

milen_1975 написа:Готово! Сложих оригинален термостат и водна помпа HEPU! В момента ми държи около 95 С, ама като се има в предвид, че таблото лъже с около 4 или 5 С да кажем, че държи 90 - 92 С. Не качва повче, а и датчика за перката е на 92 С. Вече го няма чегъртането от помпата! Но имам чувство, че след смяната на помпата, като, че парното се засили, или може би си вообразявам. Оставил съм леко охлабена капачката на разширителния съд неколко дни да се дообезвъздуши, ако има какво още. Абе излезе, че целия зор, целата тумба и танания, беше за -5 градуса, ама карайНема да го пипна повече. Ще го наблюдавам няколко дни как работи и, каква температура поддържа, и ако е всичко ОК, приключвам темата.
За да продължа друга или отворя друга, за други проблеми по железото
milen_1975 написа:Колега, така казано изглежда, катодетска игра. Дали в действителност е толкова лесно и просто?
ktamen написа:Гледах по Дискавъри как се правят термостатите. Първо всички се правят да отварят при по-висока температура от желаната, после в тенджерата и се калиброват на ръка - с клещи се стиска малко ампулата с восъка, обема и намалява и така няколко пъти и термостата започва да отваря на точната температура. На нашите термостати не съм забелязал следи от такова ръчно калибриране и може би затова дори новите термостати не винаги работят както трябва.
Ако някога имам проблем с такъв термостат, който отваря при по-висока температура ми се струва, че лесно ще си го наглася да отваря при каквато температура ми е кеф.
milen_1975 написа:Вярно отчита стрелката! Замериха ми температурата на двигателя с тези темометри, каде са, като пистолет с дисплей отгоре! И 100 градуса, който отчете на двигателя савпадат с 100 те къде показва стрелката на таблото. Още днес-утре, ще видя и долния маркуч дали в градска среда не заграва, като при извън градско
потвърждавам мнението на колегата Златина.angel1223 написа:колега не може да се сложи термостата обратно .Стените на термостата не трябва да препречват пътя от водната помпа към радиатора . Пролетта се вкарах в същия филм като тебе .Купих нов 87с пишеше на него слагам и като закова на 97-100 гр. извънградско ,градско постоянно на 100 , долния маркуч студен а стрелката почти на 100гр застана на място и след малко почне да отваря термостата .Защо влязох в тоя филм - защото стария с който и съм сега показва не 90 а 1мм под надолу.Върнах си стария и всичко си дойде на място .Иска нов то е ясно, но вземи не 87гр. а 84гр.
milen_1975 написа:Вярно отчита стрелката! Замериха ми температурата на двигателя с тези темометри, каде са, като пистолет с дисплей отгоре! И 100 градуса, който отчете на двигателя савпадат с 100 те къде показва стрелката на таблото. Още днес-утре, ще видя и долния маркуч дали в градска среда не заграва, като при извън градско
Zlatina написа:milen_1975 написа:Вярно отчита стрелката! Замериха ми температурата на двигателя с тези темометри, каде са, като пистолет с дисплей отгоре! И 100 градуса, който отчете на двигателя савпадат с 100 те къде показва стрелката на таблото. Още днес-утре, ще видя и долния маркуч дали в градска среда не заграва, като при извън градско
Няма да се впрягам за разликите в информацията,която ни подаваш но искам да отбележа,че вярвам повече на термометъра отколкото на друга измервателна техника,още повече лаптоп....
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта