Ще си позволя да направя един коментар,който мисля че ще е полезен на колегата.Вече се видя какви пари е газовата за този двигател, и начина по който работи.На мен ми се струва че не е особенно рентабилно.От гледна точка на газта цената и е все по-малко изгодна,но това не е толкова голям проблем.Проблема е тука и задължителната консумация на бензин.Тази кола харчи около 10 градско.Като сложим 1 литър и нещо бензин за палене и всеки осми такт на бензин излиза че за градско ни трябват 3лв бензин за палене и още 3 за движение до тука сме на 6лв после пак още десетина литра газ,защото на газ колата харчи малко повече 10литра газ са 13лв и тия 6 та стана 19лв.На бензин излиза 24,тоест икономия 5лв на 100км ,за да се изплати само от тук ни трябват едни 50хиляди км,които не са малко.Отделно като сложиш подръжка на тази система,която е доста сложна ,филтри прегледи,озаконяване,не знам какво сигурно ще станат 55хиляди км докато се изплати.И после икономията е спорна пак,защото това го смятам на цени на газта,два пъти по-евтина от бензина,но има периоди когато разликата между двете пада под левче и става още по-зле.
От друга гледна точка пак това хич не е нова кола и скоро ще стане на 10 години.Макар и "нова" за България хич не е нова и хич не е проектирана да се кара толкова години.Не си заслужава пак толкова пари.
Имам в Англия приятел,който си беше купил такава от магазина,само че 1.9тди 105,докато имаше гаранция супер,след това през два месеца -компютър,турбина,скоростна кутия,главини,лагери глупости, и още много дребни глупости..накрая я продаде за без пари на едни араби.
Към автора нека си помисли колко кара,ако кара по 10хиляди на година да забрави да смята разход и да кара,ако кара повече по-добре да вземе нещо,което става и на газ и на метан по-лесно и ще е по-изгодно защото ще работи само на газ,а не и на бензин.Тука става много сложно и досадно и дори аз ,който не съм фен на дизела бих карал дизел отколкото това чудо,което иска и газ и бензин и какво ли не още.
газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Малка поправка, но да кажем не съществена, ако вземе Виалле /което не се знае кой ще му го монтира тук качествено../ тя е мноого по скъпа от БРЦ-то, малка подробност е че за 100км на "газ" ще има разход около 8.5 газ и около литър бензин/това само градско/. Особено течна фаза дава по-ниския разход, как е насторена и т.н 100 фактора, но въпреки всичко сметката както каза Ковалски пак не излиза и няма да излезе докато тези уредби не станат по 600лв и газта по 1лв...
П.С Някаде из форума имаше тема че махали FSI дюзите и слагали такива за газ но каква е уредбата и как става така и не разбрах, колата се кара само на газ/метан обаче.
P.s Дизела 105кс 1.9 е най-добрия двигател в Г5 здрав и доказан,много икономичен , според мен твоя човек не е улучил просто. Познавам двама на почти 300к с такъв и нямат грам оплаквания..
П.С Някаде из форума имаше тема че махали FSI дюзите и слагали такива за газ но каква е уредбата и как става така и не разбрах, колата се кара само на газ/метан обаче.
P.s Дизела 105кс 1.9 е най-добрия двигател в Г5 здрав и доказан,много икономичен , според мен твоя човек не е улучил просто. Познавам двама на почти 300к с такъв и нямат грам оплаквания..
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Той имаше ядове с турбина и компютър,отзаде смени всичко по задния мост и някакви лагери и глупости оптред по полуоските,скоростната кутия му замина ,престана да влиза първа и тн.Реално със самият двигател не е имал ядове,а само с турбината и компютъра,които се монтират и на други двигатели предполагам.Реално не е по-здрава кола от по-старите модели и такава е идеята на vag за всички по-нови модели.Тука също не си заслужава да се набиват толкова пари,защото не се знае докато се изплати тая газ какво ще ни поднесе колата и дали ще ни се занимава с нея.
Иначе по темата ще е хитро ако може да се изкорубят бензиновите дюзи и да се набие някаква по-обикновенна ГИ,и се лишаваме от работата на бензин изобщо и си краме така.Аз не бих го направил,но има хора,които би ги устройвало.
Иначе по темата ще е хитро ако може да се изкорубят бензиновите дюзи и да се набие някаква по-обикновенна ГИ,и се лишаваме от работата на бензин изобщо и си краме така.Аз не бих го направил,но има хора,които би ги устройвало.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
FSI+газ=безсмислица!Коментирано е вече!
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
joker аз лично съм я изпуснал предната тема ,но нищо стигнахме за втори път до този извод 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
agent_kowalski написа:joker аз лично съм я изпуснал предната тема ,но нищо стигнахме за втори път до този извод
Не си изпуснал,защото нямаше отделна тема,но се коментираше в една от темите,че при сегашните(то май ще са и бъдещи!) цени на газта и особеностите на FSI ДВГ няма икономическа изгода от монтаж на газово...точно както ти си го описал!



-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Нека да разкажа и за моита преживелици.
2010г през лятото след много размисли и страсти сложих прословутата газова уредба на БРЦ. Всичко беше ОК, колата се движеше безпроблемно, харчеше точно толкова газ, колкото и когато се движеше само на бензин. С тая разлика че все пак похапваше и бензин по време на движение. Отначало много ми хареса всичко, колата вървеше почти без никаква промяна. Но след няколко хиляди километра проблема/беше само един единствен/ започна. Сутрин паля и тръгвам, мотора загрява, газовата превключва и в този момент сякаш някой изключва турбото....колата спира да върви. Забива муцуна, светка чек-лампата на таблото и....не върви. Превключвам отново на бензин и пак на газ....уви същата история. По някое време се оправя от само себе си. Най-неприятно е когато това "забиване" се получи като карам извън града и по време на изпреварване....няма толкова неприятна ситуация....още повече, че не можеш да разчиташ на колата си.
Ходих поне десет-петнайсет пъти до БРЦ. Те закачваха компютри, чистиха филтри, сменяха изпарителя дори....но проблема в крайна сметка си оставаше. И накрая се оказа, че двата компютъра/този на автомобила и газовия/ не си говорят, т.е не са в синхрон и затова се получава така. Не успяха да оправят проблема от БРЦ и след десетки посещения и рекламации в разстояние на 7-8 месеца, в крайна сметка реших да махна газовата уредба. Хората от БРЦ бяха коректни, свалиха я и ми върнаха паричките.
Та, това имах предвид в предишното си съобщение, че този вид газова не става....според мен. В последствие на няколко пъти мнението ми се потвърди от няколко места.
В момента съм в очакване на поне още един вид втечнена газ в България. До преди няколко месеца единствената беше тази на ICOM-Италия. Според мен е хубава газова уредба, защото там няма никаква консумация на бензин. Без значение дали температурата на околната среда е -30 градуса или +50 градуса. Газта в течно състояние минава през дюзите и така постъпва в горивната камера/сигурно повечето от вас знаят, че при ФСИ моторите инжекторите се намират на главата на мотора и подават горивото директно при буталото. Поради тази причина ако остане оригиналната дюза без гориво/в случая и охлаждане/, то тя се поврежда безвъзвратно от температурата в горивната камера.
Та въпросната газова уредба на втечнен газ е хубава...НО....доооста скъпа- 7000 лв/по данни взети лично от мен преди година/
В момента виждам, че още две фирми/Виалле и Принс/ са разработили същата по вид газова система.
Надявам се да стъпят скоро в БГ/ако това вече не е станало/ и по този начин да можем да изберем качеството и сътветната цена.
Ако някой го интересува нещо/не че съм голям специалист, но доста съм разпитвал/, то нека пита!
Успех на всички!
2010г през лятото след много размисли и страсти сложих прословутата газова уредба на БРЦ. Всичко беше ОК, колата се движеше безпроблемно, харчеше точно толкова газ, колкото и когато се движеше само на бензин. С тая разлика че все пак похапваше и бензин по време на движение. Отначало много ми хареса всичко, колата вървеше почти без никаква промяна. Но след няколко хиляди километра проблема/беше само един единствен/ започна. Сутрин паля и тръгвам, мотора загрява, газовата превключва и в този момент сякаш някой изключва турбото....колата спира да върви. Забива муцуна, светка чек-лампата на таблото и....не върви. Превключвам отново на бензин и пак на газ....уви същата история. По някое време се оправя от само себе си. Най-неприятно е когато това "забиване" се получи като карам извън града и по време на изпреварване....няма толкова неприятна ситуация....още повече, че не можеш да разчиташ на колата си.
Ходих поне десет-петнайсет пъти до БРЦ. Те закачваха компютри, чистиха филтри, сменяха изпарителя дори....но проблема в крайна сметка си оставаше. И накрая се оказа, че двата компютъра/този на автомобила и газовия/ не си говорят, т.е не са в синхрон и затова се получава така. Не успяха да оправят проблема от БРЦ и след десетки посещения и рекламации в разстояние на 7-8 месеца, в крайна сметка реших да махна газовата уредба. Хората от БРЦ бяха коректни, свалиха я и ми върнаха паричките.
Та, това имах предвид в предишното си съобщение, че този вид газова не става....според мен. В последствие на няколко пъти мнението ми се потвърди от няколко места.
В момента съм в очакване на поне още един вид втечнена газ в България. До преди няколко месеца единствената беше тази на ICOM-Италия. Според мен е хубава газова уредба, защото там няма никаква консумация на бензин. Без значение дали температурата на околната среда е -30 градуса или +50 градуса. Газта в течно състояние минава през дюзите и така постъпва в горивната камера/сигурно повечето от вас знаят, че при ФСИ моторите инжекторите се намират на главата на мотора и подават горивото директно при буталото. Поради тази причина ако остане оригиналната дюза без гориво/в случая и охлаждане/, то тя се поврежда безвъзвратно от температурата в горивната камера.
Та въпросната газова уредба на втечнен газ е хубава...НО....доооста скъпа- 7000 лв/по данни взети лично от мен преди година/
В момента виждам, че още две фирми/Виалле и Принс/ са разработили същата по вид газова система.
Надявам се да стъпят скоро в БГ/ако това вече не е станало/ и по този начин да можем да изберем качеството и сътветната цена.
Ако някой го интересува нещо/не че съм голям специалист, но доста съм разпитвал/, то нека пита!
Успех на всички!

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Аз също не съм спец по газовите, но карам с Принс (конвенционална), и редовно чета един немски LPG форум. Та там все още няма конкретна уредба, която да е "супер дупер". Включая мненията на тамошни "светила-газаджии" . По скоро за конкретен модел мотор се изказват плюсове и минуси за дадена уредба. Като всепризната препоръка е т.нар. ILG листа, както и ILG като място, където да монтира човек газовата.
http://www.premiumautogas.de/index.php? ... Itemid=484
Да не преувеличавам, но няма и 10 автомобила, които да са преобърнати (Т)FSI-та във въпросния форум. Според мен - все още е рано за конверсия. И като премислим, че вече станаха 4 години, откакто не могат да доизкусурят технологията, се съмнявам, дали следващата кола би ми била от VAG. Засега везните са на кантар за дизел или Subaru
http://www.premiumautogas.de/index.php? ... Itemid=484
Да не преувеличавам, но няма и 10 автомобила, които да са преобърнати (Т)FSI-та във въпросния форум. Според мен - все още е рано за конверсия. И като премислим, че вече станаха 4 години, откакто не могат да доизкусурят технологията, се съмнявам, дали следващата кола би ми била от VAG. Засега везните са на кантар за дизел или Subaru
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
При 2.65 лева за литър дизел, Subaru е решението на задачата, всичките им модели работят отлично на газ !!! 

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Аз това не мога да разбера от къде ги сътвориха тия двигатели...това за газта е едно,айде не са ги проектирали за газ добре,ама маса проблеми има изписано по формуте за тях,отделно разни сажди тупали по колекторите па не знам какво.
Директно впръскване хубаво.Еми да вземат малко технологии от Япония.Втек има от 1000години и работи и върви и е икономичен и е здрав.Какво им трябва повече.И на газ става,само трябва някаква система за смазване на клапаните,която е 100 и няколко лева и всичко е наред.
Немците май могат да правят единствено по-големи двигатели с по-малка мощност и по-ниско оборотни.Нещо иновациите не им се отдават.Сега тука много хора няма да се съгласят с това ,това са си мои наблюдеяния и не ангажирам никой с това.Може и да греша,но така ми се струва.
Директно впръскване хубаво.Еми да вземат малко технологии от Япония.Втек има от 1000години и работи и върви и е икономичен и е здрав.Какво им трябва повече.И на газ става,само трябва някаква система за смазване на клапаните,която е 100 и няколко лева и всичко е наред.
Немците май могат да правят единствено по-големи двигатели с по-малка мощност и по-ниско оборотни.Нещо иновациите не им се отдават.Сега тука много хора няма да се съгласят с това ,това са си мои наблюдеяния и не ангажирам никой с това.Може и да греша,но така ми се струва.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Форестъра го продават с "течна газова" ама "солярката" ми харесва повече Ех мечтите са... без ДДС



- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Остави тази газова .... и аз съм я смятал и мислил. Истината е, че трябва да си ги караме така, както са си направени моторите - дизел, бензин, екофуел .... избери си един от трите мотора както са направени заводски. И при трите има плюсове и минуси ... съвършен няма. Просто трябва да се приеме факта, че купиш ли си кола, започваш да плащаш. Ако не - има метро, градски автобус, такси, велосипед ....
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
При холандската е измислено най-добре, но остама въпроса дали FSI дюзите имат същата работоспособност/надежност с течна фаза...никой нищо не каза , пък течната фаза ще ги замразява напрово...
П.С Ситроен правят вече двигатели с керамични клапани за желаещите газ...
П.С Ситроен правят вече двигатели с керамични клапани за желаещите газ...
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
doubledTSI написа:Остави тази газова .... и аз съм я смятал и мислил. Истината е, че трябва да си ги караме така, както са си направени моторите - дизел, бензин, екофуел .... избери си един от трите мотора както са направени заводски. И при трите има плюсове и минуси ... съвършен няма. Просто трябва да се приеме факта, че купиш ли си кола, започваш да плащаш. Ако не - има метро, градски автобус, такси, велосипед ....
Най-правилното мнение според мен. Автомобила си е ортак на джоба каквото и да си говорим !
Re: газова уредба на Голф 1.6 fsi 2004 ?
Да събудя малко темата. Тъй като чувам, че все повече марки имат ГИ за директно впръскване, но нещо не мога да намеря колеги от форума с такива системи. Искам да питам, има ли няколко човека тук, които карат лично коли с директно впръскване, FSI, и имат ГИ да ми кажат отзиви и препоръки?
Предварително съм ви благодарен!
Предварително съм ви благодарен!

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта