Днес стоях и си мислих, че ми се иска да направя задната светлина за мъгла да не свети само в левия стоп непрекъснато, а от двете страни и то да редува ляво-дясно. Та по този случай имам няколко въпроса:
1. Предполагам има кабел до съответния цокъл от другата страна (май оригинално има крушка само вляво??), така че трябва да сложа само крушка.
2. Трябва ли да подсиля кабела при положение, че ще захранва вече две крушки? От друга страна, ако може да се направи последователно светене, консумацията ще бъде същата!
3. От гледна точка на електрониката, трудно ли е да се постигне последователното светене от двете страни?
4. Ако ме видят катаджии, няма ли да им се стори, че прекалявам със светлинните ефекти??
Благодаря!
Светлина за мъгла
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не знам какво ще ти кажат КАТаджийте, ама аз ще съм първият, който ще ти облещи 380 вата изотзадзе като видя такава простотия включена когато не и е времето..
+ 110 които ще слагам в скоро време
тези светлини се пускат при видимост под 50 м.
и е умишлено само лявата, за да не се бърка със стопове.!!!!!
мислете малко за останалите участници в движението а?
+ 110 които ще слагам в скоро време

тези светлини се пускат при видимост под 50 м.
и е умишлено само лявата, за да не се бърка със стопове.!!!!!
мислете малко за останалите участници в движението а?
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Колега, недей да го правиш това. Аз преди години докато бях още млад шофьор имах ФОрд ескорт и на него бях направил и отдясно да свети стопа за мъгла и ги пусках да светят заедно с другите стопове. Всяка вечер получавах "светканици" от хората зад мене и се убедих че е безмислено и махнах крушката и престанах да ги пускам. Няма смисъл просто...
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
А бе. Wili. айде по-спокойно де! Някой да е споменал, че ще включва "простотия"-та когато не й е времето или когато видимостта е повече от 50 метра? Аз не бих объркал последователно светене на лява и дясна светлина със стопове - те нали би трябвало да светят едновременно. Замислям се за отношението си към останалите участници в движението и ще си кача 380 вата на фаровете и аз.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leavon написа:А бе. Wili. айде по-спокойно де! .
То така де.. ама точно към тези "анални" изпълнения съм много "нежен" особенно на магистралата, след 4 часа път по тъмно... да мине некой кретен дето ги е светнал "за да ме виждат"..
А и помисли малко, мъгла, 50 метра видимост... и нещо пред тебе шава лево десно лево десно....
Лично аз.. веднага си помислям за ремонт на пътя... ковем... и зад мен некой кове... и .......
По-добре ги остави да си светят както са си... и ги използвай по предназначение

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,много лесно можеш да направиш и десния габарит за мъгла да ти свети.трябва ти под метър кабел,две кабелни обувки и крушка.И на двата стопа са ти оставени свободни изводи за вкл. на кабелите,само трябва да проследиш кои точно ти трябват,другото което е,на десния стоп има капачка дето трябва да влезе крушката,много лесно се отстсранява с отверка, и след това си имаш два работещи габарити за мъгла!
Тази сутрин ми се наложи да ги ползвам,един кретен зад мен караше на дълги,но след като му ги облещих смени свтлините! 


Всеки е карал в условията на гъста мъгла в продължение на десетки километри, да не говорим и повече. Много добре знаете как се изморява погледаа взирайки се в нищото. В последствие се получава-гледаш но не виждаш /караш и в последния момент се появява кола движеща се пред вас- и си казваме от къде се появи пък тоя/. Ами знаете ли турския или румънския тираджийя от колко време не е почивал и бърза за поредата улична к***а. При нас в северна България има мъгливи дни в продължение на седмица, че и повече. Аз съм си направил допълнителна светлина за мъгла и никой не може да ме убеди в неефективността й. Пък и понякога когато давам назад си я включвам за да виждам по-добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта