Проблем след смяна на мембрани
- djmimo89
 - Мнения: 141
 - Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
 - Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
 - Двигател: ADZ
 - Местоположение: Долна Оряховица
 
Проблем след смяна на мембрани
Здравейте колеги. Започвам с кратката история за да стане ясно какъв е точно проблема. Зачи колата е Голф 3 1.8 ААМ, с електрическо Ловато. Миналата зима с почистване на изпарителя без смяна на мембраните, нямах никакъв проблем с колата, на ниски температури паля на газ и тръгвам, колата бензин почти не е виждала. Но онзи ден паля на газ сутринта и тръгвам, температурата беше около -10 градуса. Почвам да спускам по един наклон и подадох леко газ и усетих, че колата започна да забива и реших че газта сваршва. Отидох заредих, но уви стана по зле, като подам газ и колата гасне и неиска да върви. Прибрах се на бензин и като отворих капака видях, че изпарителя е скрежасал целия. Помислих си че е задръстен пак с тази отвратителна газ по бензиностанциите и реших да го разглобя и да го почистя. Почнах да разглобявам и какво да видя, коляното което излиза от изпарителя и отива към двигателя чрез маркуч, се беше пукнало. Извадих изпарителя и почнах да разглобявам, мембраната която е отпред се беше скъсала, а тази отзад която разделя антифриза от газта нацепена. Имах едни стари мембрани които бяха читави но от вакумен изпарител. Сложих ги, сглобих го и го монтирах на колата. Но уви неискаше да вдига обороти, само на ниски работи, подам ли газ изгасва. Реших да купя нови мембрани за този изпарител. Купих, сложих, монтирах и пак проблем. Запалва без проблем, но се форсира само до 2-3000 оборота. Въртях канчето на маркуча към двигателя, врътката на изпарителя но никакъв ефект. Максимално до 2-3000 оборота и то с много зор, с припомпване на газта, ако натисна плавно педала колата гасне. Имам чувството че има недостик на гориво. Другото което става е че при помпене на газтапука филтарната кутия и нещо гърми в моното вътре. Колата на бензин върви без никакви проблеми. Не е от центровка не е от прескочил ремък. Забравих да добавя че съм сменил всичко по изпарителя не само мембраните, всички гумички и пръстени.
			
									
									Re: Проблем след смяна на мембрани
нормално е да ти замръзва испарителя при тези ниски температури преди да тръгнеш или е загрявай на място на газ или е карай около 5-6км на бензин и тогава слагай на газ и няма да ти замръзне... А другия евтин вариант ако не искаш да хабиш бензин е преди да е запалиш на газ наливай топла вода върху испарителя и няма да ти замръзне.. Миналата зима като не ми работеше бензиновата помпа така правих сутринта в 7часа преди да тръгна за училище.... Но водата наистина да бъде топла не хладна  
			
									
										
						
- balamata
 - Мнения: 507
 - Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
 - Автомобил: Renault Laguna
 - Двигател: F3P720
 - Местоположение: Плевен
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
А регулира ли наново след смяната?
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Не е бил добре обезвъздушен и не е имало циркулация, затова е замръзнал. Най-вероятно се е изкривило рамото, което натиска клапанчето. Аз си паля на газ, работи 2-3 минути, докато си изчистя стъклата и потеглям. Никога не ми е замръзвал изпарител, на никоя кола - Ловато, Марини, Волтран, БРЦ и разни, дето не им помня имената.
След разглобяване винаги се регулира.
			
									
										
						След разглобяване винаги се регулира.
- djmimo89
 - Мнения: 141
 - Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
 - Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
 - Двигател: ADZ
 - Местоположение: Долна Оряховица
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Точно това и направих. Опитах се да я регулирам, но без успех. И аз се съмнявам в това рамо. Утре ще разглобя и ще видя как стоят нещата.
			
									
										
						- 
				petiop
 - Мнения: 207
 - Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
 - Автомобил: Пасат
 - Двигател: AVF 2003г 4х4
 - Местоположение: софия
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Провери дали идва достатъчно газ до изпарителял
			
									
										
						- 
				agent_kowalski
 - Мнения: 1475
 - Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Да не ти се е задръстил филтъра в клапана и да нямаш достатъчно дебит на газ.Разглоби клапана и го почисти.
			
									
										
						- djmimo89
 - Мнения: 141
 - Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
 - Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
 - Двигател: ADZ
 - Местоположение: Долна Оряховица
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Днес разглобявах наново всичко изпарителя и клапана, но не видях нищо нередно. Сглобих всичко и пак пробвах да настроя но никакъв ефект. Единственно като развих малкото болтче до клапана на изпарителя, оборотите се вдигнаха, но пак глахне и прекъсва. Вече си мисля за нов изпарител, но какво може да му е станал на този. Ще видя един приятел има такава АГУ и ще го помоля да ми даде изпарителя да пробвам. И пак се чудя какво може да му стане на изпарителя след като мембраните са читави и не е изкривено рамото.
			
									
										
						- Winner25
 - Мнения: 7339
 - Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
 - Автомобил: VW Passat B4 B6
 - Двигател: ABS BKC
 - Местоположение: Казанлък
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Разглоби клапана за високо налягане който е преди изпарителя. На него трябва да има и филтър. Може от там да е недостига на гориво 
			
									
										
						- djmimo89
 - Мнения: 141
 - Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
 - Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
 - Двигател: ADZ
 - Местоположение: Долна Оряховица
 
Re: Проблем след смяна на мембрани
Проблема вече е решен. Оказа се че като съм сменил коляното, съм сложил такова с по малък диаметър и има недостиг на гориво. Сложих друго коляно с по голям диаметър и проблема се оправи. Благодаря на всички отзовали се.
			
									
										
						Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта
			   