Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Вто 03 яну 2012 19:35


chochov_w написа:здравейте колеги може ли малко инфо ,доста теми разгледах и минах от 1.8гти на 1.6 турбо дизел с малката турбина ,ще има ли разлика ако сложа интерколер от тд или тди малко да го подсиля и дали ще държи мотора


само с интеркулер няма да усетиш почти никаква разлика,но като навиеш турбото и пуснеш гориво нещата си идват на мястото :wink: а мотора държи повече отколкото аз и ти сме предполагали :D




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот vinixxx » Вто 03 яну 2012 20:37


държи докато,не му хвръкне шайбата :lol: :lol:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Вто 03 яну 2012 21:17


като хвръкне слагаш нова :wink:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Съб 14 яну 2012 10:17


вчера направих едно дино:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Резултатите леко ме разочароваха но поне знам къде се намирам в момента-84,1 коне на колела(около 100 на вал) и 213 нютона въртящ.Със сток елементи явно така стоят нещата,може би ако се направи по прецизна настройка на помпата(казаха ми,че колата беднее във високите) ще качим евентуално още 5-6 кончета и това ще е.По-добри резултати април месец с К24 :wink:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот golfmk1 » Съб 14 яну 2012 10:45


Повече от добре е :applause: Сега трябва да ги премерим :wink:


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот chochov_w » Съб 14 яну 2012 11:10


84коня си е добре за градска кола :wink: ,в началото мислех ,че правя грешка с тоя тд ама ся ми е перфектно и бъобще не съжалявам ,че съм с печка mhihi


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Cern Swiss » Съб 14 яну 2012 11:35


Vento написа:Мисля, че повече си внушаваш, отколкото сте повишили мощността. Разлика сигурно има, но надали е над 100-105 коня. Само с малко надув и нафта не се вдигат толкова лесно 15-20 коня (което са 17-23%). Според мен качи я на някое дино, за да видиш реално как стоят нещата.

:012: :012: :012:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Съб 14 яну 2012 11:42


Наистина и аз очаквах малко повече кончета,но и това е добре...84к.с. на колела е добре,но както смяташ около 100 на вал,респективно същото мисля,че важи и за върт.момент :idea:
Гледам,че прави малко над бар и половина тази Т2,а е изтискана на макс...би трябвало да може да стигне 1.8,но знам ли...
Все пак честито дино :applause: ,пък напролет ще пооправиме горивото във високите,както и налягането...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Stenly » Съб 14 яну 2012 12:03


Обема пичове ... 1.6 толкова може ...като го надуете истински ще хвърли котва за норматив с неговите железа.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот mupk0 » Съб 14 яну 2012 12:04


И аз като Илиян имам мерак да ги замерим.Сега поне имаме сухо насреща :) Иначе браво..84 на колелетата е по-добре от преди,така че супер :D Това 19AFR Нормално ли е за дизел...защото за бензин е доста богато :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот Vizor » Съб 14 яну 2012 14:25


За дизел е бедно, макар и да вървят на по 22-25:1 съм виждал мерени фабрични, а за бензин е бутала в картера.. и НЕ Е БОГАТО, А Е БЕДНО!!!

Ако се обогати още малко неговата ще изкара прилични коне според мен.. ще гони над 95+ ако се оправи сместа.

Примерни стойности за някои хора да направят разлика между БЕДНО на БЕНЗИН и БОГАТО на бензин.

10-11.5:1 - богато (някои турбо коли вървят точно на такива смеси)
14.7:1 стехиометрична смес
16 - Б Е Д Н О О О О О

И какъв е извода.. бедно на ГОРИВО .. защото = AFR - Air/Fuel Ratio
Надявам се вече правиш разликата, че някой ден така може да счупиш някоя кола..

Чел съм на места, че дизели са вървяли и на по 50:1 и 100:1 AFR, но за жалост не съм имал възможност да видя измерване на такава mhihi


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот mupk0 » Съб 14 яну 2012 14:39


Vizor написа:За дизел е бедно, макар и да вървят на по 22-25:1 съм виждал мерени фабрични, а за бензин е бутала в картера.. и НЕ Е БОГАТО, А Е БЕДНО!!!

Ако се обогати още малко неговата ще изкара прилични коне според мен.. ще гони над 95+ ако се оправи сместа.

Примерни стойности за някои хора да направят разлика между БЕДНО на БЕНЗИН и БОГАТО на бензин.

10-11.5:1 - богато (някои турбо коли вървят точно на такива смеси)
14.7:1 стехиометрична смес
16 - Б Е Д Н О О О О О

И какъв е извода.. бедно на ГОРИВО .. защото = AFR - Air/Fuel Ratio
Надявам се вече правиш разликата, че някой ден така може да счупиш някоя кола..

Чел съм на места, че дизели са вървяли и на по 50:1 и 100:1 AFR, но за жалост не съм имал възможност да видя измерване на такава mhihi

Благодаря за поправката!Заглеждал съм 2-3 клипа на разни турбо коли и там ми прави впечатление,че въртят около 10.5-11 в boost.А аз си мислех,че леко обеднява тогава сместа :D Сега като се замислих има логика...10 въздух 1 бензин;14въздух 1 бензин;16въздух 1 бензин :)


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот daywalker » Съб 14 яну 2012 16:04


Вчера с колегата shanadjiqta направихме сбирка и колата му върви много прилично.до 100км/ч съм му на задната броня...Евала,Тоше ,дано стане по-добре! :beer


Потребителски аватар
w3sky
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: AFT
Местоположение: Пещера

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот w3sky » Вто 17 яну 2012 15:29


вървии голфааа ..... :banana :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Вто 17 яну 2012 18:39


Vizor написа:За дизел е бедно, макар и да вървят на по 22-25:1 съм виждал мерени фабрични, а за бензин е бутала в картера.. и НЕ Е БОГАТО, А Е БЕДНО!!!

Ако се обогати още малко неговата ще изкара прилични коне според мен.. ще гони над 95+ ако се оправи сместа.

Примерни стойности за някои хора да направят разлика между БЕДНО на БЕНЗИН и БОГАТО на бензин.

10-11.5:1 - богато (някои турбо коли вървят точно на такива смеси)
14.7:1 стехиометрична смес
16 - Б Е Д Н О О О О О

И какъв е извода.. бедно на ГОРИВО .. защото = AFR - Air/Fuel Ratio
Надявам се вече правиш разликата, че някой ден така може да счупиш някоя кола..

Чел съм на места, че дизели са вървяли и на по 50:1 и 100:1 AFR, но за жалост не съм имал възможност да видя измерване на такава mhihi


точно това ми каза и пича,който ми я замери-сместа е бедна,иска прецизна настройка на горивото и ще извади още коне но не вярва да премине 90.Казаха ми и че филтъра ми е много мръсен-не знам ако е чист това колко мощност би качило.Имам и клипче,на което се вижда как първоначално колата пуши много а в по-високата скорост няма пушек.Засега парите за тунинг са пак ОФ,но с новата турбина ще трябва да се оправят смесите да не го окотим.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта