Доста интересен замисъл. Мога само да си представя на това леко купенце как се представя този 16-волтов мотор. Имам два въпроса:
1. Кутията с код 8P какво й е пред.число на диф-а и тези на предавките?
2. Генерацията доколкото разбрах си я направил сам? Явно се занимаваш професионално (разбирай изкарваш си хляба) с тези неща. Даваш ли безплатни съвети по тая тема, че имам няколко питания към човек, дето е наясно с тези неща? Може и на ЛС, разбира се.
Поло 2F Ежедневка 16v комби
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Взе да става все по-интересно и по-интересно!
При тия коли "без преден мост" и конски сили над 100 ефекта е потресаващ за ходовата част!
Аз лично съм привърженик на къстъм стейджовете на англичаните.
Нямам търпение да пуснеш снимки на рамката която си сътворил....
При тия коли "без преден мост" и конски сили над 100 ефекта е потресаващ за ходовата част!

Аз лично съм привърженик на къстъм стейджовете на англичаните.
Нямам търпение да пуснеш снимки на рамката която си сътворил....

- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
stefan4o написа:1. Кутията с код 8P какво й е пред.число на диф-а и тези на предавките?
2. Генерацията доколкото разбрах си я направил сам? Явно се занимаваш професионално (разбирай изкарваш си хляба) с тези неща. Даваш ли безплатни съвети по тая тема, че имам няколко питания към човек, дето е наясно с тези неща?
1- 3,455
2- 1.958
3- 1.25
4- 0.891
5- 0.74
FD- 4.063
Преди време редих една кутия за полото с дросели ама е доста къса за из града иначе са през 2000 борота падовете на предавките 8000-6000 този винтилов мотор ще пее с тази кутия ама все пак и майка ми кара чад пад колата и как да и обесня да не натиска толкова газта че и на 3та се палят гумите

Да генерацията съм я изчислявал аз и изработката е моя от началото до края ето и мой кординати ако те интересува нещо .Звънкай на телефоните че някой път не проверявам форума с дни пък и ми е по лесно по Тел. viewtopic.php?f=13&t=124276&start=45
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Остава по окачването след празниците да сложа само една стабилизираща щанга и е готово вече ,така няма проблем даже и на калояново съм карал друго поло без саб.щанга не се осеща заради по доброто запазване на геометрията !
Колата я качих на дино вчера
Бях я настроил на пътя на газ и на бензин
На диното дооправих авансите за бензин и вдигнах 5,6 коня отгоре от първоначалните коне.
На газ коренция не се наложи и градус.Бях си ги улучил за максимални коне
Ето и дино графики
125 коня на 6400 на бензин без плочката за газта със плочката е 123Hp (която спира малко потока Ф36 е плочката)
147Nm въртящ момент на 5650 като въртящия момент е почти постоянене
има един лек пад дето смесите паднаха по богати с малко около 2500 до 3500 ама там не се кара така или иначе
На газ колата даде 115hp и 136Nm което ме остройва доста.
за 2,3 коня разлика с плочка за газта и без плочка за газта не си струва да карам на бензин
А това дето извади повече от 100Nm от литър обем показва че генерацията е изчислена изключително добре!
При това без хардуерни промени по мотора!
Ще го покарам така и след време мисля малко да го освежа на 1.6
с хардуерни промени и мисля да извадя едни 160 коня ама чакам да ме стегне шапката на вълна поло ,че в момента съм на вълна Лада
ама тва е друга тема 
Колата я качих на дино вчера
Бях я настроил на пътя на газ и на бензин
На диното дооправих авансите за бензин и вдигнах 5,6 коня отгоре от първоначалните коне.
На газ коренция не се наложи и градус.Бях си ги улучил за максимални коне

Ето и дино графики

125 коня на 6400 на бензин без плочката за газта със плочката е 123Hp (която спира малко потока Ф36 е плочката)
147Nm въртящ момент на 5650 като въртящия момент е почти постоянене


На газ колата даде 115hp и 136Nm което ме остройва доста.
за 2,3 коня разлика с плочка за газта и без плочка за газта не си струва да карам на бензин

А това дето извади повече от 100Nm от литър обем показва че генерацията е изчислена изключително добре!
При това без хардуерни промени по мотора!
Ще го покарам така и след време мисля малко да го освежа на 1.6



- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Възможно най-добрата комбинация за тия коли, от към решение за предницата! 

- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Сега като газя по дупките сам по спокоен че няма да падне нещо
след мен ,Изключително е стегната !
Със изработката на магарето направих компромис.Огъвачката за тръби не ми е под ръка иначе я бях огънал отмах ама и така става

Със изработката на магарето направих компромис.Огъвачката за тръби не ми е под ръка иначе я бях огънал отмах ама и така става

- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Много добре направено.Май пак ще има опарени на пътя от мини комбито!
Безаварийно каране!
Безаварийно каране!
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Поздрави от мен , комбито се нарича steilheck по немските стандарти .Харесва ми как работиш , аз имам 86c с кръглите фарове . 

- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Жоро много интересен проект се е заформил ся го скивах
Не се и съмнявам,че ежедневката ще я превърнеш в яка бегачка..
Ще следя темата с интерес и едно кръгче да дадеш,като идвам до гаража
Много успехи ти желая през новата година 






- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Моята мечта от преди 3 години реализирана ! Евалата!
Ще си позволя няколко въпроса:
1- захващането на предната лапа как го направи?
2- Защо си сменял тръбата за водата?
3- Какви други промени си правил?
Ще си позволя няколко въпроса:
1- захващането на предната лапа как го направи?
2- Защо си сменял тръбата за водата?
3- Какви други промени си правил?
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
На мен по-любопитно ми е с мега ли я кара?! 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби
Да,царят на мегите не кара със стокова електроника



- moskovw
- Мнения: 488
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби


















нещо което ме чака и мен


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта