

Благовест написа:Колега,а парното работи ли?
Благовест написа:На място при по-продължително стоене,топлината(при ТДИ не е много) произведена от мотора е по-малка от това,което си изискал като градуси на климатроника и колата изтива...Но пак според мен от 90 гр. на 70 гр. на един светофар е достаВчера смених термостат като пусна климатроника на място и пада леко температурата(но не в такъв голям диапазон),което е нормално предвид и околоната температура(вчера около 19.00 ч. беше -5 гр.).
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...
ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85
Vask0 написа:ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85
като падне на 80 къде се намира стрелката?една черта по надолу от 90 ли?
deversant написа:Моя мотор е друг,и незнам дали да дам мнеие в тази тема.АХФ 110 коня тди.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.
Vask0 написа:Благовест написа:Колега,а парното работи ли?
да работи.топли си доста добре.пускам го на auto на 4 чертички винаги и си става доста жега в колата..от какво може да е тогава?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта