не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 18:40


По принцип не карам на бензин повече от 1 2 пъти в година за около 2-3 км. Мога ли да го направя без да се подгрява изобщо?




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Вто 10 яну 2012 18:59


Щом те влече....извади кабела дето отива в таралежа(една букса на 10см от таралежа посока таблото) и си готов :D


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 19:14


А за водното подгряване ?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Вто 10 яну 2012 19:16


Трябва да се сваля колектора и прочие.Лично за мен е нерентабилно,ако работи...


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 19:20


За момента не прави проблеми. Размисъла е породен от твърдението, че "газ и топъл въздух не се обичат". Какво ще се случи ако се извадят двата маркуча и се съединят с тръбичка?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Вто 10 яну 2012 19:24


Кой два маркуча?реално погледното водата от главата отива в колектора и от там по ампули и прочие.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 20:37


Значи е по-сложно! Аз си мислех, че е на принципа на изпарител - водата преминава и затопля метала, но явно не е така.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Вто 10 яну 2012 21:15


Много се втелявате с тия подгреви на колектор, антифриз в колектора и т.н. Какво толкоз не ви кефи? Не върви колата, гори много ли??? :lol: При мен си функционират, само съм направил клапата да не дърпа топъл въздух (въпреки, че при мен е малко по-другояче и дърпа нещо средно между топъл и "студен", ама както и да е) и си е ОК. Проблеми с палене на топло/студено, вървеж на топло/студено и разход нямам. Всичко е в норма, по моите виждания.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 21:21


Че е добре - добре е и не ми прави проблеми. Не ми е ясно кое как е и как може да се реализира на практика.Има и теми, в които се премахват част от шпилките на таралежа. Просто е много интересна темата за газта и топлия въздух. С интерес чета мненията на по-компетентните от мен.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Вто 10 яну 2012 21:23


Не вярвам да усетиш някаква разлика. То ще има сигурно ама... ще е от порядъка на някакви проценти доста малки, според мен. Не съм пробвал да спра подгрева от буксата ама и не намирам смисъл - какво ще спечеля? Половин конска сила отгоре? :lol:
Другото, което е, че подгревът не работи постоянно. Изключва на някакви градуси - дали 50 или 60 не мога да кажа, ама такива цифри ми се въртят из главата. Така че пак ти казвам - не те топли особено това, че ще го шунтираш. При напълно загряла кола няма да видиш разлика, тъй като и в двата случая той НЕ работи :lol:


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 21:29


При загряла кола той се топли от водата, която вече е гореща и няма смисъл от ел.подгряване. Въпроса е за цялостно премахване на подгрева на колектора. Какви са плюсовете и минусите и как може да се премахне подгряването от водата?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Вто 10 яну 2012 21:31


За последен път ти казвам. Кяр няма да усетиш и да го махнеш. За справка - хвани някой с МФИ, те нямат подгрев на колектора (там няма смисъл, все пак минава само въздух през него, а не смес като при карбуратора), ако не се лъжа. Пробвай дали повече върви от твоята и си прецени дали си струва. :beer


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vilden » Вто 10 яну 2012 21:41


Наистина съм пробвал с премахване на ел.подгрева и разлика във вървеж и разход не видях. Пробвах и със съпротивление от 280 ома на мястото на темп.датчик да лъже компа, че е загряла колата и полза не видях освен натрупани грешки. До сега на всички коли, които съм карал на газ съм блокирал клапата към студен въздух. За газ винаги слагам емнополюсни свещи и въздушен филтър сменям най-много на 5к или пролет и есен. Искам някой, който го е правил да ми обясни как се премахва подгряването чрез водата и наистина ли е сложно?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот joker » Сря 11 яну 2012 9:23


vilden написа:Наистина съм пробвал с премахване на ел.подгрева и разлика във вървеж и разход не видях. Пробвах и със съпротивление от 280 ома на мястото на темп.датчик да лъже компа, че е загряла колата и полза не видях освен натрупани грешки. До сега на всички коли, които съм карал на газ съм блокирал клапата към студен въздух. За газ винаги слагам емнополюсни свещи и въздушен филтър сменям най-много на 5к или пролет и есен. Искам някой, който го е правил да ми обясни как се премахва подгряването чрез водата и наистина ли е сложно?

Някакво обяснение защо едноелектроднисвещи????А не тези,които са по каталог....само да не е на някой псевдомайстор ,който обяснява ка се "губела" искрата...Свещите се определят в зависимост от устойчивостта на искрата(а това е много по-важно за газта,която се пали по-трудно от бензина) при съответната степен на сгъстяване...ако едноелектродните свещи отговарят по този параметър(а не само по топлинно число!) на съответните триелектродни тогава да!!!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот parno » Сря 11 яну 2012 9:56


vilden написа:сменям най-много на 5к

това не е ли малко прекалено?
не караме по черни пътища все пак



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта