ABS B3 -ще го махам

Техническа и сервизна информация за Passat
dumev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dumev » Сря 11 яну 2012 18:59


Здравейте колеги
нуждая се от малко помощ. Колата е Б3 2.0 115 бензин 1992г.
АБС с електрическа помпа. Отначало при изгасване на двигателя АБС продължаваше да бръмчи.Налагаше се да запаля отново,но без да пипам спирачка и тогава при загасване всичко ок. От два дни светна лампата на АБС и другата на ръчната спирачка и педала се надърви като на москвич. Проверих релета 78 и 79 цъкат и двете,но беше изгорял бушона на 79. След смяната му ефект никакъв. Изобщо никакъв признак на живот около АБС блока. Дилемата е дали да сменя целия комплект АБС,но дали ще сработи с моя комп или да изкорубя всичко и да сложа вакуумсерво с обикновена помпа,но при този вариант не ми е ясна точно процедурата. Ще съм много благодарен ако някой от вас е правил едно от двете упражнения и ма осветли малко. :bishop :drunk




Потребителски аватар
goroman
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troqn-Sofiq

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот goroman » Сря 11 яну 2012 20:06


Колега преди години имах същия проблем и като разбрах цените за смяна и ремонт,директно махнах буксатаот абса резнах си лампичката да не свети и така карам вече три години! Но съм чувал че някои модели АБС кото ги резнеш и нямаш почти никакви спирачки. :banghead:


dumev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dumev » Сря 11 яну 2012 20:17


Не ми е проблем самия АБС. Проблема е,че е комплект със спирачната помпа. Педала е твърт все едно,че натискам бордюр. А ,и спирачната течност се евдигнала много над максимума. Спира ама с яко натискане,няма никакво серво.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dlug » Сря 11 яну 2012 20:59


При мен беше същото. Оказа се заминала електрическата помпа за високо налягане. Аз лично смених целият модул (със същият) втора употреба. Работи известно време (няколко години). За последно пак светна ABS-а, но не съм го правил, така продадох колата. Но помпата работеше до последно, имаше друг проблем (не знам какъв). Аз лично бих сменил целият ABS с такъв от голф4 мисля. Управлението там е едно с ABS-блока. Става сравнително лесно. Той работи нмого по-коректно. С вакуум серво също става. Аз обаче съм привърженик на ABS


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот tdi90 turbo » Сря 11 яну 2012 21:04


dumev написа:Здравейте колеги
нуждая се от малко помощ. Колата е Б3 2.0 115 бензин 1992г.
АБС с електрическа помпа. Отначало при изгасване на двигателя АБС продължаваше да бръмчи.Налагаше се да запаля отново,но без да пипам спирачка и тогава при загасване всичко ок. От два дни светна лампата на АБС и другата на ръчната спирачка и педала се надърви като на москвич. Проверих релета 78 и 79 цъкат и двете,но беше изгорял бушона на 79. След смяната му ефект никакъв. Изобщо никакъв признак на живот около АБС блока. Дилемата е дали да сменя целия комплект АБС,но дали ще сработи с моя комп или да изкорубя всичко и да сложа вакуумсерво с обикновена помпа,но при този вариант не ми е ясна точно процедурата. Ще съм много благодарен ако някой от вас е правил едно от двете упражнения и ма осветли малко. :bishop :drunk
аз съм правил упражнението не е никак сложно само трябва да имаш инструменти,малко сръчност и 1 час и малко,отвътре сваляш кората под волана и имаше мисля че бяха 4 лъскави гайки,преди това развиваш тръбичките,махаш кабелите на абс,отвутре на педала на спирачката има една зегерка махаш я и абс ти е на земята,намираш си преди това обикновен серво апарат с спирачна помпа и по обратният начин,обезвъздушаваш системата и си ти :да:


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот altanivan » Сря 11 яну 2012 21:44


tdi90 turbo написа:
dumev написа:Здравейте колеги
нуждая се от малко помощ. Колата е Б3 2.0 115 бензин 1992г.
АБС с електрическа помпа. Отначало при изгасване на двигателя АБС продължаваше да бръмчи.Налагаше се да запаля отново,но без да пипам спирачка и тогава при загасване всичко ок. От два дни светна лампата на АБС и другата на ръчната спирачка и педала се надърви като на москвич. Проверих релета 78 и 79 цъкат и двете,но беше изгорял бушона на 79. След смяната му ефект никакъв. Изобщо никакъв признак на живот около АБС блока. Дилемата е дали да сменя целия комплект АБС,но дали ще сработи с моя комп или да изкорубя всичко и да сложа вакуумсерво с обикновена помпа,но при този вариант не ми е ясна точно процедурата. Ще съм много благодарен ако някой от вас е правил едно от двете упражнения и ма осветли малко. :bishop :drunk
аз съм правил упражнението не е никак сложно само трябва да имаш инструменти,малко сръчност и 1 час и малко,отвътре сваляш кората под волана и имаше мисля че бяха 4 лъскави гайки,преди това развиваш тръбичките,махаш кабелите на абс,отвутре на педала на спирачката има една зегерка махаш я и абс ти е на земята,намираш си преди това обикновен серво апарат с спирачна помпа и по обратният начин,обезвъздушаваш системата и си ти :да:



При обикновен серво блок със спирчна помпа,има ли къде да се закачи съеденителя ?


dumev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dumev » Сря 11 яну 2012 22:02


Еее,верно бе ,кво правиме със съединителя?


Потребителски аватар
Nikunata
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот Nikunata » Сря 11 яну 2012 23:28


Заминала ти е най вероятно помпата щом се дърви педала/и не бръмчи на контакт/Преди време моя АБС беше така,обявиха ми цена от 500 лв. за нова помпа и 3000 лв. за нов АБС.Закарах го на един майстор/тука в Пловдив се занимава със всякакви помпи,пренавиха я някъде/така ми каза,не съм сигурен/и ми смени хидроакумолатора с втора употреба/една свера която поддържа налягането в система/и всичко е отлично само за 200 лева .Така че, има вариант за ремонт.Другите варианти са ти ги изброили колегите.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот altanivan » Сря 11 яну 2012 23:35


dumev написа:Еее,верно бе ,кво правиме със съединителя?



Но пък ако е от друг пасат помпата и серво,би трябвало и неговия съеденител да е закачен там ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот zfa159 » Чет 12 яну 2012 0:29


Този АБС е дърт на Библия и крайно неефективен.След като поне 10 пъти се е опитвал да ме пребие по всякакви начини,бе махнат от колата ми и това бе най-хубави ден за мен :) То не беше педала да става твърд,не беше да се удрям 20 пъти...да спира когато си иска и да тръгва също така...
Смених го с по-следващия модел от Пасат 96-та година.Сваля се целия к-т стар АБС и се слага новата система.Всичко си пасва,остава си на варианта серво с помпа и отделен блок за АБС-а.Датчиците са съвместими.Пуска се дна тръба до отзад и се маха и кантара :)
Работа за няма един ден и струва по-малко от 200лв с частите и труда (зависи частите как си ги намериш).Ефекта е умопомрачителен,поне за мен и това е най-добрия вариант,който може да се направи.
Алтернативата е да се сложи серво и помпа (пак с още една тръба до отзад) ама АБС-а си е хубава екстра,когато е по-нов и работи като хората.
:beer


dumev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dumev » Чет 12 яну 2012 9:53


Благодаря,пичове.
До ден ,два ще предприема някакви действия и ще пиша,но отсега съм на 80процента да сложа обикновено серво с по :bowdown мпа.


Потребителски аватар
goroman
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troqn-Sofiq

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот goroman » Чет 12 яну 2012 16:09


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот vaiper 1 » Чет 12 яну 2012 16:16


Опростяване му е маиката :P


tdi90 turbo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли-Осло

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот tdi90 turbo » Чет 12 яну 2012 21:25


altanivan написа:
tdi90 turbo написа:
dumev написа:Здравейте колеги
нуждая се от малко помощ. Колата е Б3 2.0 115 бензин 1992г.
АБС с електрическа помпа. Отначало при изгасване на двигателя АБС продължаваше да бръмчи.Налагаше се да запаля отново,но без да пипам спирачка и тогава при загасване всичко ок. От два дни светна лампата на АБС и другата на ръчната спирачка и педала се надърви като на москвич. Проверих релета 78 и 79 цъкат и двете,но беше изгорял бушона на 79. След смяната му ефект никакъв. Изобщо никакъв признак на живот около АБС блока. Дилемата е дали да сменя целия комплект АБС,но дали ще сработи с моя комп или да изкорубя всичко и да сложа вакуумсерво с обикновена помпа,но при този вариант не ми е ясна точно процедурата. Ще съм много благодарен ако някой от вас е правил едно от двете упражнения и ма осветли малко. :bishop :drunk
аз съм правил упражнението не е никак сложно само трябва да имаш инструменти,малко сръчност и 1 час и малко,отвътре сваляш кората под волана и имаше мисля че бяха 4 лъскави гайки,преди това развиваш тръбичките,махаш кабелите на абс,отвутре на педала на спирачката има една зегерка махаш я и абс ти е на земята,намираш си преди това обикновен серво апарат с спирачна помпа и по обратният начин,обезвъздушаваш системата и си ти :да:



При обикновен серво блок със спирчна помпа,има ли къде да се закачи съеденителя ?
ами сервото си върви с цялата конзола така че има къде,даже можеш да си вземеш направо цялата конзола с друга помпа на съединителя за да не местиш твоята тъкмо ще имаш резервна,и цялата работа няма да излезе 200лв както е писал колегата с смяна на абс с друг модел, а просто ще си имаш серво с добри спирачки това е колега :да: :да:


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот angel1223 » Пет 13 яну 2012 9:49


:да:
tdi90 turbo написа:
altanivan написа:
tdi90 turbo написа:
dumev написа:Здравейте колеги
нуждая се от малко помощ. Колата е Б3 2.0 115 бензин 1992г.
АБС с електрическа помпа. Отначало при изгасване на двигателя АБС продължаваше да бръмчи.Налагаше се да запаля отново,но без да пипам спирачка и тогава при загасване всичко ок. От два дни светна лампата на АБС и другата на ръчната спирачка и педала се надърви като на москвич. Проверих релета 78 и 79 цъкат и двете,но беше изгорял бушона на 79. След смяната му ефект никакъв. Изобщо никакъв признак на живот около АБС блока. Дилемата е дали да сменя целия комплект АБС,но дали ще сработи с моя комп или да изкорубя всичко и да сложа вакуумсерво с обикновена помпа,но при този вариант не ми е ясна точно процедурата. Ще съм много благодарен ако някой от вас е правил едно от двете упражнения и ма осветли малко. :bishop :drunk
аз съм правил упражнението не е никак сложно само трябва да имаш инструменти,малко сръчност и 1 час и малко,отвътре сваляш кората под волана и имаше мисля че бяха 4 лъскави гайки,преди това развиваш тръбичките,махаш кабелите на абс,отвутре на педала на спирачката има една зегерка махаш я и абс ти е на земята,намираш си преди това обикновен серво апарат с спирачна помпа и по обратният начин,обезвъздушаваш системата и си ти :да:



При обикновен серво блок със спирчна помпа,има ли къде да се закачи съеденителя ?
ами сервото си върви с цялата конзола така че има къде,даже можеш да си вземеш направо цялата конзола с друга помпа на съединителя за да не местиш твоята тъкмо ще имаш резервна,и цялата работа няма да излезе 200лв както е писал колегата с смяна на абс с друг модел, а просто ще си имаш серво с добри спирачки това е колега :да: :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта