1З-проблем с клапаните на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 22 сеп 2006 21:48


Тая тема беше интересна заштото тука има решение.А за центровката
не знам защо винаги се опира до нея взех си една книга специално за тея центровки и тнт.Мога да ви кажа че това сие егати играчката и като съм ходил по севизите маи никои не разбира или не му се занимава.
Моита я центроваха двама единия вика пуши черно върти сега пуши
бяло аиде върти на обратно и това беше ама ако трябва да съм честен
върви добре :shock




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 22:30


Центровката си има точен ъгъл това дето му опиесваш е хамалска центровка която за сажаление е доста честа.Обръща и се голямо внимание защото като почне мотора да ти заминава това е единствения начин да си подобриш положението.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 22:31


Някои има ли си на идея дали тази 20 процентна грешка в дебитомера дали може да се компенсира с допълнително съпротивление.Щото съм чувал за ситемата на бош върни и купи които ме навежда на мисалта че рециклирането представлява нещо подобно.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 22:33


ако не си намериш мога да ти пратя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта