
1,8 моноинжекция...Турбо
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Разхода на газ в пари ще е като на бензин,но ще върви.Имам авер дето така си направи колата на газ с турбо,защото на бензин не работеше добре
Сега проблем със смесите няма.наскоро и на бензин тръгна.

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Не е толкова лесно с монтирането на изпарителя и проблема със смесите да изчезне,пак трябва някой да му мушне сондата у гъзо та да го настрои тоз спарител :o
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Повярвай ми и на око става супер.Друг е въпроса,че с шиша е най-добре :)
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Малко да посъбудя проекта...та близките месеци бях зает с преместване в ново жилище и същевременно ремонт в него,та време за проекта не оставаше,но какво надробих до тук...
Знаете,че к14ката беше със запекъл гейт и се наложи подмяна,щото не успях да отстраня проблема,та изрових една к24 и се почна.След два дена работа голфича вече се движеше и мога да заявя,че най-накрая успях да се зарадвам на някакви реални резултати.Мотора вече не забиваше и при 0.5бара доста добре се справяше.По-конкретно:
1-ва предавка при 4200рпм прави 0.35бара
2-ра предавка при 3800рпм стига до 0.4бара някъде и ги държи до 6000рпм
3-та при около 3200рпм стига почти 0.5бара и ги държи до около 6000рпм
4-та на около 3000рпм достига 0.5бара,но не съм обръщал внимание до колко държи във високите
ускорение от 0 до 100км/ч=7.2 сек....мисля че е добре спрямо последните ми най-добри резултати,постигнати атмосферно-8.8сек
Ясно е,че сместа ми е бедна,най-вече във високите обороти,а и изпускателната система е на 50мм,което е крайно недостатъчно...та върху тези моменти предстои да се работи и крайната ми цел е 0.7 бара..не мисля да се увличам повече от това
Сега и лошата част..след над 3000км безпроблемен фън па и доста работа със строителни материали у багажнико,почна да се обажда съединителя на 4та и 5та предавка и то сериозно,иначе до 3та няма проблем...седмица по-късно издуха и гарнитура,за която все още се чудя дали е от налягането,щото една ноемврийска сутрин студа ме завари с вода в системата,а тамън ми беше антифриза в багажника и щях същия ден да сменявам,ама те
...и сега предстои смяна на съединител,гарнитура,генерация на 60мм и след всичко това настройки на налягане и гориво... 
Знаете,че к14ката беше със запекъл гейт и се наложи подмяна,щото не успях да отстраня проблема,та изрових една к24 и се почна.След два дена работа голфича вече се движеше и мога да заявя,че най-накрая успях да се зарадвам на някакви реални резултати.Мотора вече не забиваше и при 0.5бара доста добре се справяше.По-конкретно:
1-ва предавка при 4200рпм прави 0.35бара
2-ра предавка при 3800рпм стига до 0.4бара някъде и ги държи до 6000рпм
3-та при около 3200рпм стига почти 0.5бара и ги държи до около 6000рпм
4-та на около 3000рпм достига 0.5бара,но не съм обръщал внимание до колко държи във високите
ускорение от 0 до 100км/ч=7.2 сек....мисля че е добре спрямо последните ми най-добри резултати,постигнати атмосферно-8.8сек
Ясно е,че сместа ми е бедна,най-вече във високите обороти,а и изпускателната система е на 50мм,което е крайно недостатъчно...та върху тези моменти предстои да се работи и крайната ми цел е 0.7 бара..не мисля да се увличам повече от това

Сега и лошата част..след над 3000км безпроблемен фън па и доста работа със строителни материали у багажнико,почна да се обажда съединителя на 4та и 5та предавка и то сериозно,иначе до 3та няма проблем...седмица по-късно издуха и гарнитура,за която все още се чудя дали е от налягането,щото една ноемврийска сутрин студа ме завари с вода в системата,а тамън ми беше антифриза в багажника и щях същия ден да сменявам,ама те


- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Защо не пробваш по-голяма дюза?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Първо да изкарам максимума от мойта,пък после може да се мисли 

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Емич дай едно клипче да видеме коч-а кво прави,ма искам една злобна задна с първа ....може направо задна с втора



- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Обещавам в скоро време да пусна няколко клипа,само да минеме през бокса за гарнитура и съединител :Mr Green Fun ...иначе задна-първа е добре,само дето иска и втора за да тръгне напред,особенно в баира,на който живея...за напред ще трябва да помисля и за по-арни точилца,че 15ките много ги пили heavy metal zork
Малко да съживя проектчето :D ,от миналата седмица колата е в бокса и до няколко дни съм на пътя.Сложихме и металокерамична гарнитура с идеята да няма повече издувания,а и стегнахме главата на 10кг за уж по-сигурно :Mr Green Fun .Така и така мотора беше отворен,та реших да си го обслужа напълно...После предстои малко работа по грънци,гориво и налягане...Ще гледам скоро да приложа малко фото и видео :да:
Малко да съживя проектчето :D ,от миналата седмица колата е в бокса и до няколко дни съм на пътя.Сложихме и металокерамична гарнитура с идеята да няма повече издувания,а и стегнахме главата на 10кг за уж по-сигурно :Mr Green Fun .Така и така мотора беше отворен,та реших да си го обслужа напълно...После предстои малко работа по грънци,гориво и налягане...Ще гледам скоро да приложа малко фото и видео :да:
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
еее най-накрая се появи бе баце:)) давай клипове да се надъхваме
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Обикновено докъм 13кг(11-13кг) излиза силата на стягане, ако си изпълнил процедурата по градуси.
Аз стягам винаги по кг, 10 за главата са малко или да го наречем е минимума, даващ спокойствие
Аз стягам винаги по кг, 10 за главата са малко или да го наречем е минимума, даващ спокойствие
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Пробвах на 11кг,но болта е готов за скъсване,иначе на металокерамиката и дават 9кг
но вече сглобихме и всичко е ток и жица

- koko1906
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 06 авг 2011 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
колеги доста търсих тая тема за 1.8 моно с турбо заел сум се с това нещо от 1 седмица моят голф има дълга история беше 1.8 карбуратор след това взех всмукателни колектори с мохо и вече е моно претърпя шлайф също така и сега въпроса ми след като жече съм сложил к24 но все още не съм сложил главата и не съм го пробвал дали ще му е достатъцхно горивото само с 1 дюза и има ли нещо друго освен маслото за турбината дет да се прави ??? ПОМАГАЙТЕ БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!! 

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: goce del4ev
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
Vidol Nikolov написа:Абе незнам дали е новоизлюпен турбинатор,ама когато с неговия дизел 1.6 разтягаше 'бьрзите афн-и' както си иска всички самои са гледали....и това е много отдавна,да не говорим за 2.0 бензини и други каруци по 140 коня
Успех Емо ,и глей да го напрайш че кат се вьрна ще те лупам :mrgreen:
glei da nego nprai tva e taka brakni vzemi si
Последна промяна от gr_kanev на Пон 04 фев 2013 10:01, променено общо 1 път.
Причина: К И Р И Л И Ц А ! ! !
Причина: К И Р И Л И Ц А ! ! !
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
може ли да я видя тази металокерамична гарнитура ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 моноинжекция...Турбо
От цялата тема обаче все още не намерих пост(изчетох я цялата) как колегата е решил проблема с аванса...Закачил е вакуума преди турбото?Не го е закачил изобщо и преправил центробежният регулатор или или?Че започнах подобно нещо и аз,но не искам да експериментирам с това.Като цяло още събирам мнения и чета,за да не преправям по 1000 пъти нещо,което вече е решено.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта