Здравейте колеги историята е следната преди 2 месеца и малко си закупих г2 1,8 гти ЕV-мотор,колата не бе карана по думите на собственика около половин година когато я взех оборотите на празен ход ми играеха като позагре малко казах си че колата не е карана и затова може би е така да ама не след като смених консумативите започна да работи малко по добре след има няма 2-3 седмици се порових малко и смених всички възможни вакум маркучи и колата се оправи и заработи както трябва след което след не много дълго време пак започнаха да играят оборотите но само когато има консумация на ток като пуснати фарове,парно мигачи и т.н..... до момента съм прегледал свещи,капачка,палец,кабели и вакум маркучите всичко си е както трябва,сменени са вакум маркучи,масло,маслен и въздушен филтър и свещи,единствения проблем които не ми харесва е че като сменях маслото налях Q8-10W40 и се разщракаха леко клапаните при по височки обороти и маслото сега от няколко дена взе да ми кондензира и съм решил да направя една промивка и да го сменям с 15W40 на Кастрол.
Някои ако е имал подобен проблем като моя моля да сподели какво трябва да се прави,
давайте идея и предположения какво може да е да ми играят оборотите при консумация на ток.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТЗИВИТЕ ВИ
Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕV-мотор
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕV-мотор
Последна промяна от little_red_devil на Чет 05 яну 2012 21:41, променено общо 1 път.
Re: Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕВ-мотор
Когато си на фарове и подадеш газ,промяна в светенето на фаровете има ли?Ако има виж си реле-регулатора.По всяка вероятност е заминал.Въобще провери да ли ти зарежда правилно.Възможно е да не достига ток когато си включил фарове,мигачи и т.н.Погледни и кода на двигателя.Според http://www.doppel-wobber.de/forum/index ... info&id=90 такъв двигател ЕВ няма,но може и германците да грешат.

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕВ-мотор
chi4i написа:Когато си на фарове и подадеш газ,промяна в светенето на фаровете има ли?Ако има виж си реле-регулатора.По всяка вероятност е заминал.Въобще провери да ли ти зарежда правилно.Възможно е да не достига ток когато си включил фарове,мигачи и т.н.Погледни и кода на двигателя.Според http://www.doppel-wobber.de/forum/index ... info&id=90 такъв двигател ЕВ няма,но може и германците да грешат.
колега за реле-регултора не съм го проверявал,но откъм зареждане мисля че е добре тъй като не съм имал проблеми до сега но ще го замеря да видя как зарежда.
По въпроса за кода на мотора има такъв код ето и малко инфо
Обем и к.с. Код Начало и край на
на двигателите на двигателя производство.
1.0 (45 Hp) GN 1983-1985
1.0 (50 Hp) HZ 1985-1991
1.3 (55 Hp) MH 1983-1987
1.3 KAT (55 Hp) NZ 1986-1992
1.6 (70 Hp) EZ/EZA/ABN 1986-1992
1.6 (72 Hp) RF 1986-1991
1.6 (75 Hp) HM 1983-1991
1.6 D (54 Hp) JP 1983-1991
1.6 TD (60 Hp) 1V 1989-1991
1.6 TD (70 Hp) JR 1983-1991
1.6 TDI (80 Hp) RA/SB 1989-1991
1.8 (84 Hp) RH 1986-1990
1.8 (90 Hp) GU/GX/HV/RP 1984-1991
1.8 GTI (107 Hp) PF/RD/RG 1985-1987
1.8 GTI (112 Hp) EV/GZ/PB 1983-1989
1.8 GTI 16V (129 Hp) PL 1986-1991
1.8 GTI 16V (139 Hp) KR 1986-1990
1.8 GTI G60 (160 Hp) PG 1990-1991
1.8 GTI G60 Syncro (160 Hp) 1H 1988-1991
ето и линка от които съм взел информацията
http://www.vwclub.bg/galleryx.php?gid=3&cid=17
Re: Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕВ-мотор
Написал си го на български ,а аз го разчетох на латиница от там идва грешката с кода на двигателя.EV и ЕВ 

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на мк2 1,8 ЕV-мотор
ок колега поправих на латиница да няма повече грешки 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Dimitrov14 и 112 госта