Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот MMX » Пет 06 яну 2012 17:45


mufin написа:интересно какъв е твоя опит с офроуда?!

Това каква връзка има с темата? Или може би ти имаш доста офроуд опит с GW и му знаеш потенциала?




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот sam_boha » Пет 06 яну 2012 17:53


MMX написа:
sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.

По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.


В момента сам знаеш, че представяш нещата тенденциозно. На свой ред ще те попитам, хората, които си купуват коли с 5 врати всеки път ли влизат и през 5-те, а? Я, май не, ха, за какво ги купуват тогава?! Колко са загубени.

Дочете ли? В Смолян има сняг - искаш 4х4, има и преспи - искаш да е най-малко на 30 см. от земята, но дядото й има земя в кооперацията в ... Койнаре, Червенобержко и ти вади душата всяка есен да идете за олиото и кюспето, че прасето много го яде - ей ти на пикап.
По-полуагро, полукурортно, за малко сити, не мога да го представя.
Ако щеш има хора, които харесват високата позиция... Без да предлагаш да си купят бус.
Нива с 3 врати хич не е агро, Офф-роуд - да, но ако не си охрана или ловджия, няма преимущество пред пикап (независимо от марката) за полето.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот sam_boha » Пет 06 яну 2012 17:53


MMX написа:
sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.

По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.


В момента сам знаеш, че представяш нещата тенденциозно. На свой ред ще те попитам, хората, които си купуват коли с 5 врати всеки път ли влизат и през 5-те, а? Я, май не, ха, за какво ги купуват тогава?! Колко са загубени!

Дочете ли? В Смолян има сняг - искаш 4х4, има и преспи - искаш да е най-малко на 30 см. от земята, но дядото й има земя в кооперацията в ... Койнаре, Червенобержко и ти вади душата всяка есен да идете за олиото и кюспето, че прасето много го яде - ей ти на пикап.
По-полуагро, полукурортно, за малко сити, не мога да го представя.
Ако щеш има хора, които харесват високата позиция... Без да предлагаш да си купят бус.
Нива с 3 врати хич не е агро, Офф-роуд - да, но ако не си охрана или ловджия, няма преимущество пред пикап (независимо от марката) за полето.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот mufin » Пет 06 яну 2012 17:58


MMX написа:
mufin написа:интересно какъв е твоя опит с офроуда?!

Това каква връзка има с темата? Или може би ти имаш доста офроуд опит с GW и му знаеш потенциала?


Ами понеже от доста време обясняваш кое е офроуд, кое е за "имидж", кое не е офроуд, кое е играчка, кое е сериозно,... та си помислих сигурно имаш някакъв опит за да говориш толкова по темата.
Кой би говорил без да има опит...


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Един » Съб 07 яну 2012 14:11


sam_boha написа:
MMX написа:
sam_boha написа:предполага се, че ще го ползваш по предназначение.

По предназначение е ключовата фраза. Като гледаш по шосетата колко джипове вървят как смяташ - колко от тях са купени с идеята, че ще трябва да се кара през полето? Мисля че са купени с идея "имидж" и сигурност от по-високата позиция, а не че някой иска офроуд. В тая връзка българските купувачи на ловешки "джипове" едва ли ще са такива търсещи кола за полето - както казаха по-горе, който иска офроуд си взема Нива и няма грижи.


В момента сам знаеш, че представяш нещата тенденциозно. На свой ред ще те попитам, хората, които си купуват коли с 5 врати всеки път ли влизат и през 5-те, а? Я, май не, ха, за какво ги купуват тогава?! Колко са загубени.

Дочете ли? В Смолян има сняг - искаш 4х4, има и преспи - искаш да е най-малко на 30 см. от земята, но дядото й има земя в кооперацията в ... Койнаре, Червенобержко и ти вади душата всяка есен да идете за олиото и кюспето, че прасето много го яде - ей ти на пикап.
По-полуагро, полукурортно, за малко сити, не мога да го представя.
Ако щеш има хора, които харесват високата позиция... Без да предлагаш да си купят бус.
Нива с 3 врати хич не е агро, Офф-роуд - да, но ако не си охрана или ловджия, няма преимущество пред пикап (независимо от марката) за полето.


Като говориш за земя, кооперация и прасета - смяташ ли че хора с такъв начин на живот са тръгнали да си купуват чисто нови коли пък били те и китайски? Това че 1 на 100 прави изключение не значи, че трябва да ги вкарваш в сметката. Тия китайските коли са предназначени за разни градски служители (смятащи се за мениджъри) на средно ниво, опитващи се да се направят на малко по-голяма работа. И тъй като подобен човек не би дал 15-20 хиляди за BMW/Audi или подобна кола на старо, защото му идват малко повече от възможностите се изцепва с китайска със самоубеждението, че "поне е нова". С идеята да я кара докато се пенсионира.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот sam_boha » Съб 07 яну 2012 15:26


Един написа:
Като говориш за земя, кооперация и прасета - смяташ ли че хора с такъв начин на живот са тръгнали да си купуват чисто нови коли пък били те и китайски? Това че 1 на 100 прави изключение не значи, че трябва да ги вкарваш в сметката. Тия китайските коли са предназначени за разни градски служители (смятащи се за мениджъри) на средно ниво, опитващи се да се направят на малко по-голяма работа. И тъй като подобен човек не би дал 15-20 хиляди за BMW/Audi или подобна кола на старо, защото му идват малко повече от възможностите се изцепва с китайска със самоубеждението, че "поне е нова". С идеята да я кара докато се пенсионира.


Пак ме четете както ви дойде. Прасето не беше участник в живота на ховъримащия, а случайно (уж комедийно) присъстващ елемент.
Мисля, че градските служители, искащи да се представят за "голяма" работа биха взели порядъчно изнасилено БМВ втора ръка за 25 хил. само и само да, защото е символ на успех (наред с това и качествена кола, но това е не толкова важно), а не нов ГУ, който е "детска играчка, приличаща на нещо, дето е нищо, Ха-ха-ха".

Смятам знаеш какъв е средният добив, като пари, от декар и съответно как с една жътва можеш да си купиш ГУ... Ако имаш малко мозък и си предприемач първо ще си купиш "работната техника" (в това число Ховъра или друг джип) и чак след това , при добра година, Мерджан, та да се хвалиш на другите "кооператори".

Колкото и да е омерзителна професията "фермер", то тя е и доходна (при късмет, воля и др. неща).

Сега темата отиде към начини на препитание, град-село, прасе-овче сирене и други сфери, които не са обект на настоящата дискусия.

Обобщавам - 25 хил., 5 г. гаранция, мн. екстри, данъчен кредит май може, АГУ - добра алтернатива на кола втора ръка.
Избора го прави купувачът.


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Един » Нед 08 яну 2012 15:36


sam_boha написа:Смятам знаеш какъв е средният добив, като пари, от декар и съответно как с една жътва можеш да си купиш ГУ... Ако имаш малко мозък и си предприемач първо ще си купиш "работната техника" (в това число Ховъра или друг джип) и чак след това , при добра година, Мерджан, та да се хвалиш на другите "кооператори".

Фермерът би трябвало да има мозък щом прави печеливш добив. Съответно би се замислил дали да даде пари на камара за китайски експеримент вместо за същите пари да си вземе японски джип на 3-4 години и да знае, че има джип следващите 15 години. А не да играе ролята на опитна мишка.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот mupk0 » Нед 08 яну 2012 16:34


Хората в чужбина хвърлят новите коли,а вие ги купувате и си мислите,че карате голямата работа :applause: Кога ли ще влезнат нормални закони и в България,че да се отучим от този лош навик.Имай си стара кола,ама ако имаш вариант да си купиш нова за 15 палки и стара за 15 и избереш старата....браво ! :screwy


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот mufin » Нед 08 яну 2012 16:39


Може и да иска някой стара кола, ама такива балъци стават все по-малко, когато говорим за хора с пари в джоба
"Опитни мишки" има доста вече по света, колите на GW не се експериментират тук, а имат милиони продажби по света.
Така че фермерът по-скоро трябва да се замисли дали да си купи съмнителен нов внос без гаранция и на безброй километри или нов с петгодишна гаранция пикап за 20 -25 000 лв без ДДС
Когато събереш такава сума, друга логика почва да ти идва и не се замисляш много да пълниш гушите на автоджамбазите с превъртяните километражи и реставрираните след "лек" удар и тотална щета :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Stivi » Нед 08 яну 2012 16:59


Хайде да не почваме пак спора "Нова ама китайска/втора употреба ама немска" понеже е напълно безсмислен,и за двата влака си има пътници и всеки е сигурен че той е в правилната посока :wink:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот enigma79 » Нед 08 яну 2012 21:57


mupk0 написа:Хората в чужбина хвърлят новите коли,а вие ги купувате и си мислите,че карате голямата работа :applause: Кога ли ще влезнат нормални закони и в България,че да се отучим от този лош навик.Имай си стара кола,ама ако имаш вариант да си купиш нова за 15 палки и стара за 15 и избереш старата....браво ! :screwy

Тези закони по добре да изчакат тогава когато влезнат и нормалните заплати.Аман от измислени и недоизмислени закони,или казано иначе колега ти слагаш каруцата пред коня.Каквото и да си говорим малко са хора които имат реалната възможност да си купят и да ПОДЪРЖАТ един почти нов автомобил,да не говорим за чисто нов дори и китайски.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот radi_nrj » Пон 09 яну 2012 1:00


Stivi написа:Хайде да не почваме пак спора "Нова ама китайска/втора употреба ама немска" понеже е напълно безсмислен,и за двата влака си има пътници и всеки е сигурен че той е в правилната посока :wink:


Точно поради тази причина ако ще взимам кола за мен бих взел 12 годишно BMW 730d просто защото ми трябва голяма и комфортна кола за дълъг път. Ако трябва избирам кола за жената, с която да бръмчи из града за същата сума Volex-а не бих го изключил като вариант. Въпрос на потребности.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот mupk0 » Пон 09 яну 2012 4:08


enigma79 написа:
mupk0 написа:Хората в чужбина хвърлят новите коли,а вие ги купувате и си мислите,че карате голямата работа :applause: Кога ли ще влезнат нормални закони и в България,че да се отучим от този лош навик.Имай си стара кола,ама ако имаш вариант да си купиш нова за 15 палки и стара за 15 и избереш старата....браво ! :screwy

Тези закони по добре да изчакат тогава когато влезнат и нормалните заплати.Аман от измислени и недоизмислени закони,или казано иначе колега ти слагаш каруцата пред коня.Каквото и да си говорим малко са хора които имат реалната възможност да си купят и да ПОДЪРЖАТ един почти нов автомобил,да не говорим за чисто нов дори и китайски.

Не си ме разбрал.Ако си имаш стара кола си брамчи из пътищата.Ако купуваш "нов внос" обаче,тогава да те гърбят.


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Един » Сря 11 яну 2012 18:43


mupk0 написа:Не си ме разбрал.Ако си имаш стара кола си брамчи из пътищата.Ако купуваш "нов внос" обаче,тогава да те гърбят.

И защо да те гърбят? За да стимулират "местното" производство в Ловеч ли? Нали има ЕС и целта е стимулиране на търговоята и махане на границите - ама за коли ако може някак да има граници, така излиза.


carrot

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот carrot » Чет 12 яну 2012 12:03


mufin написа:...
Междувременно в първия ден на Дакар 2012 отбора на Great Wall с Hover H5 е на 6 то място!!!
"Overall – STAGE 1
Cl. Driver/Co-Driver Car Time/Dif.
1st Novitskiy/Schulz MINI 33m12s
2nd Holowczyc/Fortin MINI + 5s
3rd Peterhansel/Cottret MINI + 9s
4th De Villiers/Von Zitzewitz Toyota + 15s
5th Gordon/Cambell Hummer + 49s
6th SOUSA/GARCIN GREAT WALL + 52s"

mufin написа:...След 4-тия ден Hover е 9-ти на DAKAR 2012 Не е зле 8)

Само дето тоя "Great Wall Naval" (а не Hover!) на SOUSA/GARCIN изобщо не е "Great Wall" ами е BMW - X-raid BMW X3CC
@feikot НИЩО не се опитвам да очерням! Уточних неща, които могат да се проверят!
Баш Great Wall-а към момента (етап 11) е 24-ти, което не е никак зле

Последна промяна от carrot на Чет 12 яну 2012 12:50, променено общо 1 път.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта