Първи проблем:
От парното хвърчи някаква топлоизолация. Черна, дебела около 2-3мм. Цялата кола потъва в прах от нея когат го пускам. Очевидно нещо е изгоряло и сега се разпада. Най-вероятно и запушва нещо някъде навътре. Какво е това и как се отстранява проблема?!Таблото ли се разглабя, трябва ли да се ходи на сервиз, или мога и сам да се оправя?
Втори проблем:
Ключа за степените на парното. Първа немога да я усетя духа ли или не. Втора духа ако дръпна ключа към мен, все едно искам да го отскубна, трета я няма въобще, четвърта работи. Оправя ли се това, нещо се е зацапало вътре и не дава контакт или тряба да се търси нов ключ?
Два проблема с парното
Re: Два проблема с парното
Колега сигурно ти е прегоряла изолацията на клапите, разлепва се и е започнало да я издухва.
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
Re: Два проблема с парното
Ми уж търсих първо, ма попаднах предимно на теми за осветлението. Пак ще търся.
А с тази изолация, как се отсранява проблема?Ако сваля решетките и вкарам прахосмукачката вътре ще я изсмуча ли? И може ли и без нея?
А с тази изолация, как се отсранява проблема?Ако сваля решетките и вкарам прахосмукачката вътре ще я изсмуча ли? И може ли и без нея?
- M-I-T-A-K-A
- Мнения: 283
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Два проблема с парното
Ще си иска сваляне на таблото за съжаление
viewtopic.php?f=11&t=152266&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8
а колата предполагам е голф???
viewtopic.php?f=11&t=152266&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8
а колата предполагам е голф???
Последна промяна от M-I-T-A-K-A на Чет 12 яну 2012 16:22, променено общо 1 път.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Два проблема с парното
Колегата по горе ти е написал че без този донапрен не може няма да има парно
Разглобяване на таблото зада стигнеш до клапите и ги ремонтираш

Разглобяване на таблото зада стигнеш до клапите и ги ремонтираш
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Два проблема с парното
Асене, това на Т34 ли е или на совалката Чалънджер?!
Баси, от 6 години си регистриран тук!
Не, с прахосмукачката няма да стане!
Ето тема със снимки:
viewtopic.php?f=11&t=29384&start=0
Взета е от тук:
viewtopic.php?f=5&t=105382&start=0
която пък се намира тук:
viewtopic.php?f=5&t=100095
Баси, от 6 години си регистриран тук!

Не, с прахосмукачката няма да стане!
Ето тема със снимки:
viewtopic.php?f=11&t=29384&start=0
Взета е от тук:
viewtopic.php?f=5&t=105382&start=0
която пък се намира тук:
viewtopic.php?f=5&t=100095
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
Re: Два проблема с парното
Еми, съжалявам преди ми седеше под аватара Г3 93 абу. Нещо се е сменило във форума.
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
Re: Два проблема с парното
Само не разбрах, радиатора ли ми е за смяна или клапите, или и двете? Тия клапи по морги ли се търсят или нови се взимат?
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Два проблема с парното
Тея клапи се оправят.Има доста написано в форума за това как точно се прави. Аз на голфчето след свалянето на цялата кутия и отварянето, взех дунапрен и си го занитих за металните пластини с дупките. И топлото дойде. А радиаторчето -всеки казва че е добре да се смени тъй и тъй си разглобил. Аз мойто само го промих хубаво и си го монтирах пак него.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Два проблема с парното
Цъ, бре!
Само сменяш изхвърчелия дунапрен с нещо друго - дали пак с дунапренче, дали с подложка за ламиниран паркет, дали с ламаринки - няма значение!
Важното е дупките да не са свободни.
Относно радиаторчето - ако не тече - не помисляй да го сменяш!
Китайчетата са по 25-30лв, ама са с много по-малко ламели и много по-слабо топлоотдаване.
Само го промиваш както е писал колегата с водичка и си го монтираш обратно.
Приготви си, обаче, около 1 ден свободен
Ако нямаш климатик - всичко е много лесно, но е пипкаво!
Това, за което трябва да внимаваш са жилата за клапите при врътката и свалянето на маркучите от щуцерите на парното - залепват и съм чел във форума, че се е случвало да се откъртят.

Само сменяш изхвърчелия дунапрен с нещо друго - дали пак с дунапренче, дали с подложка за ламиниран паркет, дали с ламаринки - няма значение!
Важното е дупките да не са свободни.
Относно радиаторчето - ако не тече - не помисляй да го сменяш!
Китайчетата са по 25-30лв, ама са с много по-малко ламели и много по-слабо топлоотдаване.
Само го промиваш както е писал колегата с водичка и си го монтираш обратно.
Приготви си, обаче, около 1 ден свободен

Ако нямаш климатик - всичко е много лесно, но е пипкаво!
Това, за което трябва да внимаваш са жилата за клапите при врътката и свалянето на маркучите от щуцерите на парното - залепват и съм чел във форума, че се е случвало да се откъртят.
Re: Два проблема с парното
Eто отговорите,Голите надупчени клапи /виж снимките/заводски са облечени с дунапрен.Няма дунапрен,няма топло.Засегнал съм и проблеми със степените илюстрирани със снимки.Приятно четене.
viewtopic.php?f=5&t=293339

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 42 госта