Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Чет 29 дек 2011 19:25


Колеги здравейте.Търсих в други теми, ама не можах да намеря инфото което ме интересува.Искам да попитам колегите с такъв двигател дали тия дни като е по-студено докато карат температурата на двигателя им е на 90 градуса?На мене като цяло не може да се задържи, особено ако работи на празен ход ,въобще незнам дали ще загре на 90 градуса.Докато карам стига до 90, но примерно спра ли на светофар и почва леко да пада :)Абе като цяло трудно стига повече от 70-80 градуса последните дни.Моля колегите с такъв двигател да кажат как се държи при тях температурата :)




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот the_tupan » Чет 29 дек 2011 19:57


По принцип трудно загряват тия печки, но веднъж загрее ли не трябва да пада температурата по табло когато спреш на светофар примерно. Все пак сега не е толкова студено за да не може да загрее напълно, дори и само при градско каране.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот PagocmuH » Чет 29 дек 2011 20:01


Колега с ATJ съм,загрее ли на 90 не мърда от там.
Няма значение на място ли работи колата или не.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот mili 75 » Чет 29 дек 2011 20:02


И аз съм на това мнение, а и при мене е така, стигне ли 90 градуса не пада, това от престой на светофар не може да ти падне толкова температурата та да ти мръдне стрелката, освен ако не си пуснал парното на макс и навънка е -10 градуса.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Благовест » Чет 29 дек 2011 20:10


Колега,а парното работи ли?


Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Чет 29 дек 2011 20:13


Благовест написа:Колега,а парното работи ли?

да работи.топли си доста добре.пускам го на auto на 4 чертички винаги и си става доста жега в колата..от какво може да е тогава?да не би да ми е от таблото стрелката нешо да се ебава?по тая логика остава стрелката на таблото да се прецаква и да прави някакви поразии?да не би пък да ми е от термостата и клапата да седи на отворено и затова да не може да ми загрява колата добре?


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Благовест » Чет 29 дек 2011 20:30


На място при по-продължително стоене,топлината(при ТДИ не е много) произведена от мотора е по-малка от това,което си изискал като градуси на климатроника и колата изтива...Но пак според мен от 90 гр. на 70 гр. на един светофар е доста :shock Вчера смених термостат като пусна климатроника на място и пада леко температурата(но не в такъв голям диапазон),което е нормално предвид и околоната температура(вчера около 19.00 ч. беше -5 гр.).
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот ulipet » Чет 29 дек 2011 20:34


в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85


Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Чет 29 дек 2011 20:36


Благовест написа:На място при по-продължително стоене,топлината(при ТДИ не е много) произведена от мотора е по-малка от това,което си изискал като градуси на климатроника и колата изтива...Но пак според мен от 90 гр. на 70 гр. на един светофар е доста :shock Вчера смених термостат като пусна климатроника на място и пада леко температурата(но не в такъв голям диапазон),което е нормално предвид и околоната температура(вчера около 19.00 ч. беше -5 гр.).
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...

е не не колега,чак от 90 на 70 не пада..ако примерно е на 90, пада на световфар примерно преди чертичката на 90..иначе утре като стана веднага ще погледна маркучите :)


Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Чет 29 дек 2011 20:40


ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85

като падне на 80 къде се намира стрелката?една черта по надолу от 90 ли?


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот ulipet » Чет 29 дек 2011 20:51


Vask0 написа:
ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85

като падне на 80 къде се намира стрелката?една черта по надолу от 90 ли?

да


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот deversant » Чет 29 дек 2011 22:58


Моя мотор е друг,и незнам дали да дам мнеие в тази тема.АХФ 110 коня тди.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.


Потребителски аватар
Vask0
Мнения: 524
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
Автомобил: VW Arteon
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Vask0 » Пет 30 дек 2011 2:09


deversant написа:Моя мотор е друг,и незнам дали да дам мнеие в тази тема.АХФ 110 коня тди.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.

не, точно съм си ги купил като подарък за коледа.ремъците водна помпа и ролките.тия дни ще ги сменям :)не съм ги сменял от 4 години.впрочем откакто си купих колата :)мисля тия дни да ги сменя.като ги сменя,ако не се оправи тогава да гледам термостата?


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот k_garchev » Пет 30 дек 2011 2:21


Според мен е от термостата!Онзи ден на АФН мотор не го гасих повече от четири часа и само в софия в центъра стигна на 90градуса и то за малко!Така и така ще сменяш ремък и тн,купи и един термостат да смениш!Не е скъп!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )

Мнениеот Даскала™ » Пет 30 дек 2011 8:44


Vask0 написа:
Благовест написа:Колега,а парното работи ли?

да работи.топли си доста добре.пускам го на auto на 4 чертички винаги и си става доста жега в колата..от какво може да е тогава?

Бихте ли ми казали при минусови температури не е ли нормално да се ползва системата ECON,а не АUTO?
На какво основание се пуска КЛИМАТРОНИКА,а не просто ECON?
Извинете за невежеството,но аз не намирам логика зимата да се пуска климатроника(за мен AUTO и НИЩО на дисплея означава,че работи климатика,според вас може и да не е така).....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта