещи и парно отново НЯМА!Вече май не ми остава нишо друго освен да започна да търся читаво радиоторче и да се подготвям психически за смяната му.Това беше най-лошия развой на нещата,жалко че продават само боклуци вече и си мислиш,че след като си взел нещо ново си си решил проблема окончателно,а то се оказва
точно обратното,ама това е положението.
точно обратното,ама това е положението.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 75 госта