Студена пали веднага, работи нормално, после започва да загрява, стрелката започва да се качва и...
и нямаше ядове, ама днес си показа рогата.
Паля, тръгвам, след 3-4 км (стрелката вече е тръгнала нагоре) спирам и гася. След 10ина минутки тръгвам да паля и...
същия х*й, както при газта!!!
Т.е. почти* същия - пали нестабилно, когато въртя, пак някой сякаш "затяга" и отпуска 4-те цилиндъра... после започва да кюфка на 3 цил, 1 секунда работи, 1 - не работи; подавам плаавничко газ, всичко се оправя. На празен ход работи добре, но на тръгване на няколко пъти пробва да забива муцуната. Ако от празен ход рязко подам газ, за секунда глъхне и притриса; ако го направя плавно, няма проблем
Постепенно идва време да се включи перката,
след което колата пак работи като часовник...
Съжалявам, че обясних отвратително, ама...
Сега, започвам подозирам нещо из охл система. Лятото сълзеше антифриз от фланеца, на който е датчика за таблото, есента сам спря да сълзи. Това - добре, ама от изв време нещо се попромени звукът на двигателя...
То е ясно, колата ще бъде лекувана, но след НГ. Дотогава мисля да почета подробно и с илюстрации как точно работи обикновената АГУ и най-вече какво прави антифризът в нея. Някой би ли ми помогнал с линк към подробна тема?
(освен БГ допустими езици са русский, английский, немецкий, нз други...
)* Разликата е, че когато е на газ, изобщо не реагира дали и как натискам педала, а на бензин по-плавното натискане оправя работата.
, не да снимам...

.
