16 клапанов G 60

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 яну 2005 3:11


не знаех че 16V са с (16 дюзи)
буталатаа са мъ дастатучно здрави не е необходимо да се сменят.
Аз имам един мои приятел които живее в Щатите и там си е направил Широко с 20В от голф 4 и турбо Т3/Т4 хибрид резултата не 360кс на колелетата , гледах също така и филмчета представи се много добре.
тои твурди че нама проблем с главата само една от маслените магистрали м/у 3 и 4 цилиндър се разминават но не е нерешим проблем.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 15 яну 2005 18:39


Добре де объркал съм се, но ще ми трябват фрезовани бутала за да могат КЛАПАНИТЕ да влизат в буталата, нали се сещаш как е на двувалките.....това е при изпълнение с Голф2, на Голф4 мисля е друга системата на 20В Турбото


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 яну 2005 22:00


на г60 са достатъчно здрави буталата и не е нужно да се сменят не е проблем да се обработят като на 16в, затова говорех аз ако не си ме разбрал.
разлика няма по4ти никаква ,само по още един всмукателен клапан + валовете и всмукателния колектор.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 17 яну 2005 16:57


Не знам дали, след обработката, здравината на буталата няма да намалее, щото ще пилиш вътре в тях за да направиш място за клапаните, има и друг вариант..... бутала от S2 V5 съм сигурен че ще издържат но и на тях ще им се прави доработка......


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 17 яну 2005 23:23


prj57 написа:Не знам дали, след обработката, здравината на буталата няма да намалее, щото ще пилиш вътре в тях за да направиш място за клапаните, има и друг вариант..... бутала от S2 V5 съм сигурен че ще издържат но и на тях ще им се прави доработка......


ами много просто като шлаифаш главата когато е прегрята и кривнала ,за да не надува да не би да става по слаба и крехка или да и има нещо по различно.
Но всичко това зависи от начина обработка, и по принцип няма никакъв проблем при обработката на буталата, от С2 ше станат бутала но ще се наложи и шлаиф на блока зашото С2-ката е 2,3 e с 82.5мм бутало а Г60 е с 81мм бутало


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 17 яну 2005 23:32


Абе челата на буталата нямаха ли някакво по-специално покритие или се лъжа? :roll:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 17 яну 2005 23:33


NovobranecGT написа:Абе челата на буталата нямаха ли някакво по-специално покритие или се лъжа? :roll:

тц. тоест нямат


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 18 яну 2005 19:23


Бараш компресията като шлайфаш, не забравя че е с компресор и му трябва по ниска компресия от нормалните двигатели


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 18 яну 2005 23:10


маи се бъркаш компресия , сгъзтяване и разреждане на цилиндрите , са три различни неща.
В случая ще последва малко разреждане но това се компенсира при обработката на главата.


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Съб 22 яну 2005 18:08


KILLER GTI написа:ами много просто като шлаифаш главата когато е прегрята и кривнала ,за да не надува да не би да става по слаба и крехка или да и има нещо по различно.
Но всичко това зависи от начина обработка, и по принцип няма никакъв проблем при обработката на буталата, от С2 ше станат бутала но ще се наложи и шлаиф на блока зашото С2-ката е 2,3 e с 82.5мм бутало а Г60 е с 81мм бутало

Не си съвсем прав тук, и аз мислех като тебе до съвсем скоро но се оказа че на обикновения мотор 1.8 буталата са наистина 81 мм, но на G60 са еднакви по диаметър с тези на S2 2.2 мотора и са 82-82,5 мм (има няколко междинни размера). Ако не вярваш иди в някой магазин дето продават хубави (демек оригинални) части и поискай да ти отворят каталога със сегментите примерно на Колбеншмид; Там ще видиш че сегментите ги дават еднакви за G60 (PG) и за S2 но са различни от тези за 1.8 :) Сложих уточнението че става дума за PG G60 мотора, защото за 1H G60 мотора на Golf Rallye, се оказа че са по-малки буталата от тези на PG-то, което и мен много ме учуди!
Има начин да се сложат G60 бутала на обикновен 1.8 блок но трябва да се разпилят цилиндрите малко това е;


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 22 яну 2005 23:29


http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 00&cid=142
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 00&cid=110
да има нещо вярно в това което казваш, грешката е моя.


adasha
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 14:52
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот adasha » Сря 16 мар 2005 15:37


Защо спорите как трябва да се направи g60 с 16v?
аз имам такъв голф елате да го видите. тел.0898521486

пиши на КИРИЛИЦА!
golfer.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 16 мар 2005 18:19


Ти да не си се сдобил със Limited Edition Golf 2????

Ако е така си голям късметлия.....


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 16 мар 2005 19:02


Докарай го на следващата среща да го видиме туй чудо :D


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пон 11 апр 2005 16:16


prj57 написа:Регулатор за налягане на гориво + дюзи с по голям дебит :wink:

ами аз имам колата,която искаш.само ти трябва глава 16v и си готов!
210 кончета оригинално без да променяш нищо!
Passat 2.0 limitet edition



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта