Ами за София - Порше БГ

Не знам защо колегата не е доволен от оригиналния и дали наистина са му дали оригинален или само е платил за такъв.Аз слагам оригинални от 2 години вече на много коли и нямам нито един дефектен.Общо взето редовно се получава като сменя термостата и колата да започне да работи на 100,дори 110 градуса ама според таблото,при мерене с цифров термометър,както си му е редът,си показва реални данни като по книга,на 87 започва да отваря,на 95 си пуска перката на радиатора,сваля си на 89 и пак същото...само че таблото мери глупости в този момент и вероятно и при теб е станало така (особено щом казваш,че 5 термостата са оваряли късно

,по-скоро сега си попаднал на такъв,който отваря по-рано и всичко е ок

).
Иначе според книгата,започва да отваря на 87 градуса,напълно отворил е на 105 (за повечето двигатели говоря,не на всички е така).
