

Буталата хлопат да си е*е майката,1-в цилидър беше накълван целия от ос,изпаднала едно време от кихалка (бил е на газ) и вътре буталото и главата...ужас просто.Яко износвания по цилидрите (видима с просто око елипса) и т.н. Отавям надолу - кол. вал шлайфан на 1-ви ремонт,събран грамотно,ама все пак шлайфан.Свалям паразитния вал,единия му лагер беше счупен...
А мотора си го взехме от ударена предния ден кола,работещ,знаем се с човека,не се лъжем,даже на него му беше много неудобно после...така че аз лично предпочитам да си оправя моят си мотор,дето си го знам и ще го видя от вътре и да знам,че си е ок,от колкото да взема друг някакъв и да го завра на мястото на моят и после да ми изпопадат буталата някъде

Праивлният подход е като на Ваското 1 - взимаш си друг мотор,разглобяваш го на болтчета,преглежда се всичко,каквото прецениш,се сменя,сглобява се наново,слагаш го и го караш докато си жив...другото е временно закърпване на работата и излиза по-скъпо (освен ако мотора не е ревизиран преди теб и го знаеш със сигурност).
