Golf 3 1.9D 64 к.с. + чип = ? Възможно ли е?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 сеп 2006 14:21


Fen написа:Аз съм също с такъв мотор 1Y. Приятел, ако търсиш мощност и вървеж определено този двг. не е за теб. Ако все пак го имаш е малко рисковано да го “тунинговаш”. Колегите вече са ти казали, че той няма комп, така че чипа отпада като вариант, освен това е с механична ГНП. Можеш единствено да му сложиш турбинка, но от там нататъка е хубаво да сложиш и кулер, да смениш помпа и т.н..... много разходи стават. Ще дадеш същите пари за един TDI мотор, но поне ще знаеш, че си сток, та и чип можеш да сложиш ако желаеш. С AAZ изобщо не се занимавай, гори повече от 1Y, a разликата е 5-6 коня. На това моторче пък само кулер можеш да сложиш. В крайна сметка ако искаш вървеж си вземи едно TDI, иначе 1Y :wink:

:да:




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 21 сеп 2006 12:49


Jetman написа:Значи няма собственици на такава машина (AEY или 1Y ) във форума така ли? Освен колегата faint, разбира се, на който благодаря за инфото!


Има и още един класически дизел в гамата. AEF е кода и не съм убеден дали го слагат и на голф. Помпата и тук е с механично задвижване с тук таме някой електрически датчик... Като за Поло е добре, за Голф може би би бил приличен, и надежден, но ако търсиш перформънс май няма да ти харесва...

По отношение на модификациите съм доста краен и смятам, да се придържам към това което са си сметнали германците...
Home made turbo за мен е приказка с неизвестен край, защото не се знае на какво друго би повлиал този ъпгрейд... Охлаждането например... А и за цените колегите ти казаха, че ще ти излезе по-скъпо от заводско TDI...

При мен на полото си набира доста добре, и въпреки това на някой съфорумци им се струва слабичък... Затова, важно е да си отговориш какво искаш :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 сеп 2006 13:16


Тунингите са ефективни ама за тях се искат пари ,време и знания.По този повод за мен лично тунинг+дизел няма смисъл.Изключение са такива лесни и ефикасни методи като кулер на старо за 1.9ТД 75 к.с.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 22 сеп 2006 9:47


Много благодаря, че хвърлихте светлина по дадения въпрос! От това, което прочетох вече съм по ориентиран в ситуацията :)


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Нед 29 окт 2006 18:24


Бръмкаме си бавничко с 1Y моторчета ама са икономични :dance:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 29 окт 2006 22:46


Ами то "бавничко" е относително щото ако караш основно градско няма особен смисал от повече.Честно казано на моменти в Софииските задръствания ТДИ ми е дразнещо бърз-а той не е много пъргав всъщност.Веж извънградско и вечер разбирам смисала на турбината :lol:


Потребителски аватар
ChampioN
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChampioN » Пет 03 ное 2006 17:52


Добре подаржан мотора си е пушка, иzванградско като си zалепех 120 си zаспиваше и много малко хора им се отдаваше да ме zадминават, а на такава голяма кола като пассата си хар4еше 5=5,5...

Най добрият тунинг не е по=колата а по шофиорските способности :wink:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 16 юни 2007 11:18


аз накрая ще взема да направя 1 тема как съм си направил 1Y да върви :) че като чуя да съм сменял колата и ми става тъпо.. 'щот ся наистина върви и харчи малко(нормално)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Съб 16 юни 2007 21:50


Ако се слага турбина не трябва ли да се намали степента на сгъстяване? :?: Иде реч за мотор така или иначе проектиран без турбо.За кулера май не намирам проблеми но не си заслужава хамалогията щом няма турбина.
Интересно - все си мислех, че турбинирания мотор с разни електронни джаджи е по икономичен например ТДИ,СДТИ и т.н..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 17 юни 2007 0:47


Ами по икономичен е.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 17 юни 2007 13:20


faint написа:аз накрая ще взема да направя 1 тема как съм си направил 1Y да върви :) че като чуя да съм сменял колата и ми става тъпо.. 'щот ся наистина върви и харчи малко(нормално)
Колега, до колко коня докара Сеата? Дай някой път да ги пробваме с Пасатора ми как се държи. :D


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 17 юни 2007 16:41


ми незнам колко е :) ама чакам някой лев да ида да си рециклирам турбото.. след т'ва проби колкото искаш :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 189 госта