


Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Хора помагайте, (Голф-4)появи се следния проблем :при спиране ,когато натисна педала на спирачките се чува едно стържене,като от зъбни колела ,но иначе си спира.Това го прави сравнително рядко, един път на десет спирания,но все пак става въпрос за спирачките нали!!!!Някой да има идеи.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Да не се случва върху лед?
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Виж си накладките как са или по точно колко феродо има по тях.
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Значи прави го и на топлото време,накладките и дисковете са нови,но проблима се появи по късно от смяната така ,че не е от това,а стърженето е механично ,като от малки зъбни колела.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Колега да не ти се задейства АБС-а.
Подскача ли ти педала на спирачката когато го прави?

Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Абе той АБС си действа без проблеми ама това е друго и не всеки път се чува,като метал в метал.Понякога отначало го няма но в процеса на спиране се появява и така докато не спра съвсем.Каточели ти хъркат скоростите ама не толкова силно.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 ное 2011 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
значи и аз имам абсолютно същия проблем ! и незнам от какво е.. моля даите някаква идея
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
ДА видим дали е това,за което аз говоря - усеща се не всеки път,една мнооого лека вибрация на колата и едно стържене.При мен го прави при висока скорост и сериозно намаляване до по-ниска,като в диапазона от 120 до 40 не го прави никога.От 40 надолу се чува често (на 5-6 спирания по един път) и наподобява звука от свършваща накладка,която се трие много леко в диска и потропва и то се чува само малко преди пълното спиране на колата,примерно от 15км/ч до 0 
Първоначално сметнах,че е от накладките - огледах ги,имат си феродо,не са свършили.реших добре,твърдички са,ще ги сменя (карах с Текстар,за пробата сложих други,по-евтин клас,значително по-меки).Еми да ама пак си го имаше още от първото кръгче
реших да сменя дисковете,да не са криви и от там да се получава някакъв резонанс или знам ли,въпреки,че нямах някакво биене на волана,кой знае какво
.Смених ги - никакъв ефект и отново си го имаше.
Оставих го така и чак след време разбрах какво се случва - предни лагери на главините.Смених си лагерите с нови,защото старите пострадаха от една якичка неравност,която превзех с 200км/ч (чудните ни магистрали
) и се разбучаха (аз ги чаках да се скапят от 30 000 ама не искаха
).Смених двата предни лагера и шумът при спирането изчезна напълно (с тях не съм сменял нито дисковете,нито накладките,само двата лагера)
Покарах така 30-40 000 и новите лагери вече започнаха да си заминават (все пак са FAG,не са върха на сладоледа) и започнаха да вият съвсем тихо при скорост над 40-50км/ч.Виенето леко се усили като покарах още 10-тина хиляди с тях и този шум при спирането се появи отново
Убеден съм на 300%,че сега като ги сменя пак (след 15-20 000) ,ще изчезне отново 
Логиката не знам каква е,вероятно при спирането колата натежава напред и се натоварва повече лагера и знам ли,започва да мели вътре.Вдигах я на крик,играх си да тествам,преди да ги сменя,въртях гумите на ръка,вдигах 100км/ч на място (вдигнати две предни колела),какви ли не гаври - е няма и няма,не иска да се чуе.Пускам я на земята,минавам 1км и се появява
...

Първоначално сметнах,че е от накладките - огледах ги,имат си феродо,не са свършили.реших добре,твърдички са,ще ги сменя (карах с Текстар,за пробата сложих други,по-евтин клас,значително по-меки).Еми да ама пак си го имаше още от първото кръгче


Оставих го така и чак след време разбрах какво се случва - предни лагери на главините.Смених си лагерите с нови,защото старите пострадаха от една якичка неравност,която превзех с 200км/ч (чудните ни магистрали





Логиката не знам каква е,вероятно при спирането колата натежава напред и се натоварва повече лагера и знам ли,започва да мели вътре.Вдигах я на крик,играх си да тествам,преди да ги сменя,въртях гумите на ръка,вдигах 100км/ч на място (вдигнати две предни колела),какви ли не гаври - е няма и няма,не иска да се чуе.Пускам я на земята,минавам 1км и се появява

- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Колега, ако си сигурен се че се разбиват само за 30-40к може да имаш криви джанта, гума или по-скоро главина...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
О,определено знам за какво става дума,защото не се занимавам с коли от вчера или онзи ден
За тези 40 000км,съм сменил един път летните със зимните гуми,като двата комплекта са на два отделни к-та джанти (лятото алуминиеви,зимата железни) и отделно всеки месец си балансирам гумите,защото тежестите излитат и ако гумата не е била добре балансирана,всичко се усеща веднага като вибрация и ходя после да обяснявам на гумарите,че машините им не са точни
Общо взето при висока скорост,както се движа предимно аз,стават ясни много неща и съм имал биене отпред от дисбаланс на задна гума и то само с 2 грама (това се смята за пренебрежимо малко при балансирането на гумите за такъв тип кола
).
Причината е,че си карам колата душмански и Пасат В3 определено не е мислен да се кара по един час и повече със скорост от сорта на 200км/ч и предвид и малката гума (14 цола) и неравностите,лагера се учудвам,че изкарва и толкова. Също така FAG има всеизвестен проблем с високите обороти на лагерите (високата скорост),защото повечето FAG на коли със спортно предназначение изкарват около едно състезание.Отделно Пасат-а се ползва по черни пътища,по сняг по лед (знаете извънградско как е на леда като го чистят,остават едни неравности,от които цялата кола подскача и е все едно караш по ужасно неравни павета....тази зима карах 350км все по такъв лед...няма какво да се оплаквам от ходовата ми част просто
)
За да не се скапват, трябва да са по-истински или да си използвам колата по нормален начин,но тъй като аз сам си си ги сменям и си имам условията за което (имам си цял сервиз
),за мен не е никакъв проблем да си купувам FAG-ове и да си ги сменям на по 40 000км пробег (с това моето каране и местата,където се завирам и SNR няма да изкара повече от 60 000км,а е двойно по-скъп) 


За тези 40 000км,съм сменил един път летните със зимните гуми,като двата комплекта са на два отделни к-та джанти (лятото алуминиеви,зимата железни) и отделно всеки месец си балансирам гумите,защото тежестите излитат и ако гумата не е била добре балансирана,всичко се усеща веднага като вибрация и ходя после да обяснявам на гумарите,че машините им не са точни

Общо взето при висока скорост,както се движа предимно аз,стават ясни много неща и съм имал биене отпред от дисбаланс на задна гума и то само с 2 грама (това се смята за пренебрежимо малко при балансирането на гумите за такъв тип кола

Причината е,че си карам колата душмански и Пасат В3 определено не е мислен да се кара по един час и повече със скорост от сорта на 200км/ч и предвид и малката гума (14 цола) и неравностите,лагера се учудвам,че изкарва и толкова. Също така FAG има всеизвестен проблем с високите обороти на лагерите (високата скорост),защото повечето FAG на коли със спортно предназначение изкарват около едно състезание.Отделно Пасат-а се ползва по черни пътища,по сняг по лед (знаете извънградско как е на леда като го чистят,остават едни неравности,от които цялата кола подскача и е все едно караш по ужасно неравни павета....тази зима карах 350км все по такъв лед...няма какво да се оплаквам от ходовата ми част просто

За да не се скапват, трябва да са по-истински или да си използвам колата по нормален начин,но тъй като аз сам си си ги сменям и си имам условията за което (имам си цял сервиз



- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
А оригиналните на Гоуф лагери каква марка са ? СКФ ?
Че и аз сменях преди около 60к км, сложих фаг ама и при мен нещо се поусили шума, все си мислех че за 60к не може да се разшумят ама явно може
Че и аз сменях преди около 60к км, сложих фаг ама и при мен нещо се поусили шума, все си мислех че за 60к не може да се разшумят ама явно може

-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
при мен пък от време на време като натисна спирачката и педала започва да рита(вибрира) леко...Не го прави всеки път. Дисковете имат ръб и трябва да ги сменям скоро,но дйли е от тях или рещо от АБС
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
VALENTINO87 написа:при мен пък от време на време като натисна спирачката и педала започва да рита(вибрира) леко...Не го прави всеки път. Дисковете имат ръб и трябва да ги сменям скоро,но дйли е от тях или рещо от АБС
Ако е от диска при спиране яко от 120-130, ще го усетиш доста категорично

-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
да не се включва АБС...при ниска скорост го усещам-при намаляне от 30-40 до 0 км
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки Г-4 Помагайте!
Ами вадиш куплунга на АБС-а и си джиткаш едно кръгче,веднага ще разбереш
Иначе може да е от дисковете,ама на кратна скорост пак ще бие (60-80 , 120-160) и ще го усетиш дори по-силно
а при 120 не е лесно да си задействаш АБС-а освен ако не скочиш на спирачките здраво 
Иначе за лагерите - просто нямат интерес да ги правят здрави.Оригиналните на Голф 4 не знам какви са,на Пасат В3 са Koyo,ама вече и те не са това,което са били преди 20 години (за голямо наше съжаление).
SKF стават,макар че и те не изкарват много,Koyo стават,ама цената им е в космоса,FAG са приемливи цена/качество ама макс изкарват 60-70 000 при нормално каране (при мен на 30 000 се появи шум,на 40 се усили,на 50 вероятно ще ги сменя
).SNR не са лоши ама имат много ментета вече и не знаеш истински ли е,не е ли (едни такива карат вече 100 000 на един Голф 3,дени други заминаха за 20 000,ама взимани от различни доставчици).
Въобще с частите е пълна трагедия в BG...




Иначе за лагерите - просто нямат интерес да ги правят здрави.Оригиналните на Голф 4 не знам какви са,на Пасат В3 са Koyo,ама вече и те не са това,което са били преди 20 години (за голямо наше съжаление).
SKF стават,макар че и те не изкарват много,Koyo стават,ама цената им е в космоса,FAG са приемливи цена/качество ама макс изкарват 60-70 000 при нормално каране (при мен на 30 000 се появи шум,на 40 се усили,на 50 вероятно ще ги сменя

Въобще с частите е пълна трагедия в BG...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта