- ТРЯБВАШЕ ЛИ?
vesics написа:Ами незнам за вас,но според мен трябва да си много голям почитател на марката VW,за да и се довериш и да дадеш толква пари за луксозният-и модел - VW Phaeton,когато спокойно за тези пари можеш да си купиш вече доказали се през годините лимузини,като S-klasse, BMW 7-Seria, Jaguar XJR, AudiA8 и др.
Не ме разбирайте по грешно аз нямам нищо против Phaeton-а на VW,той е с много добър авангарден дизайн и много лукс,но все пак както споменах по-горе,трябва човек да е много голям фен на марката за да я предпочете пред утвърдилите се вече конкуренти!!!
За всеки влак си има пътници.
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
според мен този ход не е особено добър:
vw се е утвърдила като производител на коли за средната класа
и затова, когато аз искам да си купя лимузина, аз искам да не ме асоцират със средната класа, следователно не си купувам файтон
не знам за цените- но те не може да са фактор, защото това е луксозна стока
-ако файтона е евтин- аз, ако съм богаташ, не искам евтина лимузина
-ако файтона е скъп- ами що да си купувам файтон, като истинските лимузини са други, а цената е една и съща
vw се е утвърдила като производител на коли за средната класа
и затова, когато аз искам да си купя лимузина, аз искам да не ме асоцират със средната класа, следователно не си купувам файтон
не знам за цените- но те не може да са фактор, защото това е луксозна стока
-ако файтона е евтин- аз, ако съм богаташ, не искам евтина лимузина
-ако файтона е скъп- ами що да си купувам файтон, като истинските лимузини са други, а цената е една и съща
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
абе то VW от голф3 насам май не са правили "народна" кола, пък и защо им е - нали от шкода се наместиха но това място. Съвсем логично е от Волфсбург да искат да разширят праозводството - Eos, Touareg, тоя всъдеход в съседната тема, новите конципции на Сироко и корадо, е защо да не изпръщят и една лимузина. Трудно ще им е няма начин-заради досигашния имидж на фирмата но след още един такъв модел, предполагам че VW ще се намести и на този пазар и ще се отвърди на него заради високото кочество и иновационни технологии.
ПП. един мерник на предния капак струва 20-30 хил. евро
ПП. един мерник на предния капак струва 20-30 хил. евро
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта