EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Чет 29 дек 2011 2:17


Развитие по темата нямам, ама реших да покарам изв време само на бензин. И така:
Студена пали веднага, работи нормално, после започва да загрява, стрелката започва да се качва и...
и нямаше ядове, ама днес си показа рогата.
Паля, тръгвам, след 3-4 км (стрелката вече е тръгнала нагоре) спирам и гася. След 10ина минутки тръгвам да паля и...
същия х*й, както при газта!!! :twisted:
Т.е. почти* същия - пали нестабилно, когато въртя, пак някой сякаш "затяга" и отпуска 4-те цилиндъра... после започва да кюфка на 3 цил, 1 секунда работи, 1 - не работи; подавам плаавничко газ, всичко се оправя. На празен ход работи добре, но на тръгване на няколко пъти пробва да забива муцуната. Ако от празен ход рязко подам газ, за секунда глъхне и притриса; ако го направя плавно, няма проблем :shock
Постепенно идва време да се включи перката,
след което колата пак работи като часовник...
:roll:
Съжалявам, че обясних отвратително, ама...:oops:

Сега, започвам подозирам нещо из охл система. Лятото сълзеше антифриз от фланеца, на който е датчика за таблото, есента сам спря да сълзи. Това - добре, ама от изв време нещо се попромени звукът на двигателя...

То е ясно, колата ще бъде лекувана, но след НГ. Дотогава мисля да почета подробно и с илюстрации как точно работи обикновената АГУ и най-вече какво прави антифризът в нея. Някой би ли ми помогнал с линк към подробна тема?
(освен БГ допустими езици са русский, английский, немецкий, нз други... mhihi)

* Разликата е, че когато е на газ, изобщо не реагира дали и как натискам педала, а на бензин по-плавното натискане оправя работата.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот kossel » Чет 29 дек 2011 19:55


Погледни мотора на тъмно, може да е спукана капачката на делкото например и ще се види 'дискотека'


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Пон 02 яну 2012 17:59


Не че някой чете, ама аз упорито продължавам да си пиша mhihi
Проблемът наистина го има и на бензин - започва когато стрелката на антифриза е на 10 часа и свършва едва след като термостатът отвори няколко пъти (от 12.30 пада докъм 11). Засега оставям темата без развитие, за мен АГУто е извън подозрение поне за прекъсването и неадекватната и непоносима работа на двигателя.
Тия дни ще я водя на лечител (поне за бензина), след това ще взема мерки и за газта и ще пиша тук.
Ако имам муза, може да направя подобие на клип, хем ще ме разберете по-добре
ама като започне да прави така ми идва да :banghead:, не да снимам...


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Чет 05 яну 2012 18:01


!"^%^$£^"$^(*&*)£*!!!
Днес не стигнах дотам да загрее - още с първото прихълцване угасна
и повече не запали!!
scare scare
Увехнах на спирката на Орион и се мъчих половин час.
Невероятният късмет беше, че мина колега със стикер (не каза кой е) и над един час мръзна с мен и ме дърпа:
1. до газаджия, който гледа, слуша, мисли и отсече, че с газта и с тока вс е наред
и 2. до вкъщи, щото вече нямаше накъде...

Благодаря на колегата за невероятното съдействие, което ми оказа!! :bowdown :bowdown

Обаче...
Деба!!!!

Възможно ли е да е прескочил зъб на ремъка??
:bishop


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 05 яну 2012 18:23


Най-вероятно имаш проблем със запалителната система/капачка,палец,някой високоволтов кабел и т.н./След като си изгаснал напълно...............


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот muns61 » Чет 05 яну 2012 18:29


Прекарай на белези и виж как е.


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Чет 05 яну 2012 20:21


@4i4o-dido:
Знам за кабелите и свещите, обаче досега отлагах... Харесах си кабели от едно AFT, изглеждат истински - ако кажете други, ще взема тях (стига да не са 70-80 лв); за свещите съм решил да са NGK, не знам кой модел е най-добре за двигател DT и най-вече за градско каране
и най-вече - ще пробвам една авантюра и смятам да се върна на бензин, с газта съм дотук...
Да, muns61, знам твоето мнение за газта, обаче не съм подготвен колкото знаещите тук, явно няма и да се науча :|
Мн съм стар да се уча и на това, засега спирам да упорствам. Като не става - не става.
За акъла си прав, утре ще видя белезите и ще пиша.


Потребителски аватар
vankatagb
Мнения: 186
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
Автомобил: Vw Passat B 5.5
Двигател: AZM 2001
Местоположение: Burgas

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот vankatagb » Нед 05 фев 2012 9:50


Колега има ли развитие, че ми стана интересно?


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Нед 05 фев 2012 13:25


Да, колата пак върви, ама така и не разбрах от какво е станало така..
Купих си нова дистр капачка (щото май изгубих кокса на старата) и Ваското я съживи - първо на бензин, после и на газ. Завъртя нещо на карбуратора, от което според него не е имала достатъчно гориво (за бензин говоря), ама сега не питай кво беше, трябва и аз да го питам mhihi

Сега има мн висок ПХ (студена е към 1200, топла - 1000), но още не съм смогнал да отида да го дооправи. Не е от винта за газта, щото първо - той не пипаше него, за да я стабилизира и второ - аз вече пробвах да ги намаля оттам, обаче след това при подаване на газ гаснеше... та си върнах винта - по-добре по-висок ПХ, ама поне да върви.

Разходът си е същия - в бахъра пак е към 15/100 газ в града. На бензин само паля, разход не съм засичал.

Снощи обаче нещо пак започна да ми глъхне и да ускорява неравномерно. На газ на място поседях няколко секунди с натиснат докрай педал - форсира се до 4400 - 4600 и седи в тоя диапазон, не ще повече. На бензин я изфорсирах до 5000, а можеше и още - при това не съм седял с натиснат докрай педал.

Следобяд ще се опитам да покажа къде пипа. Пак казвам - аджамия съм, засега толкова си мога... :oops:


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Обикновена АГУ прекъсва само преди да загрее

Мнениеот simo » Нед 26 фев 2012 22:22


И така, преди ден ПХ беше настроен на 950 оборота (според стробоскопа). На бензин е пушка, на газ обаче баира към Бояна го финиширам на трета... :twisted:
И се хванах да почистя филтърчето на газовата.
Минах през газаджия. Този ф-р е много стар, вътре няма магнит, леко да не скъсаш гуменото упл между двете части.
Готово. Запретнах тия две леви ръце и... mhihi
Първо - между двете части нямаше уплътнение; второ - в чашката почти нямаше графит; трето - квото можах да отупам от онова кече между двете ламаринки, отупах...
Сглобих и стегнах както преди, без уплътнение.
ПХ на газ стана трагично нисък - щом авт смукач изключи, двигателят се тресе, примигва ламбата за алтернатора... докато свикна едновременно на трите педала, чак поугасна на няколко пъти :screwy.
На бензин всичко е 6.
Да сменя ли целия филтър? Какъв е най-добре да сложа за обикновена АГУ с вакуумен изпарител?

:roll:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

Мнениеот Гергин » Пон 27 фев 2012 15:56


Добре е да вземеш някой, който може да се отвива филтъра без да се налага откачане на тръбите 15-20лв. Може и по малко.
Щом на бензин е пушка значи какво остава, газ. Имаш изпарител, бутилка, клапан, плочка,ключ за прехвърляне.
Щом е вървяла на газ преди, значи не е от плочката, да е запушена не ми се вярва. Клапан може да се види дали е от него. Взимаш една жица и откачаш тръбата след газовия клапан. С жицата даваш плюс от акумулатора на клапана, без да си на контакт и трябва да пусне здраво газ. Пазиш се да не те опари. Хвърля ли яко не е от него и от бутилката. Колегите са дали и други идеи. Преди известно време имах проблем с бутилката. Оказа се едина цедка вътре в нея.
Остана изпарител, настроики мембрани и т.н Какъв е и на колко години и километри?

И след всяко откачане с гъбичка и веро проверка където си откачал, задължително!!!


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

Мнениеот vaiper 1 » Пон 27 фев 2012 19:06


Опитаи да завиеш малко троиника на маркуча за газ и кажи как е колата :talk:


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

Мнениеот simo » Пон 27 фев 2012 19:08


Вакуумен Ловато, поне на 10 години, 5 от които не е работил.
Новият филтър ще бъде взет, след като видя подходящ. Благодаря за акъла! :beer
Разходих се до 1 газаджия в Люлин. Според него било нормално след почистването на филтърчето да й спаднат оборотите на ПХ. Засега просто ги нагласи от винта (не че не можех и аз..), тия дни ще я направим грамотно - слагам нов въздушен филтър и ще я закачим на компа там, пък да видим.

Мн си прав за верото, не го знаех :roll: Човекът напръска вс гайки, които съм свалял, и от щуцера на входа на филтърчето излизат малки и малко, ама все пак - мехурчета.
Скоро няма да излизат де :да:

Vipere, точно така и стана де mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

Мнениеот stefan4o » Пон 27 фев 2012 19:12


Колега, ако изпарителят ти не е рециклиран (мембрани и гумички), започни оттам. Така или иначе вече са станали за смяна, нищо няма да загубиш :beer


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: EDIT - вече не прекъсва; оплесках я с филтъра

Мнениеот simo » Пон 27 фев 2012 20:05


Мембраните и гумичките са сменени преди почти година. Може и да им е дошло времето, не знам, ама нека се постопли малко...

А защо след почистване на филтърчето изчезна ПХ? На почистен филтър количеството газ в сместа е дошло много, т.е. въздухът не е бил достатъчен, от това ли да е?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта