Дизел или АГУ
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Дизел или АГУ
С две ръце за дизел. Когато си продадох бензиновия голф 2 с газова уредба, твърдо се зарекох, че следващата ще е нафтова. Известно време карах служебка 1,9SDI и по мои наблюдения с 50 лева нафта минавах около 300+ километра, а с голфчето на газ - 20 лева газ - 100 километра с клизма. И като изключим зареждането на бензин и нещата, които вървят с АГУ - преглед, обслужване, заемане място в багажника на бутилката, миризма на газ(не може без нея) и т.н. и т.н., колкото и скъпа да ми се вижда нафтата според мен е по-добре. Въпреки, че и дизеловите автомобили си имат недостатъци(помпа, турбо, демпферен маховик на по-новите). Пълно щастие няма, ти си знаеш.
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Абе айде теч на газова.Знаеш ли какъв теч ти трябва за да се запали от искра всичко.Ще се одушиш първо.Човек като си подържа нещата няма такива филми.Все едно не можеш да се запалиш от спукан бензинов маркуч на 20 годишната кочина,който никога не е сменян.Хайде глупости газовите се палели.
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
BigTo регулирай си пасата и голфа.И двата съм ги карал достатъчно на газ и пасата за да гори 9 трябва да му скупваш трътката от изпреварване или да държиш 140 на магистрала твърдо дори малко отгоре.Другия пасат няма да ти даде 5.5 на това,а тоива към 6,5
Голфа ако гори 10 извънградско или се кара в червеното или го хвърляйте.Както караш пасата да гори 5.5,голфа трябва да ти гори 7.5 максимум 8.
Голфа ако гори 10 извънградско или се кара в червеното или го хвърляйте.Както караш пасата да гори 5.5,голфа трябва да ти гори 7.5 максимум 8.
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: АГУ или Дизел
aRoGaNsS написа:в гооглето има досататъчно примери
дааа така е, много поздрави и от мен
http://www.google.bg/#sclient=psy-ab&hl ... .osb&cad=b
Каквото и да лаете..темата по скоро за провокация е пусната,
отколкото да се стигне до заключение ...
Газ или нафта всеки си преценява конкретно,
пък и доста теми има във всеки един форум..
ПП. както и да е не се карайте кой какъв "мизерник" е!
всички на газ или дизел са "мизерници", защото и двата вида гориво се използват
от хора искащи малко харчове за гориво..
В първия случай спестяваш за хляб, при втория за части :applause
Последна промяна от GTspecial на Пет 30 дек 2011 22:49, променено общо 2 пъти.
Re: АГУ или Дизел
MMX написа:sam_boha написа:бартерът е по-добър вариант.
Бартерът е добър вариант само ако става м/у 2 автокъщи. В останалите случаи е руска рулетка поне за тоя с "нормалната" кола.
Извадил си думите ми от контекста им. Изречението започва с "ако" и тогава цитираното от теб заключение.
Генерално си прав - ако съм доволен от колата си, няма да я давам за друга - вероятността за прикрит проблем е голяма. Въпреки, че бартерът е най-честен - всички са прецакани.

-
Zlatina
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: АГУ или Дизел
абе зимай голяма кола пък другото е без значение.Вголямата можеш да сложиш и много и малко багаж,в малката можеш да сложиш само малко/абат Чембърлейн/
Re: АГУ или Дизел
Горивата така ги нагласиха,че е почти еднакво
Факторът поддръжка май играе по-голямо значение
Кога е било,когато дизелът е струвал наполовина и на една трета от цената на бензина,твърде млад за да помня,но съм слушал
Факторът поддръжка май играе по-голямо значение
Кога е било,когато дизелът е струвал наполовина и на една трета от цената на бензина,твърде млад за да помня,но съм слушал

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: АГУ или Дизел
Комбито е Ауди А4.
- ktamen
- Мнения: 6390
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Дизел или АГУ
http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... =9&t=49418 - По новините казват, че газовата е гръмнала, а човека си я сваля тази "гръмнала" уредба за да си я сложи на следващата кола. Опасността от газовите уредби е силно преувеличена от неграмотни журналисти и доста хора приемат глупостите по ТВ за истина.
Колегата FELIPE беше пуснал тема, че е недоволен от зимния градски разход на Бора TDI в сравнение със стария му опел на газ. Аз поддържам две коли и при градско в София (сравнително дълги разстояния и много висене по светофарите дизела е една идея по-икономичен от голфа на газ. Поддръжката е евтина и на двете коли (дизела е Ситроен ZX 1,9 92г) - и двете са здрави и не се трошат и двете са просто устроени и позволяват ремонт с подръчни материали. Аудито май не е податливо на побългаряване, и освен това за бартер често се предлагат проблемни коли.
Моето мнение е, че не ти трябва този бартер. Полото наистина май е твърде малко и затова го продай и си вземи по-голяма кола с каквото гориво ти харесва. Аз бих взел с елементарен бензинов двигател, който евтино се прави на метан. Стара метанова уредба струва колкото нова газова, и се избива за няколко месеца.
Ако слагаш газова или метанова уредба бъди много внимателен с бензиновите маркучи или не сипвай и капка бензин. Ситроена от линка, с който започнах най-вероятно се е запалил заради бензиновите маркучи.
Колегата FELIPE беше пуснал тема, че е недоволен от зимния градски разход на Бора TDI в сравнение със стария му опел на газ. Аз поддържам две коли и при градско в София (сравнително дълги разстояния и много висене по светофарите дизела е една идея по-икономичен от голфа на газ. Поддръжката е евтина и на двете коли (дизела е Ситроен ZX 1,9 92г) - и двете са здрави и не се трошат и двете са просто устроени и позволяват ремонт с подръчни материали. Аудито май не е податливо на побългаряване, и освен това за бартер често се предлагат проблемни коли.
Моето мнение е, че не ти трябва този бартер. Полото наистина май е твърде малко и затова го продай и си вземи по-голяма кола с каквото гориво ти харесва. Аз бих взел с елементарен бензинов двигател, който евтино се прави на метан. Стара метанова уредба струва колкото нова газова, и се избива за няколко месеца.
Ако слагаш газова или метанова уредба бъди много внимателен с бензиновите маркучи или не сипвай и капка бензин. Ситроена от линка, с който започнах най-вероятно се е запалил заради бензиновите маркучи.
-
Zlatina
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Дизел или АГУ
Всеки си знае джоба,аудито е по-коомфортно и в моите очи но не ми е по джоба елементарната му поддръжка даже.Визирам обслужването на двигатела и скъпата ходова част.Пак всичко е въпрос на пари....
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел или АГУ
То ситроена се е запалил.Ако беше гръмнал нямаше да личи какво е.Тъпите журналисти защо не показаха гръмналата бутилка много ми е интересно да я видя разцепена.Ако беше гръмнал сигурно и други коли щяха да пострадат.Неграмотна работа...
Истината е че човек трябва да си следи всичко по колата.Поне веднъж в месеца да си завре носа под капака да огледа маркучи,скоби,има ли масло,има ли антифриз,ако трябва нещо да се оправи и така.
Истината е че човек трябва да си следи всичко по колата.Поне веднъж в месеца да си завре носа под капака да огледа маркучи,скоби,има ли масло,има ли антифриз,ако трябва нещо да се оправи и така.
- Pathfinder
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Дизел или АГУ
Да колеги и колежки, прегледах мненията на всички...въпросното комби е А4 TDI 110к.с. пак 97г.(като Полото ми)от автокъща във Варна(опцията на къщата е да дадеш стар,повреден или катастрофирал автомобил за друг от автокъщата)....км на А4 - уж 134000,години - 15, на снимки 10++++, едва ли 15г дизел е читав, един куп кинти по смяна на това,онова и обслужване,. АГУ за Полото-1000лв....малко съм виновен че не споменах(ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА КОЕТО НА ВСИЧКИ)...мисля да правя Полото учебно(завършил съм курс за това в Ямбол)..досега тинейджър и си кътках Полото,доста е поддържано, но вече семеен човек и ще го прежаля(малко кинти да почна да изкарвам от него, стига съм влагал),ТАКА ЧЕ МЕРСИ ЗА МНЕНИЯТА НА ВСИЧКИ......ЩЕ СЕ СЛАГА АГУ....
весели празници, приятно напиване
....
П.С. Може да продължавате с мнения..темата за това е доста неизчерпателна...варианти много
весели празници, приятно напиване
....П.С. Може да продължавате с мнения..темата за това е доста неизчерпателна...варианти много
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел или АГУ
И сега и поло и газ и ауди
А честито 

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Дизел или АГУ
Тарси по нова за учебна да имаш клиенти 

-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел или АГУ
Е ти па то така става,нали трябва да изкара пари с нещо за да има за нова.Точно за учебна не мисля че има повече наплив на нова кола.Хората гледат цената и дали някой познат е бил при човека и какви са му отзивите.После се лигавят каква е колата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта