не знаех че 16V са с (16 дюзи)
буталатаа са мъ дастатучно здрави не е необходимо да се сменят.
Аз имам един мои приятел които живее в Щатите и там си е направил Широко с 20В от голф 4 и турбо Т3/Т4 хибрид резултата не 360кс на колелетата , гледах също така и филмчета представи се много добре.
тои твурди че нама проблем с главата само една от маслените магистрали м/у 3 и 4 цилиндър се разминават но не е нерешим проблем.
16 клапанов G 60
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
prj57 написа:Не знам дали, след обработката, здравината на буталата няма да намалее, щото ще пилиш вътре в тях за да направиш място за клапаните, има и друг вариант..... бутала от S2 V5 съм сигурен че ще издържат но и на тях ще им се прави доработка......
ами много просто като шлаифаш главата когато е прегрята и кривнала ,за да не надува да не би да става по слаба и крехка или да и има нещо по различно.
Но всичко това зависи от начина обработка, и по принцип няма никакъв проблем при обработката на буталата, от С2 ше станат бутала но ще се наложи и шлаиф на блока зашото С2-ката е 2,3 e с 82.5мм бутало а Г60 е с 81мм бутало
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KILLER GTI написа:ами много просто като шлаифаш главата когато е прегрята и кривнала ,за да не надува да не би да става по слаба и крехка или да и има нещо по различно.
Но всичко това зависи от начина обработка, и по принцип няма никакъв проблем при обработката на буталата, от С2 ше станат бутала но ще се наложи и шлаиф на блока зашото С2-ката е 2,3 e с 82.5мм бутало а Г60 е с 81мм бутало
Не си съвсем прав тук, и аз мислех като тебе до съвсем скоро но се оказа че на обикновения мотор 1.8 буталата са наистина 81 мм, но на G60 са еднакви по диаметър с тези на S2 2.2 мотора и са 82-82,5 мм (има няколко междинни размера). Ако не вярваш иди в някой магазин дето продават хубави (демек оригинални) части и поискай да ти отворят каталога със сегментите примерно на Колбеншмид; Там ще видиш че сегментите ги дават еднакви за G60 (PG) и за S2 но са различни от тези за 1.8

Има начин да се сложат G60 бутала на обикновен 1.8 блок но трябва да се разпилят цилиндрите малко това е;
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 00&cid=142
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 00&cid=110
да има нещо вярно в това което казваш, грешката е моя.
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 00&cid=110
да има нещо вярно в това което казваш, грешката е моя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта