а аз някъде да съм написал eos?
И все пак като отгоаряш на колегата не е зле да се аргументираш как гърмят тия газови и всичките други невярни неща,които изписа.



Дизел или АГУ
- aRoGaNsS
- Мнения: 412
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 9:40
- Автомобил: Golf 4 TDI GTI
- Двигател: 1.9 ARL 2002
- Местоположение: Габрово
Re: АГУ или Дизел
eos написа:Колите са дизел и бензин, АГУ-та, Метани, Пропан-Бутани, Керосини, Нитрометани,
са бомби, които веднъж за винаги трябва да ги забранят, не само за моловете, а
за навсякъде. Нов дизел трака, защото нещо не в ред. Отиваш на сервиз плащаш и
вече не трака. Най-обичам да казват сложих газова уредба около /80кг в багажника/
и вече върви повече и харчи по-малкоЖиви и здрави!


-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Как тръгват тези пожари от газовата?Да ако изтича от някъде и тръгнеш да пушиш сигурно може,макар че да се запалиш така първо ще си припаднал от насъбралата се газ в купето...Пожар може да тръгне от спукан бензинов маркуч и бензина като се излее върху нагорещените колектори примерно и може да се запали.Или от проблем в ел.инсталацията може да стане пожар.От газовата няма как да стане пожар,дори е по-безопастна от един бензинов резервоар,защото газта е под налягане и ако възникне огън в двигателният отсек като затвориш кпаланите и край,докато бензина не можеш да го спреш може да тръгне огън по маркучите и в резервоара и айде....ама няма кой да чете и само глупости се говорят.
- aRoGaNsS
- Мнения: 412
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 9:40
- Автомобил: Golf 4 TDI GTI
- Двигател: 1.9 ARL 2002
- Местоположение: Габрово
Re: АГУ или Дизел

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Да ако възникне пожар може човек да пострада.Просто няма опасност самата газова да причини пожар.Иначе човек ако е със стара и неизправна уредба без нужните препазни клапани и неща при пожар може да гръмне това е ясно.Мисля че това че някой е немърлив към колата си няма какво да го коментираме,аз говоря за варянти когато всичко е направено нормално.По същата логика и да нямаш газ карай с оголени кабели навсякъде и с напукани бензинови маркучи и пак ще се запалиш и пострадаш без да имаш газ.
- eos
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
Темата е за избор на кола, не ЗА/ПРОТИВ газовите уредби, такива теми има бол.
Модераторите малко да поизчистят свинщината
Модераторите малко да поизчистят свинщината

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: АГУ или Дизел
почна се...
Моето мнение е следното:който има пари и иска спокойствие кара дизел или бензин.Който няма пари брой стотинки за газова уредба.Ако имаш пари и искаш спокойствие карай на бензин или нафта

Моето мнение е следното:който има пари и иска спокойствие кара дизел или бензин.Който няма пари брой стотинки за газова уредба.Ако имаш пари и искаш спокойствие карай на бензин или нафта

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
eos написа:agent_kowalski написа:...
Аз отговарям на колегата, пуснал темата и си казвам мнението, ти кой беше?
eos написа:Темата е за избор на кола, не ЗА/ПРОТИВ газовите уредби, такива теми има бол.
Модераторите малко да поизчистят свинщината
Мисля, че арогантният тон, с който пишеш, не е подходящ за този форум. Опитай да бъдеш по-учтив!
По темата - аз предпочитам бензиновите мотори и бих карал отново на газ, ако не смогвам на разходите за бензин. Засега съм доволен от разхода на голфа, който кара жена ми, а другия таралясник карам рядко. Ако трябва да пътувам ежедневно с личната си кола, ще сложа газ веднага. Октавията я карам от нова и не съм доволен нито от вървежа, нито от тракането. Добре, че все още не пуши много. Сравнително ниският разход на гориво за мен не компенсира недостатъците на дизела, според мен. Конкретният мотор 1.9/105кс върви прилично от около 1800об/мин до около 3500об/мин, което никак не ме кефи. Бензиновата ми на 3500об/мин тъъъкмо започва да върви ... и така до 6000об/мин ... предната ми вървеше до 7100об/мин ... Да по-скъпо е, но си заслужава.

Ей това е приказка на място.pakumba написа:имам и дезелова кола и бензинова. Двете нямат нищо, ама нищо общо като клас- дизела е висок клас с двигател 2,4 и 305 нм фабрично, които би трябвало да са повече от ремапа, а на бензиновата й скъсах трътката от каране на газ вече 110К км. Колкото и огромна да е разликата между двете, бензиновия двигател е по-тих, по-лесен за поддръжка, по-евтин за поддръжка, разходите за гориво са по-малки, не се притеснявам дали ще ми замръзне бензина като стегне зимата, освен това за мен АГУ-то е предимство, имам втора подсигуряваща ме горивна система, за разлика от дизела, където ако ми прасне нещо на път и си оставам там. Сега кой теоритик какво бил чел и какво си мислил за АГУтата хич не ми праска. Бензинката с газ е за предпочитане лично за мен, обаче с едно допълнение- мощна бензинка с газ, най-добре турбо бензинка. Агуто е опасно ако е неизправно, както и дизеловата и бензиновата като са неизправни са опасни. Той и бойлера в нас е опасен като е неизправен, така че....

Последна промяна от myrshavija на Пет 30 дек 2011 15:27, променено общо 3 пъти.
Re: АГУ или Дизел
nikson85 написа:Само нафтовата помпа струва 300лв ако се прецака. А турбото ако се прецака там работата е по дебела. 1000лв не ти мърдат само за турбото и помпата ,ако се прецака нещо.
"Ако, ако, ако". Това сериозно мнение ли е?
На всеки един автомобил мога да почна да слагам "ако" и това значи, че не трябва да си купуваме изобщо коли?
90 000км карам ТДИ-та, нито помпи, турбини и съединители съм сменял. Всичко е на късмет и отваряне очите на 4 като купуваш!
Весела Нова година!

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
Автора на темата да си каже за какава марка и кой модел локомотив става въпрос, и година . Дизелите на различноите марки са с различни проблеми.
Колега свестен локомотив на малко километри няма да намериш на добра цена. От ценмата започва всичко.Не казваш също от човек ли ще е локомотива , от автокъща ли ще е, турбо ли ще е?? Вече стана мания да се слага двутактово масло към нафтата на локомотивите . Сметни цената на двутактовото масло, цена на турбина, цена на ЕГР клапан , еле пък ако е още по-нов локомотива и на ФАП ф-р. Може да се ориентираш и за цени на премахването на ФАП а по-специално на грешката от него. Зимата нафтата замръзва- или бензин в нея или происадки .
Ориетирай се към бензиноа кола комби,ван и си сложи ГИ разход колкото на безнин без проблемите от обикновенна газова уредба.
Не се плаши от газта. Запалена газ гори на мястото на изхода.Газова бутилка гърми само от повишена темшпература -огъня обхванал бутилката. Но вече си има т.н. евроклапан, който изпуска газта в атмосферата и няма бум. А бензин е като лейка- , ако дупнеш резервоара и имаш следа 100 м , като драснеш клечка на края на 100 те метра гори всичко до резервоара и пссле бум и той.
Колега свестен локомотив на малко километри няма да намериш на добра цена. От ценмата започва всичко.Не казваш също от човек ли ще е локомотива , от автокъща ли ще е, турбо ли ще е?? Вече стана мания да се слага двутактово масло към нафтата на локомотивите . Сметни цената на двутактовото масло, цена на турбина, цена на ЕГР клапан , еле пък ако е още по-нов локомотива и на ФАП ф-р. Може да се ориентираш и за цени на премахването на ФАП а по-специално на грешката от него. Зимата нафтата замръзва- или бензин в нея или происадки .
Ориетирай се към бензиноа кола комби,ван и си сложи ГИ разход колкото на безнин без проблемите от обикновенна газова уредба.
Не се плаши от газта. Запалена газ гори на мястото на изхода.Газова бутилка гърми само от повишена темшпература -огъня обхванал бутилката. Но вече си има т.н. евроклапан, който изпуска газта в атмосферата и няма бум. А бензин е като лейка- , ако дупнеш резервоара и имаш следа 100 м , като драснеш клечка на края на 100 те метра гори всичко до резервоара и пссле бум и той.
Re: АГУ или Дизел
имам и дезелова кола и бензинова. Двете нямат нищо, ама нищо общо като клас- дизела е висок клас с двигател 2,4 и 305 нм фабрично, които би трябвало да са повече от ремапа, а на бензиновата й скъсах трътката от каране на газ вече 110К км. Колкото и огромна да е разликата между двете, бензиновия двигател е по-тих, по-лесен за поддръжка, по-евтин за поддръжка, разходите за гориво са по-малки, не се притеснявам дали ще ми замръзне бензина като стегне зимата, освен това за мен АГУ-то е предимство, имам втора подсигуряваща ме горивна система, за разлика от дизела, където ако ми прасне нещо на път и си оставам там. Сега кой теоритик какво бил чел и какво си мислил за АГУтата хич не ми праска. Бензинката с газ е за предпочитане лично за мен, обаче с едно допълнение- мощна бензинка с газ, най-добре турбо бензинка. Агуто е опасно ако е неизправно, както и дизеловата и бензиновата като са неизправни са опасни. Той и бойлера в нас е опасен като е неизправен, така че....
Re: АГУ или Дизел
Аз ще се изкажа като човек, ползващ и бензин с газ и дизел.
Шумът не е страшен (аз съм с дизелово Поло), все пак има музика. Когато е замръзнала колата трепере и се тресе повечко, но ...
Колата с АГУ-то пък винаги има нещо с газта, дето не е в ред - я се форсира, я пък друго (1.8 АДЗ мотор, всички знаят за подобни проблеми - емулгатори, симулатори, ресет копчета...), но е по-евтино да се возиш с нея.
Обаче има едно нещо докато дизелите имат трошащи се ... "механики" - помпа, маховик, турбо, то бензините имат трошащи се електроники - колегата сам каза, че пати от ст. мотор. А и АГУ-то си е още една система, която иска поддръжка.
Предвид, че колегата ще слага ГИ, няма да има тривиалните газови проблеми.
Колега, Полото си го знаеш поне, а народът казва - Познато зло - половин зло.
От друга страна, в дългосрочен план, ако другата кола е малко по-нова, има клима, по-голяма е и т.н., ако предвиждаш разширяване на семейството (дай Боже), бартерът е по-добър вариант.
Като цяло от теб зависи.
Шумът не е страшен (аз съм с дизелово Поло), все пак има музика. Когато е замръзнала колата трепере и се тресе повечко, но ...
Колата с АГУ-то пък винаги има нещо с газта, дето не е в ред - я се форсира, я пък друго (1.8 АДЗ мотор, всички знаят за подобни проблеми - емулгатори, симулатори, ресет копчета...), но е по-евтино да се возиш с нея.
Обаче има едно нещо докато дизелите имат трошащи се ... "механики" - помпа, маховик, турбо, то бензините имат трошащи се електроники - колегата сам каза, че пати от ст. мотор. А и АГУ-то си е още една система, която иска поддръжка.
Предвид, че колегата ще слага ГИ, няма да има тривиалните газови проблеми.
Колега, Полото си го знаеш поне, а народът казва - Познато зло - половин зло.
От друга страна, в дългосрочен план, ако другата кола е малко по-нова, има клима, по-голяма е и т.н., ако предвиждаш разширяване на семейството (дай Боже), бартерът е по-добър вариант.
Като цяло от теб зависи.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ или Дизел
Бартеросваш проблемно Поло за по-голяма. И вероятно по-проблемна...
Re: АГУ или Дизел
sam_boha написа:бартерът е по-добър вариант.
Бартерът е добър вариант само ако става м/у 2 автокъщи. В останалите случаи е руска рулетка поне за тоя с "нормалната" кола.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: АГУ или Дизел
kris11 написа:Вече стана мания да се слага двутактово масло към нафтата на локомотивите Зимата нафтата замръзва- или бензин в нея или происадки .


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта