Дизел или АГУ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот Escap3 » Нед 01 яну 2012 22:24


Zlatina написа:
Escap3 написа:...


е как еднакви коли пък неговата с чип.И що се мъчиш ами не караш на бензин,цената му е като на нафтата.А и грешно търсиш разлика за вървене на газ и бензин,търси на газ и дизел.За да не се засегнеш нещо и да ме разбереш правилно да ти кажа следното.Защо според теб не съм сложил газ на 2Е-то от гаража??Ми щото гори 6 на дълго,кефа си плащам с още 2 лева горница от моното...


Еднакви в смисъл че и двете са Голф 3, той с чипа компенсира горе долу конете затова ги сравнявам, еднакво тежки, еднакво коне. Сравнявам вървежа му с моя на бензин а не на газ! Цената на бензина е колкото нафтата но гори двойно колкото нея, опитах се да карам на бензин но ми се ядеше и затова сложих тоя смрад наречен газ, не че съм имал някакви проблеми казвам го малко с ирония и яд че аз карам с ИКОНОМИЧНОТО ГОРИВО ГАЗ пък моя приятел си щъка без алтернативни горива пък икономисва повече.

ПС забравих да спомена че лично мен удоволствието да карам неговия дизел и да усещам тягата е много по голяма от моя бръмчарняк дето като се изрежа един път по града и куките кацат пред нас щото знаят кой дивак беснее !




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот luboveliki » Нед 01 яну 2012 22:33


темата става интересна...гледал съм филм как еропеиските производители АУДИ и ФАУВЕ опитват да наложат ТДИ двигателите в северна америка(бензниновите им се продават отдавна там)...и е доста трудно, то ги караха по разни бензиностанций(оказа се че даже няма много дизелови колонки в накой щати и няма как да си заредиш дизел) и ги хвалеха на обикновения американец , в интервютата американците са скептични за дизела(е след време ще клекнат заради икономиата)....но от 99 година пътувам по европата много и още тогава забелязах че маниата е ДИЗЕЛОВА ...и си казвах ,че те всичките тия дизели ще доидат тук и ще караме и ние най после...аз много искам да карам турбо дизел зашото има много изписано за дизела ,че е с по голямо КПД по малко обороти прави двигателя на километър от бензина,по голям въртящ момент който идва и по рано .....абе по принцип дизела се наложи, доста се наблегна на него и се разви много...НО трябва да е с турбо, много електроника, кулер и сложен с една дума(демек има по скъпа подръжка)...но най вече Европа кара дизел ,другите континенти си карат бензин(защо ли????).....но нафтата става все по скъпа и по скъпа.....и някак икономията се стопява и остава осещането за по големия и ранен въртяш момент...и като цяло питам аз.....КОЙ Е ИДЕАЛНИЯ ВАРИАНТ......мерцедес S600(бензин към 500 коня) или S320 CDI(дизел към 190 коня).....защо не направат 6000кубика дизел с двойно турбо да е 700 коня и да цепи мрака с разход 10/100 heavy metal zork heavy metal zork :bishop това последното се размечтах.....мерцедес си знаят повече от нас


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот Zlatina » Нед 01 яну 2012 22:47


на Escap3 приятела сигурно е с турбо,което значи не говорим пак за еднакви коли.Щото ако си сложа на бензина турбо и ще ми гони опашката.А на дълъг път колко ли ще ви е разликата в цената на горивото що не кажеш...а относно останалото-бензина принципно трябва да е по-евтин.Дълги години след като са почнали да рафинират нефта бензина са го хвърляли като отпадък.За да компенсира конете на бензиновия мотор дизелът трябва да е по-голям,съответно по-тежък,с по-голяма кубатура и т.н..Никога няма да се съглася,че е с по-добра динамика или поне ще се съглася,като видя дизелова формула 1.С останалото теоретично се съгласявам но икономията рано или късно я даваме за поддръжка и на финала-разхода същия/говоря за дизел/Както колегата правилно отбеляза става много сложно оборудването на двигатела и да не забравяме най-важното.Дават му по-дълъг живот именно поради малкото обороти,но падне ли му компресията с 10% сме си за ремонт.Бях писал и пак ще напиша-карах бензинов двигател 1 000 000 км. без ремонт,с50% компресия.Нямаше бензинова помпа,само на газ.При -20 градуса палеше от раз.Голяма кола и като габарити/ауди 100/и като мотор-1950куб.Гореше на дълго 9-10 газ.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот red.devilll » Нед 01 яну 2012 23:29


Zlatina написа:на Escap3 приятела сигурно е с турбо,което значи не говорим пак за еднакви коли.Щото ако си сложа на бензина турбо и ще ми гони опашката.А на дълъг път колко ли ще ви е разликата в цената на горивото що не кажеш...а относно останалото-бензина принципно трябва да е по-евтин.Дълги години след като са почнали да рафинират нефта бензина са го хвърляли като отпадък.За да компенсира конете на бензиновия мотор дизелът трябва да е по-голям,съответно по-тежък,с по-голяма кубатура и т.н..Никога няма да се съглася,че е с по-добра динамика или поне ще се съглася,като видя дизелова формула 1.С останалото теоретично се съгласявам но икономията рано или късно я даваме за поддръжка и на финала-разхода същия/говоря за дизел/Както колегата правилно отбеляза става много сложно оборудването на двигатела и да не забравяме най-важното.Дават му по-дълъг живот именно поради малкото обороти,но падне ли му компресията с 10% сме си за ремонт.Бях писал и пак ще напиша-карах бензинов двигател 1 000 000 км. без ремонт,с50% компресия.Нямаше бензинова помпа,само на газ.При -20 градуса палеше от раз.Голяма кола и като габарити/ауди 100/и като мотор-1950куб.Гореше на дълго 9-10 газ.

Колега,колите са еднакви като марка и като тежест -даже дизела е малко по-тежък от бензина в едно и също купе.А това дали има турбо или не какво те е@е,нали еддната заедно с турбото е 110 коня ,а другата която е без е даже 150 коня?Колега покарай един дизел 110 коня да не е повече само толкова ти стигат за да си захвърлиш колицата и да търсиш дизел.Тази динамика никога няма да я усетиш на бензин,а за газ да не говорим.А тези километри къде ги въртите maikomila 1 000 000км,на мене ми е трудно да ги напиша ,а не да си помисля,да ги измина сам с един автомобил scare и то бензинов :Mr Green Fun .Аз лично до преди една година карах на газ и последните 4 на метан.От миналата година съм на нафта и знаеш ли какво мога да ти кажа НИКОГА ПРЕЗ МОЯ ЖИВОТ НЯМА ДА СИ ВЗЕМА БЕНЗИНОВ АГРЕГАТ ПОВЕЧЕ.Колата ми е голф 4 и съм сигурен че тежи колкото твоя пасат ако не и малко повече 1420кг,а другото за което съм сигурен,е че като караш на бензин имаш повече разходи от мен за гориво,а вървежа ти е поне с около 20% по-малко,нищо,че колата ми е уж 100 мулета.Градско ми гори около 7-8 а извънградско около 5-5,5л.При минус 25 си паля ок за миналата зима тази още не е имало такива температури,но пак ще запали.А за дизела незнам колко трябва да му падне компресията за да неможе да запали.но братовчед ми си купи мерцедес е класа 200дизел 1999гмодел-немско такси,и до 2004г е била на 178000км както всички коли в бг,но нали се сещаш колко е било на тези километри като е било такси при шфабите само за 5 години,в момента още с кара като такси и за сега е на 300 000км след милиона а тези които са върнати не се знае колко са и мога да ти кажа че пали от третия оборот и то с две изгорели свещи,а сега ти ми кажи кой бензинов мотор ще изкара тези километри :screwy .за момента има един ремонт на главата заради издухала гарнитура,и са сменени клапани и водачи за да може да са сигурни в нея,защото този танк се кар апочти нонстоп на двойна езда,но коята бензинов мотор на газ няма да издържи на този напън и на тези километри,а нали се сещаш и като се качи шофьор как кара както има една приказка "чужда п**ка кокали няма


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот Escap3 » Нед 01 яну 2012 23:34


Колега,колите са еднакви като марка и като тежест -даже дизела е малко по-тежък от бензина в едно и също купе.А това дали има турбо или не какво те е@е,нали еддната заедно с турбото е 110 коня ,а другата която е без е даже 150 коня?Колега покарай един дизел 110 коня да не е повече само толкова ти стигат за да си захвърлиш колицата и да търсиш дизел.


Колегата ми взе думите от устата!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот red.devilll » Нед 01 яну 2012 23:41


agent_kowalski написа:Който иска да кара на нафта 2.60 от днеска да се радва.. maikomila

А като им дръпна ддс-то на тези 2,60лв колко става,че аз съм малко тъп,а ти друпни ддс на бензин ако искаш.Стига сте писали глупости всеки си взима това което е решил.Аз като си взех моята кола какво да не съм мислил че харчи 2,5 литра нафта градско :screwy .В момента ми горо около 7-8 макс градско на газ колко ти гори???да не е около 7 градско .Като пари ми идва около 16 лв на 100км,на теб сам си сметни колко е на мен не ме интересува,защото съм карал доста колометри на газ и то на 3 коли и знам колко горът зината.Ако ги карате на къси разстояния е горе долу колкото на бензин


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот Zlatina » Нед 01 яну 2012 23:53


аде преди да продължим да ръсим мозък,да се разберем как еднаквите коне станаха 100 на 150.После след като съм написал че дизела е по тежък що ми повтаряте думите незнам.И пак да наблегна,ще сравняваш кола с турбо с кола с турбо,без значение колко са конете важен е принципа на работа на мотора.Щото формула 1 има и 1.6 двигатели,та да не ги сравняваме сега.
Значи вие ми казвате,че ускорението на 110 коня дизел е по-добро от 150 коня бензин???Аз на моите 115 коня как залепвам па не знам да ви вярвам ли...да не би проблема на колегата да е в скоростната кутия???
А иначе е така-който иска евтино да си сложе не газова а малък мотор.Другото е без значеение.Карал съм 1.9 тд ауди б4,не знам кви коне но си вървеше наистина.Вървеше но не колкото 2е
ама то оня колега е прав,да си взимаме за в града една въшка а за навън обратното и готово.Само че моята въшка за града ще е пак бензин,примерно тико,па нека видим на кого му е по-евтино горивото :Mr Green Fun
И колега,дай да не говорим за мерцедеси.Ако трябва да работим само с факти,моята кола в момента ми гори 11-12 газ,за моето си каране и моята си работа.Да не говорим,че е комби и си мъкна квото искам и където искам.Па е и пасат-нищо че е стар сравнение с твоя голф.Тъй че не можеш да си сигурен че аз съъм прецакан а ти на далавера.


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот Escap3 » Пон 02 яну 2012 0:18


Zlatina написа:аде преди да продължим да ръсим мозък,да се разберем как еднаквите коне станаха 100 на 150.После след като съм написал че дизела е по тежък що ми повтаряте думите незнам.И пак да наблегна,ще сравняваш кола с турбо с кола с турбо,без значение колко са конете важен е принципа на работа на мотора.Щото формула 1 има и 1.6 двигатели,та да не ги сравняваме сега.
Значи вие ми казвате,че ускорението на 110 коня дизел е по-добро от 150 коня бензин???Аз на моите 115 коня как залепвам па не знам да ви вярвам ли...да не би проблема на колегата да е в скоростната кутия???
А иначе е така-който иска евтино да си сложе не газова а малък мотор.Другото е без значеение.Карал съм 1.9 тд ауди б4,не знам кви коне но си вървеше наистина.Вървеше но не колкото 2е
ама то оня колега е прав,да си взимаме за в града една въшка а за навън обратното и готово.Само че моята въшка за града ще е пак бензин,примерно тико,па нека видим на кого му е по-евтино горивото :Mr Green Fun
И колега,дай да не говорим за мерцедеси.Ако трябва да работим само с факти,моята кола в момента ми гори 11-12 газ,за моето си каране и моята си работа.Да не говорим,че е комби и си мъкна квото искам и където искам.Па е и пасат-нищо че е стар сравнение с твоя голф.Тъй че не можеш да си сигурен че аз съъм прецакан а ти на далавера.

Колега аз съм казал че колата е с чип иначе е 110коня и дори без чип До-ускорението на дизела пак е по-добро, качи се на АБФ и карай на 5та с 100 да видим за колко време ще ускори до 160например пък после провери същото с АФН facepalm
Добре и да говорим за еднакви коне и 2те коли с турбо въпреки че се отклоняваме от темата доста, ARL/AGU в превод TDI vs GTI 1.8T и двете по 150коня, сравни пак разходите и кажи знаеш ли колко гори 1.8Т с ГИ в града особено пък при зимни условия?


naydenov23
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот naydenov23 » Пон 02 яну 2012 0:33


Най-обичам това на моя дизел, че като реша да изпреваря някой, който се тътрузи със 100 примерно няма нужда да превключвам, а спокойно си го изпреварвам и на шеста предавка. Всъщност аз и точно затова си го взех, защото ме мързи да натискам съединител и да маам с лоста кат хамалин.
Защото едва ли има бензинова кола, с която ще мина Хасково - София - Благоевград само на шеста предавка.

Вече за икономията не знам как е, моята гори 7 извънградско и 11 градско с газ при моя стил на каране едва ли ще е под двойно.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дизел или АГУ

Мнениеот dobrin » Пон 02 яну 2012 2:36


Вечният спор, за който е изписано безкрайно много.
Да кажем, че в момента на газ е по-евтино, на дизел може би по-скъпо.
Всеки трябва да реши сам за себе си какво иска от един автомобил, няма еднозначен отговор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 38 госта