


Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Вчера видях при студен двигател да просълзява от гарнитурата на главата.Пасата е 1.8 90кс моно инжекция.Не е прегряван,загубило е 100-200 мл.антифриз.Въпроса ми е дали е възможно да спре теча ако отворя капака на клапаните и притегна главата.И ако не стане как да сменя тази гарнитурка при домашни условия.на какво да обърна внимание
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
svilen099 написа:Вчера видях при студен двигател да просълзява от гарнитурата на главата.Пасата е 1.8 90кс моно инжекция.Не е прегряван,загубило е 100-200 мл.антифриз.Въпроса ми е дали е възможно да спре теча ако отворя капака на клапаните и притегна главата.И ако не стане как да сменя тази гарнитурка при домашни условия.на какво да обърна внимание
Гарнитурата е спукана и ако натегнеш още нещо ще се скъса или ще се отвори по-голяма цепнатина. Трябват ти сухо и не много студено място (за да не се разболееш), хубави инструменти, динамометричен ключ, цифри кое и колко да затягаш, гарнитури, болтове и всичко необходимо за смяната, шлайфане, много желание и късмет!

- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
svilen099 написа:Вчера видях при студен двигател да просълзява от гарнитурата на главата.Пасата е 1.8 90кс моно инжекция.Не е прегряван,загубило е 100-200 мл.антифриз.Въпроса ми е дали е възможно да спре теча ако отворя капака на клапаните и притегна главата.И ако не стане как да сменя тази гарнитурка при домашни условия.на какво да обърна внимание
Колега сигурен ли си дали е от гарнитурата на главата, погледни хубаво да не е от скапаната детска болест на тия пасатчета, а именно пластмасовия тройник на главата с датчиците, има голяма вероятност да сълзи от долната част на тройника и да окапва по блока на двигателя, което да те заблуждава че тече от спукана гарнитура.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Честита нова година !!Живи и здрави
не е от там колега.точно зад делкото е и се вижда идеално от къде капе и то само при студен двигател,като стопли и се запушва и не капе.Може ли някои да ми каже на колко кг.се притягат болтовете че обикновенно на гарнитурата пише примерно с 3.5кг и после се донатяга на градуси на няколко пъти.Голямо сваляне маи ще пада.притеснява ме ангренажния ремък/къде са му белезите по коляновия вал и т.н.
не е от там колега.точно зад делкото е и се вижда идеално от къде капе и то само при студен двигател,като стопли и се запушва и не капе.Може ли някои да ми каже на колко кг.се притягат болтовете че обикновенно на гарнитурата пише примерно с 3.5кг и после се донатяга на градуси на няколко пъти.Голямо сваляне маи ще пада.притеснява ме ангренажния ремък/къде са му белезите по коляновия вал и т.н.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега в техническия форум за пасат има горе високо една тема техническа документация за пасат там има доста инфо, и аз имах някакви файлове ама няма и следа на компа от тях.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Не мога да открия подобна тема в направи си сам.
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега ,svilen099, като гледам каква иформация търсиш според мен не си вещ в тази сфера! От там и съвета ми- не се захващай сам с тази работа! Поне си намери майстор , който в нужния момент ще ти се притече на помощ! Аз като теб направих ремонт на главата но като дойде моментът за събиране нагрях "косъма" (вълшебния) и майстора дойде! За много години на всички
!!!

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
колкото мога бе колега
.Все ще я събера като си я разхвърля сам .Мойе дори да направя тема в направи си сам.няма да е по сложно от мотора на УАЗ,ЗИЛ Шкода

- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Ще ти стискам палци да успееш! Поне можеш и главата да освежиш! Тази процедура ми струва под 200лв -смяна на гарнитурата шлайф глава и клапани ремък гумички ,семеринг.
пп Мисля ,че на самата гарнитура (новата)ще си пише на колко се стяга и последователността!
пп Мисля ,че на самата гарнитура (новата)ще си пише на колко се стяга и последователността!
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Все пак както са ти казали по- горе погледни пластмасовия тройник - най-вероятно от него тече.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
40 нютона, 60 нютона + 2 по 90 градуса 
това са 4-те стъпки за стягане на главата и ги има написани и на листчето към гарнитурата,като има и последователността на стягане на болтовете (важно е да си я спазиш).
Предвид дъртостта на колата,купи си нови болтове за главата,оригиналните бяха 10-15лв комплекта.
Иначе горе разпр. вал се стяга на 20н.м.
Свали ли се главата и се прави всичко - гледат се водачите,ако има сцепени,се сменят (1.8 моно имат склонност към цепене на водачи ако са попрегрявани и това не е проблем,просто е хубаво да се сменят).Досега всички,които съм отварял са имали по поне 1-2 разцепени
.Сменят се гумички на клапаните,напасват се леглата на клапаните,челен шлайф на главата на 0.10мм или ако е по-крива,колкото трябва.
Не знам къде ще я правиш и т.н.Тук (в София) взимат от сорта на 40лв за челен шлайф,по 5лв на гумичка,по 8лв на водач (гумички + водачи от тях),напасването на клапаните не помня по колко беше на клапан.Сумарно около 120лв стигат за тази работа,ако се сменя всичко и няма проблеми (язви,които да се наваряват,много сцепени водачи и т.н.). Гарнитурите по двигателя (Елринг ползвам аз,оригиналните) са 70-100лв всичките + болтовете (диапазона е според това дали си с коркова на капака на клапаните или с гумена).Ако сменяш и г-рата на картера (ако омеша масло и антифриз,не е лошо картера да се свали и да се изчисти пресека,това вече зависи как я разглобяваш),се оскъпяват нещата.Общо взето е това.


това са 4-те стъпки за стягане на главата и ги има написани и на листчето към гарнитурата,като има и последователността на стягане на болтовете (важно е да си я спазиш).
Предвид дъртостта на колата,купи си нови болтове за главата,оригиналните бяха 10-15лв комплекта.
Иначе горе разпр. вал се стяга на 20н.м.
Свали ли се главата и се прави всичко - гледат се водачите,ако има сцепени,се сменят (1.8 моно имат склонност към цепене на водачи ако са попрегрявани и това не е проблем,просто е хубаво да се сменят).Досега всички,които съм отварял са имали по поне 1-2 разцепени

Не знам къде ще я правиш и т.н.Тук (в София) взимат от сорта на 40лв за челен шлайф,по 5лв на гумичка,по 8лв на водач (гумички + водачи от тях),напасването на клапаните не помня по колко беше на клапан.Сумарно около 120лв стигат за тази работа,ако се сменя всичко и няма проблеми (язви,които да се наваряват,много сцепени водачи и т.н.). Гарнитурите по двигателя (Елринг ползвам аз,оригиналните) са 70-100лв всичките + болтовете (диапазона е според това дали си с коркова на капака на клапаните или с гумена).Ако сменяш и г-рата на картера (ако омеша масло и антифриз,не е лошо картера да се свали и да се изчисти пресека,това вече зависи как я разглобяваш),се оскъпяват нещата.Общо взето е това.

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Благодаря колеги.Другата седмица я лепвам.Ако някой има какво да допълни ще е мн добре
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
никои ли не може да добави нещо
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Като имам малко повече време, ще ти напиша какво да я правиш с подробности 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта