Потърсих подобни теми, но не открих и затова реших да пост-на нова.

Всичко започна преди няколко дни, когато тръгвайки си от работа, запалих и потеглих в не толкова студената вечер (около -2 градуса беше).
След две пресечки изведнъж се появи странен звук, наподобяващ първо "шушкане", а след това и свистене.

Първоначално не можах да установя източника дали е вътре в купето или отвън.
Когато спрях и се заслушах, установих че шума идва от педала на спирачката.

- При ненатиснат педал се чува леко свистене (смучене).
- При натискане шумът изчезва.
- А при отпускане се чува рязко и силно засмукване за момент.
След повторно потегляне установих, че при първоначално натискане на педала, той е супер твърд и няма спирачки.

След задържане, постепенно омеква и спирачките се появяват.
Турбото не работи като хората. Никакво го няма в ниските обороти, а понякога и във високите (предполагам, че е геометрията).
Когато го изгасям, гасне като трактор (предполагам че е от EGR-а).
Тъй като всички тези системи са свързани, първото ми предположение беше помпа или серво.
По принцип на помпата има един щуцер, за който разбрах, че с времето се разбива и започва да смуче въздух.
Свалихме помпата и го заварихме, съответно преместихме възвратния клапан в маркуча, за да не го стопим при заварката.
За съжаление след тази процедура, проблемът си остана, макар и с подобрено засмукване от страна на помпата.
Възможно ли е проблемът да е от някой друг клапан или ABS.
ПП - Лампата за ABS ми гасне нормално, а всички маркучи и клапани също изглеждат напълно изрядно.
Какво друго може да кара педала на спирачката да шуми, освен спукано серво?
Въпросът ми е - да купувам ли ново серво и да го сменям?

Благодаря ви предварително.
