Голф 3 ТДИ 1З с имобилайзер фабричен.
Ако реша да сменя компютъра (ЕКУ), как става врътката с имобилайзера и изобщо ще запали ли?



Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
доколкото знам...няма да запали.Предполагам,че ако вземеш и ключа който е на тая кола отдето ще вземеш ЕКУ-то,смятам че ще стане.Ако не се знае кой е ключа...
Нека колегите от форума да кажат..не съм изпадал никога досега в такава ситуация и не знам 


- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
Няма да запали... Ще трябва да размениш паметите за имобилайзера на двата компютъра, а може и да накараш някой да изчете твоята и да вкара тази информация на новото ЕКУ и така ще можеш да запалваш с които си поискаш от двата компютъра...
- vesko-vento
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София обл.
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
става с ваг ком-
Install the new ECU in the car
[Select]
[25 - Immobilizer]
[Adaptation - 10]
Leave channel at "00"
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
[Exit]
Turn ignition OFF for 15 seconds. Start vehicle.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
според мен взимаш само чипа от ключа към новия комп и си го слагаш в твоя
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
Колегата го е написал по-горе как става - всичко друго са измислици-премислици.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
или по-просто казано, обучаваш новия комп към твоя имобилайзер
иначе с новия комп трябва да върви и неговия имобилайзер, гривна и ключ!
Много хора си позволяват да пишат небивалици!!!
иначе с новия комп трябва да върви и неговия имобилайзер, гривна и ключ!
Много хора си позволяват да пишат небивалици!!!
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
vesko-vento написа:става с ваг ком-Install the new ECU in the car
[Select]
[25 - Immobilizer]
[Adaptation - 10]
Leave channel at "00"
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
[Exit]
Turn ignition OFF for 15 seconds. Start vehicle.
Това нещо го пробвах и ВагКом-а ми изписа грешка,искал регистриран или лицензиран мисля,че изписа. Аз съм със синия кабел

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
aradovanov написа:Голф 3 ТДИ 1З с имобилайзер фабричен.
Ако реша да сменя компютъра (ЕКУ), как става врътката с имобилайзера и изобщо ще запали ли?
dani_94 написа:Няма да запали... Ще трябва да размениш паметите за имобилайзера на двата компютъра, а може и да накараш някой да изчете твоята и да вкара тази информация на новото ЕКУ и така ще можеш да запалваш с които си поискаш от двата компютъра...
Дани, това ти ли го писа или някой е влизал с твоя ник?!?!?

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
Колеги, имам следния проблем.
Ще сменям таблото на Октавия 1999г. (имото е вътре).
Доколкото схванах процедурата за опознаване на компа и имото може да се приложи и в обратен ред:
Смяна на табло(имо) -- същия комп.
Смяна на комп -- същото табло(имо).
Така ли е?
При този случай, обаче какво правим с ключовете?
Ще сменям таблото на Октавия 1999г. (имото е вътре).
Доколкото схванах процедурата за опознаване на компа и имото може да се приложи и в обратен ред:
Смяна на табло(имо) -- същия комп.
Смяна на комп -- същото табло(имо).
Така ли е?
При този случай, обаче какво правим с ключовете?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Има ли връзка м/у ЕКУ и имо-то - голф 3 ТДИ 1З
Пин код и обучение, щом сменяш табло и нямаш ключове към него.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта