здравейте!
имам голф 3гт афн мотор 96 год с климатик идеята ми да мина на климатроник, но преди да съм се хвърлил в разходи моля за мнение възможно ли е това ,някой правилли го е, ако не е възможно то можели поне да ползвам панела на климатроника вместо трите вратки за парното ?
благодаря предварително !



от климатик към климатроник
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: от климатик към климатроник
Да, много е просто, пускаш топлия въздух от парното и получаваш климатроник
Пробвах го за краткото време, в което ми работеше кличатика, изпуска...

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: от климатик към климатроник
Климатроникът е доста сложна система от електрически и вакуумно управлявани клапи и датчици има и то не един.
И така си щастлив, повярвай ми.
На същата кола в момента не ми работи клапата за духалките в краката.Ужасно е, ремонтът е труден, гаден, дълъг. Ама ще я правя лятоска...
Иначе когато работи както трябва климатроникът е супер и е доста по-добро нещо от климатика.
И така си щастлив, повярвай ми.
На същата кола в момента не ми работи клапата за духалките в краката.Ужасно е, ремонтът е труден, гаден, дълъг. Ама ще я правя лятоска...
Иначе когато работи както трябва климатроникът е супер и е доста по-добро нещо от климатика.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: от климатик към климатроник
Колегата над мен е много прав.
Првил съм го на един Пасат,понеже клиента така искаше.
По повод работата :
-ако климатика е оригинален не е много сложно.Кожуха под таблото може да се ползва същия,трябва да се сложат само че други управления за клапите (вместо жила и врътки вече имаш контролер и ел.мотори).Съответно трябва да се сложи цялата инсталация за климатроника от кола с климатроник,да се преправят тези неща,да се монтират една торба датчици и си готов
Зъчи доста по-лесно,отколкото е.
Принципно не е неъвзможно,но ралзиката изобщо не е само в панела с врътките понеже двете системи нямат нищо общо една с друга освен кожуха с клапите под таблото.
Климатроника е далеч по-комфортен,но създава и грижи - има 3 вакуумни клапи и те често се прецакват.Струват скъпо,сменят се сложно,а втора употреба рядко се намират здрави.Отделно има 3 електромотора,които също може да се скапат и това да те вкара в разходи (средна цена за 2-ра ръка около 50-60лв,за нов - около 300).Сменят се пак по същия начин като вакуумните клапи - таблото на земята,маха се кожуха за парното и се подменят (зависи кой точно,което важи и за клапите,но в общия случай е така).
Принципно ако си вземеш всичко от кола с климатроник и товя климатик е оригинален,няма грижид а се направи.
А по повод това дали въобще е възможно...само ще ти кажа,че набутах климатик от Пасат В3 в Голф 2,който беше с табло от Голф 3..и даже работи
Првил съм го на един Пасат,понеже клиента така искаше.
По повод работата :
-ако климатика е оригинален не е много сложно.Кожуха под таблото може да се ползва същия,трябва да се сложат само че други управления за клапите (вместо жила и врътки вече имаш контролер и ел.мотори).Съответно трябва да се сложи цялата инсталация за климатроника от кола с климатроник,да се преправят тези неща,да се монтират една торба датчици и си готов

Зъчи доста по-лесно,отколкото е.
Принципно не е неъвзможно,но ралзиката изобщо не е само в панела с врътките понеже двете системи нямат нищо общо една с друга освен кожуха с клапите под таблото.
Климатроника е далеч по-комфортен,но създава и грижи - има 3 вакуумни клапи и те често се прецакват.Струват скъпо,сменят се сложно,а втора употреба рядко се намират здрави.Отделно има 3 електромотора,които също може да се скапат и това да те вкара в разходи (средна цена за 2-ра ръка около 50-60лв,за нов - около 300).Сменят се пак по същия начин като вакуумните клапи - таблото на земята,маха се кожуха за парното и се подменят (зависи кой точно,което важи и за клапите,но в общия случай е така).
Принципно ако си вземеш всичко от кола с климатроник и товя климатик е оригинален,няма грижид а се направи.
А по повод това дали въобще е възможно...само ще ти кажа,че набутах климатик от Пасат В3 в Голф 2,който беше с табло от Голф 3..и даже работи

- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: от климатик към климатроник
общо взето далга и сложна операция !
а ако ползвам само панела на троника и неговите клапии да си остана с клима, просто искам да разкарам вратките щото не ме кефят, така дали ще е по-лесно или си е същата работа?
а ако ползвам само панела на троника и неговите клапии да си остана с клима, просто искам да разкарам вратките щото не ме кефят, така дали ще е по-лесно или си е същата работа?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: от климатик към климатроник
terero написа:общо взето далга и сложна операция !
а ако ползвам само панела на троника и неговите клапии да си остана с клима, просто искам да разкарам вратките щото не ме кефят, така дали ще е по-лесно или си е същата работа?
Ти за да успееш да пуснеш въобще панела на троника са ти нужни минимум ел. инсталацията и датчиците.Така или иначе слагаш и клапите понеже иначе няма да управлява нищо.Оттам нататък вече за да стане съвсем като троник са му нужни само още дребни доработки.
Съответно ако липсват някои клапи или датчици самия троник няма и да тръгне,понеже си ги проверява и ако липсват не може да работи (пише си грешки,влиза си в сервизен режим и имаш само някои функции и те работят доста дървено).
Та общо взето или го правиш от-до или не го захващай изобщо

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: от климатик към климатроник
според мен трябва да смениш цялата кутия зад таблото с такава от климатроник, всичките ти клапи са механични, а на климатроника електрически, има и някаква хапаратура с чипове датчици и вакууми, които ги няма по твоята кутия
аз когато взех колата, нямах маркучи за климатика и компресора ми беше развален, взех цял комплект абсолютно всичко но от кола с климатроник, и кутията доста подробно я разгледах, няма нищо общо
жалко че я изхвърлих, свалил съм само всички ел клапи, радиаторите климатичния и водния, и моторчето за парното,
ако ще ти свърши работа нещо свиркай
аз когато взех колата, нямах маркучи за климатика и компресора ми беше развален, взех цял комплект абсолютно всичко но от кола с климатроник, и кутията доста подробно я разгледах, няма нищо общо
жалко че я изхвърлих, свалил съм само всички ел клапи, радиаторите климатичния и водния, и моторчето за парното,
ако ще ти свърши работа нещо свиркай
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: от климатик към климатроник
еми да сабудя темата
някой може ли да ми даде списък на частите които трябва да намеря?
климатика ми е заводски
някой може ли да ми даде списък на частите които трябва да намеря?
климатика ми е заводски
- ivan_nenchev
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 0:22
- Автомобил: Pasat B4
- Двигател: 1Z 1994
- Местоположение: Карлово
Re: от климатик към климатроник
а и аз да попитам тези датчици и работи отзат на кожуха на парното ли са монтирани и ако сваля моя кожух и сложа кожуха с дисплея нижни ли са някакви доработки
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: от климатик към климатроник
3бр мотор позиционери (и 3-те са различни)
3бр вакуумни машинки при голф (4бр при пасат) пак една със една няма еднакви
"контролера" за вакуумните машинки ( няколко клапана във общ кожух)
Контролер за климатроника (дисплея + платката зад него така да се каже главният мозък)
датчици за:
температура на околният въздух
температура на входящият въздух
температура на охладителната течност
температура на въздуха във купето
За голф цялата пластмаса около касетофона със духалките там има допълнителна клапа със ел.мотор
За пасат централният въздуховод зад централната конзола там има вакуумна клапа
датчик за осветеност
За пасат със жило на километража и датчик за скорост
Инсталация за всичко изброено
Правил съм го на моят пасат не е кой знае какво като знаеш кое какво е къде стои и как работи. Като имаш всички части и ти стиска да режисираш такъв филм.
3бр вакуумни машинки при голф (4бр при пасат) пак една със една няма еднакви
"контролера" за вакуумните машинки ( няколко клапана във общ кожух)
Контролер за климатроника (дисплея + платката зад него така да се каже главният мозък)
датчици за:
температура на околният въздух
температура на входящият въздух
температура на охладителната течност
температура на въздуха във купето
За голф цялата пластмаса около касетофона със духалките там има допълнителна клапа със ел.мотор
За пасат централният въздуховод зад централната конзола там има вакуумна клапа
датчик за осветеност
За пасат със жило на километража и датчик за скорост
Инсталация за всичко изброено
Правил съм го на моят пасат не е кой знае какво като знаеш кое какво е къде стои и как работи. Като имаш всички части и ти стиска да режисираш такъв филм.
- koceto_pz
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: от климатик към климатроник
terero написа:здравейте!
имам голф 3гт афн мотор 96 год с климатик идеята ми да мина на климатроник, но преди да съм се хвърлил в разходи моля за мнение възможно ли е това ,някой правилли го е, ако не е възможно то можели поне да ползвам панела на климатроника вместо трите вратки за парното ?
благодаря предварително !
Колега ,единствено ако си намериш оригинален климатроник за Голф3 само тогава си заслужава...не ме питай колко Голфа 3ки(поне 5-6) с допълнително слаган климатроник Diavia съм ги преправил на климатик...няма части...
Иначе ако си намериш оригинал с инсталацията по кутията,то филма не е кой знае какво


- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: от климатик към климатроник
сега търся давидим какво ще изкочи 

- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: от климатик към климатроник
Доста е играчката, но при желание всичко става. Аз лично след едно сваляне на таблото (В3 с климатроник) и още няколко проблема около моторчетата на клапите и като вземеш предвид че миналата зима съм я изкарал почти без парно щото си работеше когато иска, ако не ми е писнало вече бих го направил от климатроник на климатик.
ПП в момента климатроника си бачка ВЕЧЕ ама знам ли кога е откаже някое моторче.
Колега, на визия е добре ама и проблемите са повече, мисли повече докато не си го почнал да не се ядосваш после.
ПП в момента климатроника си бачка ВЕЧЕ ама знам ли кога е откаже някое моторче.
Колега, на визия е добре ама и проблемите са повече, мисли повече докато не си го почнал да не се ядосваш после.
- koceto_pz
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: от климатик към климатроник
terero написа:сега търся давидим какво ще изкочи
Търси само пак повтарям оригинален!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта