mufin написа:интересно какъв е твоя опит с офроуда?!
Това каква връзка има с темата? Или може би ти имаш доста офроуд опит с GW и му знаеш потенциала?
mufin написа:интересно какъв е твоя опит с офроуда?!
MMX написа:sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.
По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.
MMX написа:sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.
По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.
MMX написа:mufin написа:интересно какъв е твоя опит с офроуда?!
Това каква връзка има с темата? Или може би ти имаш доста офроуд опит с GW и му знаеш потенциала?
sam_boha написа:MMX написа:sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.
По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.
В момента сам знаеш, че представяш нещата тенденциозно. На свой ред ще те попитам, хората, които си купуват коли с 5 врати всеки път ли влизат и през 5-те, а? Я, май не, ха, за какво ги купуват тогава?! Колко са загубени.
Дочете ли? В Смолян има сняг - искаш 4х4, има и преспи - искаш да е най-малко на 30 см. от земята, но дядото й има земя в кооперацията в ... Койнаре, Червенобержко и ти вади душата всяка есен да идете за олиото и кюспето, че прасето много го яде - ей ти на пикап.
По-полуагро, полукурортно, за малко сити, не мога да го представя.
Ако щеш има хора, които харесват високата позиция... Без да предлагаш да си купят бус.
Нива с 3 врати хич не е агро, Офф-роуд - да, но ако не си охрана или ловджия, няма преимущество пред пикап (независимо от марката) за полето.
Един написа:
Като говориш за земя, кооперация и прасета - смяташ ли че хора с такъв начин на живот са тръгнали да си купуват чисто нови коли пък били те и китайски? Това че 1 на 100 прави изключение не значи, че трябва да ги вкарваш в сметката. Тия китайските коли са предназначени за разни градски служители (смятащи се за мениджъри) на средно ниво, опитващи се да се направят на малко по-голяма работа. И тъй като подобен човек не би дал 15-20 хиляди за BMW/Audi или подобна кола на старо, защото му идват малко повече от възможностите се изцепва с китайска със самоубеждението, че "поне е нова". С идеята да я кара докато се пенсионира.
sam_boha написа:Смятам знаеш какъв е средният добив, като пари, от декар и съответно как с една жътва можеш да си купиш ГУ... Ако имаш малко мозък и си предприемач първо ще си купиш "работната техника" (в това число Ховъра или друг джип) и чак след това , при добра година, Мерджан, та да се хвалиш на другите "кооператори".
mupk0 написа:Хората в чужбина хвърлят новите коли,а вие ги купувате и си мислите,че карате голямата работаКога ли ще влезнат нормални закони и в България,че да се отучим от този лош навик.Имай си стара кола,ама ако имаш вариант да си купиш нова за 15 палки и стара за 15 и избереш старата....браво !
Stivi написа:Хайде да не почваме пак спора "Нова ама китайска/втора употреба ама немска" понеже е напълно безсмислен,и за двата влака си има пътници и всеки е сигурен че той е в правилната посока
enigma79 написа:mupk0 написа:Хората в чужбина хвърлят новите коли,а вие ги купувате и си мислите,че карате голямата работаКога ли ще влезнат нормални закони и в България,че да се отучим от този лош навик.Имай си стара кола,ама ако имаш вариант да си купиш нова за 15 палки и стара за 15 и избереш старата....браво !
Тези закони по добре да изчакат тогава когато влезнат и нормалните заплати.Аман от измислени и недоизмислени закони,или казано иначе колега ти слагаш каруцата пред коня.Каквото и да си говорим малко са хора които имат реалната възможност да си купят и да ПОДЪРЖАТ един почти нов автомобил,да не говорим за чисто нов дори и китайски.
mupk0 написа:Не си ме разбрал.Ако си имаш стара кола си брамчи из пътищата.Ако купуваш "нов внос" обаче,тогава да те гърбят.
mufin написа:...
Междувременно в първия ден на Дакар 2012 отбора на Great Wall с Hover H5 е на 6 то място!!!
"Overall – STAGE 1
Cl. Driver/Co-Driver Car Time/Dif.
1st Novitskiy/Schulz MINI 33m12s
2nd Holowczyc/Fortin MINI + 5s
3rd Peterhansel/Cottret MINI + 9s
4th De Villiers/Von Zitzewitz Toyota + 15s
5th Gordon/Cambell Hummer + 49s
6th SOUSA/GARCIN GREAT WALL + 52s"
mufin написа:...След 4-тия ден Hover е 9-ти на DAKAR 2012 Не е зле
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта