поредният проблем с парното
поредният проблем с парното
колата е венто 1.8-абс с агу,не духа топло но когато подам газ постепено обриста на горесто,термостад отваря тествана, водна помпа видимо тествана,радиятор парно тествана продухвана,клапа топло студено здрава,но с сравнение с преди термостада отваря на 75-80 скалата в таблото.Днес установих друго като стартирам двигателя вадя маркуш от изпарителя и нямя антифриз не циркулира а подам ли газ идва антифриз както и парното при подаден газ идва топло,след време водата сиркулира перката се вклюшва-дали проблема е водна помпа,обездушажане или капак разширителен сид моля помогнете
- audi__a8
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: поредният проблем с парното
ако питаш мен започни от воднота помпа
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: поредният проблем с парното
audi__a8 написа:ако питаш мен започни от воднота помпа

Re: поредният проблем с парното
колата я купих с газова уредба преди 4 години така че не ми се вярва да има нешто общо с него а проблема е от 5-6 месеца насам
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: поредният проблем с парното
1во обезваздушаване на охладителната система
2ро ако нема ефект водна помпа
3 термостат

2ро ако нема ефект водна помпа
3 термостат

- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: поредният проблем с парното
Колегата в горният пост е написал обезвъздушаване
Няколко пъти се срещам със същият проблем.Стигам до извода,че при доста от автомобилите с газова уредба е необходимо да се окаже помощ на системата за да се обезвъздуши.Да споделя как постъпвам в такава сируация.Може да звучи смешно,но определено има ефект.Нарочвам си една от връзките /на охладителната система/ след изпарителя.Развивам скобата ,поемам дълбоко въздух и надувам с уста в казанчето на разширителя.Идеята на това е да се изгони въздушната взглавница и да се убедя,че през изпарителя минава охлаждаща течност.

Няколко пъти се срещам със същият проблем.Стигам до извода,че при доста от автомобилите с газова уредба е необходимо да се окаже помощ на системата за да се обезвъздуши.Да споделя как постъпвам в такава сируация.Може да звучи смешно,но определено има ефект.Нарочвам си една от връзките /на охладителната система/ след изпарителя.Развивам скобата ,поемам дълбоко въздух и надувам с уста в казанчето на разширителя.Идеята на това е да се изгони въздушната взглавница и да се убедя,че през изпарителя минава охлаждаща течност.
Re: поредният проблем с парното
свалих водната помпа зна4ително 4итава,термостад и тя няма проблеми,някиде има запушено или въздух но киде и друго сложих нов антифриз сега пък има пяна
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: поредният проблем с парното
Пяната е от антофриза.Преди седмица наливахме на една фиеста МОТОХ пенеше се,все едно,че има веро.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредният проблем с парното
Водна помпа на този мотор доста трудно можеш да прецакаш така,че да не вади налягане до толкова,че като откачиш маркуча,да не тече
Тя е метална и доста помислена от Ханс и не заминава туко така ,а и казваш,че си е в ред 
Потърси проблем със запушване (хубава промивка на системата с вода с голям дебит и под налягане).После да се види как е вързан изпарителя,да се преправи,ако не е като хората,да се смени капачката на разширителния съд.
Ако проблема остане - ще трябва да разбереш кой цилидър ти пълни системата с въздух (схващаш на къде бия)



Потърси проблем със запушване (хубава промивка на системата с вода с голям дебит и под налягане).После да се види как е вързан изпарителя,да се преправи,ако не е като хората,да се смени капачката на разширителния съд.
Ако проблема остане - ще трябва да разбереш кой цилидър ти пълни системата с въздух (схващаш на къде бия)


Re: поредният проблем с парното
дали има нешто общо с гарнитурата на главата как мислите там пик изобщо не ми се пипа
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поредният проблем с парното
На теб не ти се пипа,ама тя теб не те пита
(даже има рима).
Не може да се каже еднозначно без да има някакъв белег и без да направиш другите процедури.Може да е от лошо връзване на изпарителя и няма нищо по главата,ама как да ти кажа,като не съм видял колата дори на снимка,камоли да съм я препипал

Не може да се каже еднозначно без да има някакъв белег и без да направиш другите процедури.Може да е от лошо връзване на изпарителя и няма нищо по главата,ама как да ти кажа,като не съм видял колата дори на снимка,камоли да съм я препипал

Re: поредният проблем с парното
нестава и нестава тече си нормално антифриз от малката тръбичка в разширителния съд,но изкарам ли маркуч преди изпарителя няма и мяма подам ли газ има
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: поредният проблем с парното
jijim написа:нестава и нестава тече си нормално антифриз от малката тръбичка в разширителния съд,но изкарам ли маркуч преди изпарителя няма и мяма подам ли газ има
2 та маркуча кам казанчето на парното врелили са

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: поредният проблем с парното




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта