

голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Както сам си видял пишат и по-ниски цени.Провери просто в друг магазин.Не че 28лв са космическа сума,но ако можеш да си спестиш някой лев нали си е добре принципно 

- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Ако ще да сложиш четки за 2800лв докато е свален няма начин да завърти.
Чудя се защо пускате теми, а не правите това, което ви съветват
Колега, най-добре иди на майстор - ще ти излезе по-евтин ремонта.
Чудя се защо пускате теми, а не правите това, което ви съветват

Колега, най-добре иди на майстор - ще ти излезе по-евтин ремонта.
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Колега,ти четеш ли ??Казах ти че го пробвах като го свалих,попринцип трябва яко да върти,а той изобщо не мърда,следователно от какво може да е проблема ?
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Аз чета
, а ти къде прочете, че стартера трябва яко да върти като е свален, и изобщо къде прочете, че трябва да го сваляш?
Монтирай стартера обратно и направи това, което съм писал на предишната страница и после опиши максимално подробно какво си правил и как е реагирал стартера.
После вероятно пак ще се наложи да сваляш стартера за да смениш шалтера, но първо трябва да се пробва, а твоя стартер се пробва докато е монтиран на колата.


Монтирай стартера обратно и направи това, което съм писал на предишната страница и после опиши максимално подробно какво си правил и как е реагирал стартера.
После вероятно пак ще се наложи да сваляш стартера за да смениш шалтера, но първо трябва да се пробва, а твоя стартер се пробва докато е монтиран на колата.
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Искаш да ми кажеш ,че немога да го пробвам дали работи ако е свален така ли ??
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Къде се намира тоя шалтеР ??
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Единия лагер (бронзовата втулка) остава на скоростната кутия като се свали стартера - не забеляза ли че оста е гола и ротора се клати?
Шалтера е закрепен на самия елдвигател на стартера (цилиндърче около 5см диаметър и 10см дължина. От него стърчат два дебели болта единия е свързан с дебел кабел за плюса на акумулатора, а другия е свързан за четките. от него стърчи и малка буксичка, на нея се подава плюс през контактния ключ и шалтера се включва, като върнеш ключа стартера се изключва.
Функцията му е да избута зъбчатката да зацепи за венеца на маховика и после да затвори силовата верига (тоест да свърже накъсо главите на двата болта) на самия стартер за да завърти.
Най-вероятно не затваря веригата и затова не завърта, но още не е сигурно. Макар и капсулован шалтера също може да се ремонтира, не бързай да си купуваш.
Ти изобщо прочете ли ми мнението на предишната страница, та ме караш още веднъж да пиша къде е шалтера?
Шалтера е закрепен на самия елдвигател на стартера (цилиндърче около 5см диаметър и 10см дължина. От него стърчат два дебели болта единия е свързан с дебел кабел за плюса на акумулатора, а другия е свързан за четките. от него стърчи и малка буксичка, на нея се подава плюс през контактния ключ и шалтера се включва, като върнеш ключа стартера се изключва.
Функцията му е да избута зъбчатката да зацепи за венеца на маховика и после да затвори силовата верига (тоест да свърже накъсо главите на двата болта) на самия стартер за да завърти.
Най-вероятно не затваря веригата и затова не завърта, но още не е сигурно. Макар и капсулован шалтера също може да се ремонтира, не бързай да си купуваш.
Ти изобщо прочете ли ми мнението на предишната страница, та ме караш още веднъж да пиша къде е шалтера?
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Прав си колегА!!Мерси за отговорите ,днес купих нов четкодържател,и утре като го монтирам ще пиша.
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Значи проблема беше четкодържателя и е отстранен.Сега си пали перфектно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта