Ми , аз този проблем съм го решил още по времето когато се дискутираше темата но все пак да кажа. Този пръстен наистина не можех да отвия на ръка но , да с чук става работата , обаче аз препоръчвам гумен да е и просто да се удря пръстена по посока обратна на часовниковата страна. По този начин при мен отвиването стана лесно . Успех!!
Не е лошо да се намаже гуменото уплътнение за да не се забръща при поставянето на помпата и по-лесно затягане на пластмасовата гайка!Да си одговоря на въпроса;когато гори бушона на помпата-18 то тя е блокирала.
Колеги,днес замина и моята помпа.Колата не иска да запали на бензин пали само на газ.Видях ,че ми е изгорял въпросния бушон понеже нямаше ток на буксата.След смяната ток има ,но не се чува да върти помпата и бушона не гори.Според мен е блокирала помпата ,но не съм я свалял още.Някой знае ли какво съпротивление трябва да има помпата и дали 100 % е заминала ?
Стопи ми се бушона и дано само това е проблема.След като прочетох поста ти веднага отидох да го махна но вече беше стопен.Предлагат ми помпа Spectromatic със шест месеца гаранция.Някой слагал ли е такава помпа да изкаже мнение?
Здравейте колеги, виждам че темата е стара, но ако можете да помогнете ще е чудесно-стигнал съм до момента в който трябва да извадя старата помпа, но не знам как. пробвах с завъртане с дърпане и резолтата е никакъв. В резервоара са се отчупили малки парченца от гуменото уплътнение- това дали е проблем
Бензиновата помпа е закопчана към дъното на резервоара.За да се извади се натиска надолу / да се освободят зъбчетата / след което се завърта наляво / не зная точно на какъв ъгъл / и се изважда нагоре.
Здравейте, колеги шофьори и горди собственици на пасат. Искам да попитам как се сваля цетката на бензиновата помпа. Колата е пасат вариант 3B5 1997г. 1.8i 20V 125к.с. ADR двигател. Явно ми е за смяна и е свалена, само че искам да сменя самата помпа без пластмасите по нея, тъй като разликата в цената е повече от 100лв. Ще съм благадарен ако някои помогне.
Колеги знам че повдигам доста стара тема но по-добре всичко да е на едно място. Та колата е пасат б5 1.8т АЕВ двигател. Купих я преди месец и половина и си я взех с проблем а той е следния сутрин като паля колата трябва да въртя 5-6 секунди за да подкачи бензин и даже не пали от първият път. Трябва да върна ключа и пак да тръгна да паля и вече на втория или на третия път си пали. Ако я изгася за 5-10 минути после си пали лесно но ако поседи 1 час после трябва да въртя 5-6 секунди за да вдигне бензина. Като дам на контакт помпата не се чува да подкачва и не знам това нормално ли е или трябва да се чува като дам на контакт? Регулатора който е на бензиновата рейка има ли функция като се изгаси колата да задържа бензина в маркучите?
Бензиновата помпа е сменена. Колата сега пали доста по-лесно но първото палене пак е малко трудно в смисъл трябва да задържа 4-5 секунди но вече си пали от първият път, след това няма проблеми. Мисля да сменя и регулатора за налягане на горивото който е на рейката но не знам колата от завода с 3 или с 4 баров регулатор излиза та някой може ли да ми каже това?