двигател 2е с моно от абс Въпроси

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот snupeca » Сря 04 яну 2012 17:19


pe6kata написа:Не са хич съвместими комп и инсталация на моно с пълна инжекция


Това питам аз - по принцип без моно не би трябвало да стане - компа на 1.8 не може да командва инжекция.




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 17:29


неможе естествено да се заменят компютрите

на 2е инжекцията не реди дюзите, а впръскват общо фул груп

махни 4-те дюзи, вземи една дюза с 4 пъти по-голям дебит и я сложи някъде около дросела и смятай че е станала моноинжекция. Компа на 2е управлява 4-те дюзи като една :lol:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот snupeca » Сря 04 яну 2012 17:35


А не знам тука - техническите ми познания удрят на камък за управлението mhihi Мисля да си записвам от тук нататък, че и аз съм с такъв под капака :)
Иначе колегата няма компа от 2Е в случая, пък и такава дюза едва ли се намира под път и над път, да не говорим, че едва ли някой би се захванал да си играе толкова, щом става номера с моното в случая. :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 17:41


това последното ми е глупост, не си го записвай :lol:
беше по-скоро като шега

2е е пълна инжекция, но отчасти се губи идеята, понеже се впръсва точното количество гориво, но не впръсва в точния момент. При по-следващите разновидности на 2.0 115коня вече не е така


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот bobocamaro » Сря 04 яну 2012 17:46


Извинявам се, че се обаждам..но, някой може ли да разясни, какво се случва с порцията гориво подадена към цилиндър в такт "изпускане" ? Или в такт "работа" и т.н.?
Къде по дяволите отива това гориво, на 2Е :oops:
Дюзите пръскат заедно всичките...... :No


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 17:49


стои и си в порта, и си чака да отвори клапана, засмуквайки в този момент и въздух и бензина.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот zfa159 » Сря 04 яну 2012 18:32


Съвършено вярно е :)
При първите инжекциони 4-те дюзи пръскат горивото заедно и го пръскат в портовете на главата (не директно в цилиндъра,както е при GDI / FSI) и дефакто то си седи в порта, докато не се отвори всмукателния клапан (такат засмукване на цилиндъра) и не попадне в цилиндъра.При следващите инжекциони се усещат,че така е малко тъпо и го правят да са две по две дюзите.После осъзнават,че по-добре да са 4-те отделно,зщото е по-прецизно и наистина би дало някаква икономия на гориво (горивото се впръсква в момента,когато е отворен клапана и се смесва директно с въздуха,без да седи като локва бензин при клапана :) ) и правят 4-те да се цъкат отделно (пък и вече електрониката е на друго ниво и дава повече възможности за управление,бързодействие и т.н.).
:beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот stefan4o » Сря 04 яну 2012 18:50


...

Последна промяна от stefan4o на Сря 04 яну 2012 19:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот zfa159 » Сря 04 яну 2012 19:43


Ами главата на 2Е и ABT не трябва да е еднаква,ако колектора е един и същи,защото главата на 2Е няма отвор за антифриз към колектора,а главата на моно,го има :) т.е. това значи,че ако колектора на ABT е еднакъв с този на ABS да кажем (както твърди ЕТКА),значи главата на ABT не е като на 2Е :) Или пък не се ползва подгряването с антифриз на колектора,но тогава няма за какво да се монтира същия колектор (който си има магистрали вътре за антифриза,щуцер от едната страна и т.н...ненужно по-сложен)
Общо взето е най-лесно просто да се премери,защото иначе не е ясно и само си правим раздумка :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот stefan4o » Сря 04 яну 2012 19:49


Адаш, моя е грешката. Не знам защо съм решил да сравня 1.8 моно с 2.0 от АУди, при положение, че колегата иска 2Е мотор. Не съм у реД нещо :bishop Трия си поста, баси тотално блокирах scare


Потребителски аватар
PaSSaT_DieseL
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 06 окт 2011 14:45
Автомобил: Vw Sharan
Двигател: 1.9tdi AHU
Местоположение: В к0лаТа с ЖенаТа

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот PaSSaT_DieseL » Сря 04 яну 2012 20:15


тея дни трябва да ми докарат мотора, и тогава ще питам за каквото не ми е ясно,до тогава приемам мнения и да попитам тоя отвор за антифриз ,че не ми е ясен?Значи като го няма на 2е тоес няма да подрява такали искам мнения проблем ли е ? и евентуално решение на проблема :)Поздрави на всички който се включват в темата :)


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот basata-user » Сря 04 яну 2012 20:21


колега на моя голф сменях мотора с 2е стария беше 1.8аам(абс) между двата мотора разликата е голяма :| или слагай нов 1.8 или си намери инсталация и всичко за 2е-то според зависи каква е колата голф или пасат и слагай не е сложно и ще го направиш по бързо отколкото да се вкарваш в филми и нищо да не направиш :| ако имаш въпроси какво ще ти трябва пиши на ЛС


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот pe6kata » Сря 04 яну 2012 20:40


даже е и по-добре да не грее всмукателния колектор.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот stefan4o » Сря 04 яну 2012 21:03


PaSSaT_DieseL написа:тея дни трябва да ми докарат мотора, и тогава ще питам за каквото не ми е ясно,до тогава приемам мнения и да попитам тоя отвор за антифриз ,че не ми е ясен?Значи като го няма на 2е тоес няма да подрява такали искам мнения проблем ли е ? и евентуално решение на проблема :)Поздрави на всички който се включват в темата :)

Отворът за антифриз се ползва за подгрев на смукателния колектор. Подгревът бива електрически (т.нар.таралеж, който работи само до определена температура на антифриза) и такъв с антифриз (който си е перманентен). При моно и карб има и двата вида. Но при 2Е няма нито един от тези два подгрева. Измисли как ще направиш смукателния колектор. Само той дефакто представлява пречка, понеже ти искаш да си ползваш твоето моно. Понеже са видимо доста по-различни. Има варианти.
Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: двигател 2е с моно от абс Въпроси

Мнениеот radotom » Сря 04 яну 2012 23:06


Аха! Точно снимката на stefan4o показва добре какво имам предвид.
Обърнете внимание на краищата на колекторите - там, където се залепят за главата.
На практика 2Е-то има доста по-голям порт. Кръглите портове на моното няма да могат да закрият издадените части и от там мотора ще засмуква много яко въздух.
За това единствения начин който виждам е или да се наваряват и челосват отворите на смукателя на 2Е-то (според мен - пълна глупост), или да се режат колектори и да се снаждат.
Само дето колектори не се снаждат едно към гьотере! :?
Изключително важно е да се спази точната дължина на колекторите, защото изплютото гориво трябва да влезе цялото и то в точно определен период от време, в мотора. Промяна на дължината на пътя му би бил фатален.
Иначе отвора за антифриза лесно може да се затапи с алуминиев чеп и голям чук - това не е проблем! :lol:
Другото което е - не мога да си представя, че някой ще разчита на честна дума за перфектния мотор. Ако щете - дори защото продавача няма как да знае състоянието на мотора, преди да го е отворил, разглобил напълно, замерил и так далее.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта