
Питам защото все си мисля че миналата зима стрелката си стоеше постоянно изправена.
Благодаря.

Благовест написа:На място,при работещо парно,при -4 градуса е нормално да падне температурата...
kijelmi написа:Благовест написа:На място,при работещо парно,при -4 градуса е нормално да падне температурата...
Колега не съм съгласен какво правим при -20 градуса, нали за това служи термостата да затвори големия кръг като се преохлади.
Благовест написа:Е,чакайте сега-нямах предвид от 90 гр. да отиде на първите три бели чертички...Имах предвид,че на място,ТДИ нямат голямо отделяне на топлина и когато парното е набримчено,се получава лек спад в темпа(но не цяло истиване за 2,3 минути),няма откъде да дойде тая толина.Аз поне така си обяснявам тоя ефект от доста изчетено тук,сменен термостат-читав(проверен в тенджера)...Другото е божа работа
Иначе за 16 лв термостат като изкара 1 година(ако може и повече)-ами може и банкет да направим![]()
В една друга тема бях постнал линк във вбокс от дискавъра "Как се правят термостати",ами съмнявам се тия,които са по 80 лв и 16 лв тук да са от различна поточна линияРазбира се,всеки си преценява как и какво да си купува.
На спускане при минусови температури също истива колата-справка ПХ и ППХДоста често се спускам от горната табела на с.Марково(колеги от Пловдив го знаят) до Пловдив,където в междуградския път с 100 км/ч.После за минута пак си е на 90.
Така,че големи филми могат да се вкарат хората с тия стрелки-"квото и да я праиш си стои на 90",е да ама на практика не е много така.Това е моето наблюдение и мнение и не ангажирам никого
kgdim написа:Благовест написа:Е,чакайте сега-нямах предвид от 90 гр. да отиде на първите три бели чертички...Имах предвид,че на място,ТДИ нямат голямо отделяне на топлина и когато парното е набримчено,се получава лек спад в темпа(но не цяло истиване за 2,3 минути),няма откъде да дойде тая толина.Аз поне така си обяснявам тоя ефект от доста изчетено тук,сменен термостат-читав(проверен в тенджера)...Другото е божа работа
Иначе за 16 лв термостат като изкара 1 година(ако може и повече)-ами може и банкет да направим![]()
В една друга тема бях постнал линк във вбокс от дискавъра "Как се правят термостати",ами съмнявам се тия,които са по 80 лв и 16 лв тук да са от различна поточна линияРазбира се,всеки си преценява как и какво да си купува.
На спускане при минусови температури също истива колата-справка ПХ и ППХДоста често се спускам от горната табела на с.Марково(колеги от Пловдив го знаят) до Пловдив,където в междуградския път с 100 км/ч.После за минута пак си е на 90.
Така,че големи филми могат да се вкарат хората с тия стрелки-"квото и да я праиш си стои на 90",е да ама на практика не е много така.Това е моето наблюдение и мнение и не ангажирам никого
![]()
И при мен е така при при мунусови температури и при продължителни спускания почти като не се дава газ
стрелката леко тръгва на доло и после жеднага забива на 90.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 41 госта