не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
По принцип не карам на бензин повече от 1 2 пъти в година за около 2-3 км. Мога ли да го направя без да се подгрява изобщо?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Щом те влече....извади кабела дето отива в таралежа(една букса на 10см от таралежа посока таблото) и си готов 

- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
А за водното подгряване ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Трябва да се сваля колектора и прочие.Лично за мен е нерентабилно,ако работи...
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
За момента не прави проблеми. Размисъла е породен от твърдението, че "газ и топъл въздух не се обичат". Какво ще се случи ако се извадят двата маркуча и се съединят с тръбичка?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Кой два маркуча?реално погледното водата от главата отива в колектора и от там по ампули и прочие.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Значи е по-сложно! Аз си мислех, че е на принципа на изпарител - водата преминава и затопля метала, но явно не е така.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Много се втелявате с тия подгреви на колектор, антифриз в колектора и т.н. Какво толкоз не ви кефи? Не върви колата, гори много ли???
При мен си функционират, само съм направил клапата да не дърпа топъл въздух (въпреки, че при мен е малко по-другояче и дърпа нещо средно между топъл и "студен", ама както и да е) и си е ОК. Проблеми с палене на топло/студено, вървеж на топло/студено и разход нямам. Всичко е в норма, по моите виждания.

- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Че е добре - добре е и не ми прави проблеми. Не ми е ясно кое как е и как може да се реализира на практика.Има и теми, в които се премахват част от шпилките на таралежа. Просто е много интересна темата за газта и топлия въздух. С интерес чета мненията на по-компетентните от мен.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Не вярвам да усетиш някаква разлика. То ще има сигурно ама... ще е от порядъка на някакви проценти доста малки, според мен. Не съм пробвал да спра подгрева от буксата ама и не намирам смисъл - какво ще спечеля? Половин конска сила отгоре? 
Другото, което е, че подгревът не работи постоянно. Изключва на някакви градуси - дали 50 или 60 не мога да кажа, ама такива цифри ми се въртят из главата. Така че пак ти казвам - не те топли особено това, че ще го шунтираш. При напълно загряла кола няма да видиш разлика, тъй като и в двата случая той НЕ работи

Другото, което е, че подгревът не работи постоянно. Изключва на някакви градуси - дали 50 или 60 не мога да кажа, ама такива цифри ми се въртят из главата. Така че пак ти казвам - не те топли особено това, че ще го шунтираш. При напълно загряла кола няма да видиш разлика, тъй като и в двата случая той НЕ работи

- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
При загряла кола той се топли от водата, която вече е гореща и няма смисъл от ел.подгряване. Въпроса е за цялостно премахване на подгрева на колектора. Какви са плюсовете и минусите и как може да се премахне подгряването от водата?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
За последен път ти казвам. Кяр няма да усетиш и да го махнеш. За справка - хвани някой с МФИ, те нямат подгрев на колектора (там няма смисъл, все пак минава само въздух през него, а не смес като при карбуратора), ако не се лъжа. Пробвай дали повече върви от твоята и си прецени дали си струва. 

- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Наистина съм пробвал с премахване на ел.подгрева и разлика във вървеж и разход не видях. Пробвах и със съпротивление от 280 ома на мястото на темп.датчик да лъже компа, че е загряла колата и полза не видях освен натрупани грешки. До сега на всички коли, които съм карал на газ съм блокирал клапата към студен въздух. За газ винаги слагам емнополюсни свещи и въздушен филтър сменям най-много на 5к или пролет и есен. Искам някой, който го е правил да ми обясни как се премахва подгряването чрез водата и наистина ли е сложно?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
vilden написа:Наистина съм пробвал с премахване на ел.подгрева и разлика във вървеж и разход не видях. Пробвах и със съпротивление от 280 ома на мястото на темп.датчик да лъже компа, че е загряла колата и полза не видях освен натрупани грешки. До сега на всички коли, които съм карал на газ съм блокирал клапата към студен въздух. За газ винаги слагам емнополюсни свещи и въздушен филтър сменям най-много на 5к или пролет и есен. Искам някой, който го е правил да ми обясни как се премахва подгряването чрез водата и наистина ли е сложно?
Някакво обяснение защо едноелектроднисвещи????А не тези,които са по каталог....само да не е на някой псевдомайстор ,който обяснява ка се "губела" искрата...Свещите се определят в зависимост от устойчивостта на искрата(а това е много по-важно за газта,която се пали по-трудно от бензина) при съответната степен на сгъстяване...ако едноелектродните свещи отговарят по този параметър(а не само по топлинно число!) на съответните триелектродни тогава да!!!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
vilden написа:сменям най-много на 5к
това не е ли малко прекалено?
не караме по черни пътища все пак
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта