проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот Zinoto » Нед 08 яну 2012 17:35


Трябва да се види откъде е проблема, ако е свързано с това което писах в предния ми пост, би трябвало да се усеща и при по-високи отрицателни темеператури. Нещо като притропване, заклащане само за секунда има ли при минус 2 - 3 градуса?




Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот vankata__098 » Пон 09 яну 2012 11:15


:beer

Последна промяна от vankata__098 на Пон 09 яну 2012 12:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот legaltk » Пон 09 яну 2012 15:02


Zinoto написа:Нещо като притропване, заклащане само за секунда има ли при минус 2 - 3 градуса?

При моя ПД-мотор това го има само при първо палене, когато колата е студена. Синхронизацията е на - 1,7, а горивото е на 6 mg. Може ли от това да е? :idea:


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот kiki1 » Пон 09 яну 2012 18:00


legaltk написа:
При моя ПД-мотор това го има само при първо палене, когато колата е студена. Синхронизацията е на - 1,7, а горивото е на 6 mg. Може ли от това да е? :idea:

Много са ти милиграмите колега,,,Направете синхронизацията да е близо до нулата..


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот legaltk » Пон 09 яну 2012 19:22


Сега турбото дърпа добре. Колата е по-нервничка. Страх ме е, ако направим синхронизацията на 0 дали колата няма да стане по-лагава. :?:


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот kiki1 » Пон 09 яну 2012 19:36


Почти няма да усетиш разликата..колко показват дюзите?При мен най-добре работи и върви на -0,5 : -0.1


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот legaltk » Вто 10 яну 2012 6:50


Първата дюза е 0,8, а останалите дюзи са в интервала 0,2 - 0,4.
Моментния разход по борд е 0,8-0,9.


Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: проблем само с първо палене сутрин Г4 ALH

Мнениеот kikson1979 » Пет 13 яну 2012 9:26


Zinoto написа:Трябва да се види откъде е проблема, ако е свързано с това което писах в предния ми пост, би трябвало да се усеща и при по-високи отрицателни темеператури. Нещо като притропване, заклащане само за секунда има ли при минус 2 - 3 градуса?


Колега Zino,само това мога да споделя:
viewtopic.php?f=24&t=304414
Ще се радвам и на твоя коментар по темата ми!
:beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта