VW PASSAT B5 110 к.с. забива след 3 000 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Milevv
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот Milevv » Сря 28 дек 2011 0:52


mita6kiii написа:За "бабешкото" каране няма да си кривя душата- горе долу е така. А иначе аз актуатура въобще не съм го пипал ,само визуално констатирах този ход.
За тези логове нямам и на идея къде да ида, ако някой от Хасково може да ми каже сервиз където ще се свърши работа, да казва.


Колега аз мога да ти направя логове, но съм от димитровград!
Ако решиш нещо пиши ми на лични!




Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот aRcIs » Сря 28 дек 2011 9:52


А проблем ли ще е, някой който ги е правил да прикачи една снимка за да добием представа кое се следи от многото параметри (кой се задават) и евентуално в какви граници трябва да са (знам че на по новите коли границите са вкарани но това на дали ще помогне).
Ако е проблем тук може и на л.с. да пратите снимки.


ellitu
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот ellitu » Чет 29 дек 2011 11:12


Здравейте, колеги! Малко покрай празниците темата остана встрани. Преди малко бях на диагностика...вързахме колата с компютъра и излезе грешка на някакъв датчик за налягане на +, който бил интегриран в компютъра на колата /поне така ми го обясни човека/.Каза, че няма какво да се направи щото бил интегриран в компютъра и след време пак да се провери дали ще даде тази грешка. Маркучето, което влиза отгоре над въпросни актуатор го извадих и при около 900 - 1000 оборота на свободно работеща кола без форсирване го пробрах с пръст и засмукваше. Съвета на човека в сервиза беше да съм изчистел турбината на ултразвукова вана/предложи ми цена от порядъка на 140 - 150 с работа и чистене/, и ако продължава да прави така да търся проблема в някой от клапаните. Тия дни ще проверя и джиджафките, които казвате, че може да дават проблем.
Благодаря много за мненията. Всяко едно от тях ми е полезно!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот nasko1978 » Чет 29 дек 2011 11:20


Турбина не се чисти в ултразвукова вана!!!! maikomila scare
Ама да има кой да чете!! :beat_butt2 :търсачкаа


Milevv
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот Milevv » Чет 29 дек 2011 22:49


Колега, не знам кой ти закача колата, но май не знае какво прави!
Ако не се оправите, звънкай да направим колата да върви! :D


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот naiturseniq » Пет 30 дек 2011 17:10


Тоя майстор , май не е много в час , аз дето толкова глупости съм правил с мойта турбина не съм се сещал за ултразвук :lol: доколкото знам така се чистят дюзи.
Турбото на ръка със обезмаслител накрая или на песакоструйка -от някой който го е правил ! Последното е важно че инъче става кофти :)
А нз как може да спорите от какво му забива турбината .. тя при всички проблеми забива по един начин , дали ще е клапана за вакума, зацапана турбина ... това че на някой му се е случило едното незначи че е закон . На мен ми е забивала от няколко проблема. Да си иде на ВАГКОМ и да му кажат. Но смени майстора.

А с продухване се оправя да, но проблема пак ще се появи изпитано преди седмица.


Потребителски аватар
krasi_68rz
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот krasi_68rz » Пон 02 яну 2012 15:30


Здравейте,и Ч.Н.Г на всички, явно този проблем с турбото се среща доста често искам само да споделя,при мен също се получи този проблем колата забива на около 3000об.Миналата година го смъква майстор и му почисти геометрията с обезмаслител и вода+катализатор.Оправи се но не след дълго почна пак да си забива от време на време,и сега преди празниците светна лампичката за загряване на свещите по време на движение (спиралката).Веднага на диагностика с Ваг ком и там излезе грешка на датчика за налягане на компресора на турбото,който се намирал в компа или се казвал (мап сензорен датчик), след което ги изчистиха и ми каза да наблюдавам.Прочетох темите тук за този вид проблеми и се спрях на премеждията на Marto_VN,наистена ги прочетете,той споменава за едно клапанче открих го,извадих го и го почистих :banana е какво да ви кажа вече няма такова забиване наема си смъквам оборотите газ до дупка колата лети,както си е била и основно на байр я пробвах, защото там загиваше ,колата е 1.9 тди 110к. АФН.Е за колко време ще е така незнам но дано да е от това клапанче :да: Успех.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот Marto_VN » Пон 02 яну 2012 19:37


ЧНГ!
Радвам се ,че се е оправила колицата. От него е споко, няма да ти забие пак.Моето след поправката си работи вече 1 година.


valter1968
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот valter1968 » Пон 02 яну 2012 20:39


И при мен се появи същият проблем от седмица със забиването.Още утре хващам околомръсното на 5та с газ.В тая София нема къде да изрежеш по за дълго.4 месеца само градско 1-2-3 и тук там 4та.Един път се позасилих и едно полицайче отнесе 20левката.Карам като пенсиониран професор от МЕЙ-срамота.Дано да се попродуха утре.Длъжен съм да опитам-дано силата да е с мен.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот kgdim » Пон 02 яну 2012 21:09


nasko1978 написа:Турбина не се чисти в ултразвукова вана!!!! maikomila scare
Ама да има кой да чете!! :beat_butt2 :търсачкаа

Не съм толкова компетентен но и аз съм чувал и чел за почистване с утра звук
http://www.turbos-moteurs-migne.com/eng/turbos_geo.htm
примерно :deal


Потребителски аватар
mr_opp
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот mr_opp » Нед 04 мар 2012 22:55


mita6kiii написа:Колеги и при мен е същия проблем, от 3000 об. повече не се развърта, само че аз съм с ATJ 116 к.с.
Какво ли ще е ,какво да предприема? :cry:

Имам същия мотор и същия проблем. Оправи се след почистване на геометрията. Сега е супер.


valter1968
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот valter1968 » Нед 11 мар 2012 13:24


При мен пък се оказа горивен филтър.Бях сипъл неква адска добавка в студовете, която разяла маса боклуци от резервоара и ги беше набила във горивния филтер.Отделно след смяната излязох извън града и яко газ до ламарините та да попродуха.


cecka1864
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 07 сеп 2011 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот cecka1864 » Нед 11 мар 2012 21:01


Колеги, да споделя и аз моя опит. Имах(дано минало време, че още не съм я карал много) същия проблем. Над 3000 оборота най-вече на 5-та, по принцип трябва да го прави на всички предавки, но на по-малките рядко се кара по продължително над 3000 и на мен ми забиваше турбото 1.9 тди 110 к.с. AFN. След гасене и палене се оправяше. Та днес имах свободно време и отидох на диагностика при един човек в нашия град, който е всепризнат майстор по TDI-та. Та казах му проблема и той погледна първо някакъв маркуч от турбопътищата, каза, че на този модел доста често го пука. Оказа се, че не е от него и тогава каза, че е 100 процента геометрията на турбината - както каза той, чистя я и излитащ. Попитах го защото четох доста за проблема, възможно ли е да е от вакуми, клапани разни...той каза не е от нищо друго освен турбината. Разговора беше преди да е включил дори компютъра - вярвам му защото наистина е много добър и няма нужда от реклама, при него винаги е пълно с коли. Та на VAG-a показа единствена грещка забиване на турбината, не разбирам, явно си го пази някъде в компютъра на колата. Оставих му я за чистене на турбината и след няколко часа отидох да си я взема. За съжеление бързах и не ми остана време много да я карам, но той каза, че турбината е била много зле, в смисал почти не е работела заради зацапването, след чистенето е била като нова, иначе не е имала луфтове и други проблеми по нея, тествана е с около 170-180 км, дала е нормалното надуване при теста от него и всичко е ок. Пак казвам, че му вярвам, тези дни и аз ще я понастапя да се убедя лично и се надявам наистина това да е проблема, че и тази манипулация си струва и пари. Просто исках да споделя и моя опит с вас. И за да не стига пак до това си трябва понастъпване на газчицата.


valter1968
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот valter1968 » Пон 12 мар 2012 10:22


Ако не е тайна,колко пари ти взеха за извършената услуга.Защото тук в Софето ни събарят с около 200 кинта за същата манипулация.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем след 3 000 обороти при VW PASSAT B5

Мнениеот IvailoOo » Пон 12 мар 2012 10:30


200лв!? Само за почистване,чистене + стенд или сваляне чистене,стенд и т.н.? Понеже миналата седмица носих на пасата VA-то във Варна в МЕИ-то за 100лв. го "облизаха",стенд-менд и сега е пушка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, vaneca и 38 госта