Пасат Б6 2,0 ТДИ колата не загрява във града стой на около 45 градуса !
А също така само да излезна извън града температурата даже да се вдигне на 40 60 градуса тя
пада веднага 0 градуса а (тди си държат 90 градуса всички ) . Парно има колата вярно можеби 1-2 идеи по- студено е но си има ... Не знам предполагам ,че е термостат или незма ... Помогнете някой знаели къде се намира термостата .
ТДИ със пиезо дюзите . Не ми се вярва да е дачик !
Термостат Passat B6 ТДИ 2,0 , или дачик не загрява
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Термостат Passat B6 ТДИ 2,0 , или дачик не загрява
По-скоро изглежда да е датчик 
При 40 градуса температура на антифриза,е тотално невъзможно да имаш читаво парно,защото при 40 градуса на антифриза,радиатора вее около 20-25 в най-добрия случай и това за теб ще бъде леко по-топличко от околната среда,но не и топло,като хората (топло го усещаш при 35-40 градуса на духалката,което е около поне 60 на антифриза).
Пусни и една диагностика и виж температурите,които показва компютъра и климатроника,за да се ориентираш кое и къде те лъже.Не е невъзможно да имаш и проблем в таблото,заради който да мери такава ниска температура.
Друг вариант е да имаш по-старата система,ако още я слагат,където има подгревни свещи,които греят антифриза за към парното.Така двигателя дори да е студен т.е. да не загрява на повече от 40 градуса,парно ще имаш,защото антифриза влиза на около 60-70 градуса в радиатора (свещите го греят само по този кръг,малко преди радиаторчето).Ама за това вече,трябва VAG-Com и да се види какви показания дават датчиците.От там може да се пусне и тест на таблото,да се види дали мери вярно и дали всички уреди показват точно,за да се ориентираш къде е проблема.
Иначе дай код на двигателя и ще разберем къде му седи термостата


При 40 градуса температура на антифриза,е тотално невъзможно да имаш читаво парно,защото при 40 градуса на антифриза,радиатора вее около 20-25 в най-добрия случай и това за теб ще бъде леко по-топличко от околната среда,но не и топло,като хората (топло го усещаш при 35-40 градуса на духалката,което е около поне 60 на антифриза).
Пусни и една диагностика и виж температурите,които показва компютъра и климатроника,за да се ориентираш кое и къде те лъже.Не е невъзможно да имаш и проблем в таблото,заради който да мери такава ниска температура.
Друг вариант е да имаш по-старата система,ако още я слагат,където има подгревни свещи,които греят антифриза за към парното.Така двигателя дори да е студен т.е. да не загрява на повече от 40 градуса,парно ще имаш,защото антифриза влиза на около 60-70 градуса в радиатора (свещите го греят само по този кръг,малко преди радиаторчето).Ама за това вече,трябва VAG-Com и да се види какви показания дават датчиците.От там може да се пусне и тест на таблото,да се види дали мери вярно и дали всички уреди показват точно,за да се ориентираш къде е проблема.
Иначе дай код на двигателя и ще разберем къде му седи термостата


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта