JC написа:веселин написа:моето го базирам на реални впечатления при каране - а не от четене на списания и слушане на лъкардийки
Караш различни коли с различни гуми, а карал ли си една кола с 3 или 4 вида гуми ..че от кола до кола и от джип до кола има голяма разлика, както и в размерите... от 15 до 20 цола също ...![]()
И от кола 20 или 19 цола до джип 19 или 20 има пак голяма разлика ...щото и аз така съм карал , но впечатленията си ги вадя от личната ми кола, на която съм слагал различни нови и един размер зимни гуми![]()
И ADAC не е като да е лакърдийка, ако нямаш тях предвид ОК
П.П. По тази логика мога да похваля едни руски джипови гуми. На една и съща стръмна улица с лед и сняг Уазката тръгваше а X-Drive не,а беше с топ марка нови, то и БМВто беше ново ....верноУазката ми беше със самоблокиращи дифове ...действителността беше жестока ...но не мога да кажа онази гума става ...Просто нямаше как да ги сложим на БМВто та да разберем ....и по добре, че от БМВ май щяха да ни бият ...хах Разбира се с лека ирония го казвам, но винаги тест на гума се прави при една и съща кола, едни размери ...и едни настилки ...Другото, освен да кажеш какво си карал...не виждам някакво заключение за гумите кой зна екакво![]()
Нищо лично колега, просто понякога хората се изхвърлят леко в писанията си![]()
Абсолютно правилно го каза, именно за това личните впечатления не са въобще обективни... Липсата на реално измерване с нужната техника пък ги прави напълно безполезни. Някой да е измервал нютон метрите теглителна сила на една и съща кола, с различни марки гуми, с един и същ размер - на лед? Мда и аз така си помислих
