Здравейте,
Започвам историята от малко далече понеже може да има нещо общо със сегашния проблем.
Преди един месец тъкмо преди да тръгна за морето нещо голфчето (Golf 3 '92 1.4 ABD) започна да губи обороти... както си седи на свободна и току оборотите паднат и веднага се вдигнат после пак. Газаджията ми я гледа каза свешти.. смехих ги ама пак съсщия проблем...и настроива нещо предварението и го закрепи. Навръщане от морето на магистралата от пловдив почна да се дави ужастно колата(ина газ и на бензин)... както и да е прибрах се и забелязах че палеца и дистрибуторната капачка са клеасали и са за смяна... смених ги.. и от тогава е сегашния ми проблем.... Като си карам бавно 1500 - 2500 оборота няма яд... обаче почна ли да я "пържа колата" като съм на 4та примерно сас 80 и мощноста пада ужастно много... стига до 100км/ч и спира да набира... ако дам 5та колата се дави/сече/предъсва(на газ и на бензин)... преди малко я тествах на един баир и тъйкато по баяно набираше започна още на 3та да сече.. сякаш че като давам много гас и компа си трупа грешки и докат не се изчистят (да давам по малко гас) се дави... Смених майстора и новия ми каза ламбда сонда и дросел потенциометър.. но едно приятелче ми обясни че потенциометъра дава ядове само на ниски обороти и като загреела колата давала ядове с оборотите а аз такива проблеми нямам.. а на гас доколкото знам лабда сондата не играе роля(с емулатор съм)... HELP!!!
Дросел потенциометър или нещо друго?
- Immortal
- Мнения: 435
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дросел потенциометър или нещо друго?
Denislav написа: започна да губи обороти... както си седи на свободна и току оборотите паднат и веднага се вдигнат после пак.
Мисля,че проблема не е в потенциометъра.За да започне да функционира трябва да се подаде газ,иначе без газ играе роля стъпковото моторче за регулиране на оборотите

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Провери възд. филтър и вакуумчетата. Виж тампона под моното - да не смуче въздух от там. Щом го прави и на бенз., и на газ може да са токовете. Направи диагностика - да видят има ли нещо, да изчистят компа. Провери си окабеляването, виж копчето за газта - де не би да тръгват газ и бенз. заедно. После - 1. Комутатор/бобина, 2. датчик на хол, 3. кабели на свещите, 4. комп., 5. датчик температура, 6. ламбда и т.н. - може и да не е в този ред. Търси познат със същия ДВГ и което може го пробвай без да го купуваш - 1, 3, 4 примерно. По-знаещите от мен да допълват. Пожелавам ти късмет и по-малко разходи.
П.П. Сега видях темата ти в "Купува"... Смени майстора! Когато се оправят нещата, драсни тук какво е станало.
П.П. Сега видях темата ти в "Купува"... Смени майстора! Когато се оправят нещата, драсни тук какво е станало.
Последна промяна от kokovanev на Чет 21 сеп 2006 15:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дросел потенциометър или нещо друго?
Immortal написа:Denislav написа: започна да губи обороти... както си седи на свободна и току оборотите паднат и веднага се вдигнат после пак.
Мисля,че проблема не е в потенциометъра.За да започне да функционира трябва да се подаде газ,иначе без газ играе роля стъпковото моторче за регулиране на оборотите
Това се оправи след смяната на палеца и дистрибуторната капачка.
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Диагностика
Само да ти кажа, че при тия проблеми да питаш тук са само догадки!
Един диагностик за 10 лв. ще ти каже точно къде е проблема и ще спестиш доста нерви
Това, което се вижда не стенда, на око или ухо не се вижда. През нет-а пък хептен 
Един диагностик за 10 лв. ще ти каже точно къде е проблема и ще спестиш доста нерви


-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Там е работата, че ходих на 3ма майстори и бях на 2 диагностики... Великото заключение беше че ми е стар голфа и само виждали че ми е изгоряла ламбда сондата и от там на татъка почват догатските!! единия вика дросел потенциометър другия вика че тва не играело роля при гаста, да съм пробвал кабелите.. а аз знам какво става като ти искрят кабелите... и симптомите са други..... HELP!!!!!!! Ако някои каже че ако го погледне ще може да ми помогне... ще си платя и ще почерпя.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022 обади му се той ще ти обесни каде се намира сервиза ,запиши си час (време винаги ще намери той
) много голфчета са му минали през ръцете ,мисля че ще оправите проблема

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: der_Totenkopf, ton4o7601@abv.bg и 71 госта