Здравейте майстори!
Имам следният проблем на мойто Голфче (1.6 чист дизел). Потърсих из форума дали случайно няма някой с такъв проблем, но не намерих.
Като дам на контакт, лампата за акумулатора не свети. Колата пали без проблем и след като запали лампата също не свети. Преди 2 седмици започна го прави това...
Купих си нов акумулатор, защото стария вече имаше умряла клетка, пък и беше на 5 години.
Колата си пали, динамото зарежда (14.5 при пълна консумация, фарове, парно, подгряване на задното стъкло и радио), четките са сменяни преди 1 година.
Акумулатора, както казах е чисто нов... Просто не намирам логично обяснение защо не светва лампата, като дам на контакт.
При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
странно е наистина, да не би да е изгоряла лампичката или някой датчик да е проблемен, или кабелче - просто предполагам...
Re: При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
Marto_VN написа:странно е наистина, да не би да е изгоряла лампичката или някой датчик да е проблемен, или кабелче - просто предполагам...
Нямам идея, честно казано. Много ми е студено да разглабям табло сега

Но е доста странно да изгори диода...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19720
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
viewtopic.php?f=6&t=299164&start=0
Опроводяването е същото, само цвета на кабелчето може да се различава
Опроводяването е същото, само цвета на кабелчето може да се различава

Re: При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
radotom написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=299164&start=0
Опроводяването е същото, само цвета на кабелчето може да се различава
Само че при мен зарежда колата.
Голфа е 1.6 чист Дизел от 1991.
Re: При контакт, лампата за акумулатор на таблото не свети
radotom написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=299164&start=0
Опроводяването е същото, само цвета на кабелчето може да се различава
Благодаря.
Точно синята жичка се оказа проблема. Запоих я и всичко е 6 сега, а колата е зареждала защото съм я форсирал преди да меря явно....

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта